Nyfikenienstrut
Kvinna ·
31 jan, 2016
300cc eller 375cc ??
Igår var jag på konsultation hos Patrik Höijer på Laser & Estetik. Jag har för närvarande en A-kupa/liten B-kupa och vill komma upp i D-kupa. Det är superviktigt för mig att dom blir så naturliga som möjligt, både på utseendet och hur dom känns.
Sortera efter

LillSofy
Kvinna ·
31 jan, 2016

QueenE
Kvinna ·
31 jan, 2016

Nyfikenienstrut
Kvinna ·
31 jan, 2016
Ja precis som du säger så kan ju två personer få olika resultat även om dom lägger in samma storlek. Det är väldigt individuellt...🙂

LillSofy
Kvinna ·
31 jan, 2016
Ja precis som du säger så kan ju två personer få olika resultat även om dom lägger in samma storlek. Det är väldigt individuellt...🙂
Ja okej. Men du, jag hade nog tänkt såhär då (har både läst och skrivit detta på POF innan): Vad är värst? Att känna att man gjorde för små eