Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

300cc efter 4 månader! *BILDER*

Bröstförstoring
Halloj :) Nu var det ett tag sen jag skrev och lade upp bilder här!
Nu har det gått drygt fyra månader sen jag opererade mig och jag kan inget annat än säga att jag är så himla nöjd! Många pratade om att man skulle bli storleksblind... att man borde ha gjort större... men jag är verkligen så extremt nöjd! Hade knappt några bröst innan och nu har jag två bröst som passar mig och min kropp och jag känner att de är mina, bara mina!! :D
Lägger upp färska bilder så får ni se :) Vad tycks :D?
Måste bara tillägga att skidbacken blir bara mer och mer skidbacke för varje vecka som går! Så det går faktiskt att få skidbacke med runda implantat också! Plus dom e supermjuka och härliga :)
23

Sortera efter

DNAngel

DNAngel

Kvinna ·

Jätte fina...Grattis  👍
Gilla
Jen

Jen

Kvinna ·

Superfina 👍 Förstår att du är nöjd, storleken passar dig perfekt. Grattis!!!
Gilla
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Superfina! Längtar att få skidbacke på mina också :)
Gilla
Plingelingan

Plingelingan

/ ·

Härligt att höra att du är nöjd! Jag ser att vi är ungeför lika stora du och jag sommartjej :-) Varför valde du runda? funderade oxå på det, för att slippa att ett anatomiskt ev roterar i framtiden. Men jag fick höra av dr Hober att risken för det var väldigt låg om jag inte ammade fler barn efter op. Han trodde också att jag skulle få ett mer naturligt resultat av ett anatomiskt omplantat.
Grattis till dina nya bröst förrsten! Hur länge hade du ont?
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Tack för så snälla kommentarer :D
Plingelingan! Jag var helt inställd på anatomiska och hade bestämt mig för det trodde jag. Jag var extremt fokuserad på att det skulle se så naturligt ut som möjligt först... kollade massa bilder och så. Sen kom jag på när det började närma sig att på bilder så tyckte jag att runda va finast. Plus att Örjan sa till mig att man alltid får skidbacke på runda också. 
Rotationsrisken kände jag för att undvika... det var dyrare... och jag tyckte helt enkelt att runda var finare. Iallafall så kände jag att det skulle bli finare på mig. Har ingen aning hur anatomiska skulle vara på mig nu faktiskt... för jag känner att jag har fått den skidbacken jag vill ha! Plus att de är väldigt mjuka... Kan tänka mig om man gör mycket större runda att de ser rundare ut... men jag bor just nu på filippinerna och är och badar varje dag och ingen... verkligen ingen tittar på mig och tror att jag har fixat dom. Så jag e superglad att jag tog runda i slutändan. 

Alltså anatomiskt ska ju vara det "naturliga" men när jag pratade med örjan sa han att egentligen kan man få väldigt naturligt resultat med runda också. Han sa att han visste att det också skulle bli väldigt fint.

Alltså ont ont... ja det kanske var i några dagar... men alltså det är mer obehagskänslor. Det är som ett tryck över bröstkorgen som gör det svårt att andas och så. Det gick över för mig på en vecka... sen var det mildare i några dagar och efter 2 veckor började jag jobba på posten med att lyfta paket och sånt igen så det gick över ganska fort.
Fråga på :D!!

Gilla
Ciita

Ciita

Kvinna ·

Så himla roligt att fler med "mindre" implantat är nöjda och att det inte alltid måste kring att man ska ha så stora som möjligt (: Dom är jättefina, grattis!

Gilla
Ciita

Ciita

Kvinna ·

Ciita skrev:
Så himla roligt att fler med "mindre" implantat är nöjda och att det inte alltid måste kring att man ska ha så stora som möjligt (: Dom är jättefina, grattis!

*kretsa kring

Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Tack Ciita :D! Jag håller med :)
Gilla
backtoboobs

backtoboobs

Kvinna ·

Hej! Vilka fina bröst ni båda fick! Perfekt storlek och ser naturliga ut.
Jag funderar på anatomiska framför, ca 300 cc, men jag vill ju ändå ha mjuka mysiga bröst...
Jag funderar på vad som är bäst att göra.
Kanske runda coh 1 ändå skulle ge mig den backen jag vill ha men göra dem mjuka?
Och om jag tar anatomiska så är ju de ganska hårda?
Så förvirrad. Skulle ni vilja kika in på mina bilder och se vad ni tycker? De är ju ganska lösa och mjuka nu, kanske man måste ha sådär fasta små som ni hade innan för att det ska bli bra med runda?
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Jag tror runda coh 1 skulle bli skitfint på dig! :) kollade dina bilder och det tror jag verkligen! Mina bröst är väldigt mjuka nu men det tog ett tag! Men nu är de perfekta :)
Gilla
backtoboobs

backtoboobs

Kvinna ·

tack sommartjej!
Gilla
null

null

Kvinna ·

alltså GUD vilka fina bröst!! Precis så där vill jag också se ut efter min operation, jättenaturligt och fint! Förstår att du är nöjd :) grattis! 
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Tack null :) blir skitglad av att höra det :) Är supernöjd! Kunde inte ha fått bättre känns det som! Örjan <3
Gilla
Khanel

Khanel

Kvinna ·

Superfina!!
Tycker att en del runt 300 cc kan se så himla stora ut, men dina är verkligen perfekta. Ska också operera mig hos Örjan men velar med storleken, 275 eller 325 :S Så svårt!!
Gilla
Balobas

Balobas

Kvinna ·

sommartjej skrev:
Jag tror runda coh 1 skulle bli skitfint på dig! :) kollade dina bilder och det tror jag verkligen! Mina bröst är väldigt mjuka nu men det tog ett tag! Men nu är de perfekta :)

Håller med alla andra - verkligen fina bröst! Passar verkligen din kropp :)

Du sa att det tog et tag innan de blev mjuka och gosiga... längtar efter det. Gjorde du nåt speciellt för att de skulle bli mjukare t.ex masserade? Upplever du att dina "kanter" också blivit mjukare? Jag hade ju väldigt knappert med fett just över bröstkorgen innan och nu när brösten blivit mindre svullna tycker jag mig känna av implantatens kanter mer och mer :(
Gilla
Erika13

Erika13

Kvinna ·

Jättefina boobiesar!!
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Tack :)!! Jag har inte gjort något speciellt alls. Det enda jag har gjort är att jag inte har använt bygelbh överhuvudtaget! Men det är ju mest för ärren! Jag upplevde också typ vid 2-3 månader att mina kanter kändes mycket! Hade knappt något fett heller så jag antog att det berodde på det! Men nu är alla kanter försvunna! Kan kanske hitta något litet ställe där jag känner det något... Men jag får ta och leta ett tag isåfall :) Mjukheten är skitbra nu! Självklart känns de inte EXAKT som riktiga bröst men de är mjuka och gosiga och man kan klämma massvis på dom :) Det enda som jag är ovan vid är när jag solar (befinner mig i Filippinerna i ett halvår framöver) då brösten inte blir platta eller åker åt sidan som vanliga bröst. De står upp som vanligt! Men iochmed att jag gjorde såpass små så syns det ingenting. :) Men ha tålamod... Vet att alla säger det.., men jag försökte bara ignorera allt ibörjan och jag tycker tiden har gått hur fort som helst! :)
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Tack så jättemycket :)!! Jag velade jättemycket mellan 300 och 325 och jag hade fortfarande inte bestämt mig förrän jag träffade Örjan innan min operation! Men jag sa till honom att han fick välja vad han tyckte skulle motsvara mina förväntningar (alltså att det skulle se naturligt ut på min kropp och att jag inte ville att människor skulle märka det så mycket) och han tyckte 300! Jag var osäker för att så många hade velat göra större... Men för mig handlade det bara om att få ett par bröst och jag har inte ens tänkt tanken på att jag borde ha tagit större. Jag litade på hans omdöme och det blev precis så som jag ville :) Så prata med honom! Kolla inga bilder för det är bara så förvirrande! Kolla mer med honom och vad som passar dina förväntningar mest! Det handlar ju trots allt bara om 50cc! Det e inte så stor skillnad! Mest bredden ;) lycka till :)!!!
Gilla
Khanel

Khanel

Kvinna ·

Bredden är liknande på de 275 och 325 som jag provade, det som skiljer mest är väl putet, och ja ja vet inte riktigt vad jag vill ha :S Han tyckte absolut 325, och jag tyckte 275 kändes bäst just då. Han sa att båda kommer bli jätte bra, men att 275 med den lägre profilen blir mer diskret. Finns det tid att prova på operationsdagen tror du? Eller är det fullt upp att göra endå?
Gilla
Linnnea

Linnnea

Kvinna ·

Jättefina. Vilken mjukhet valde du på inplantatet?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem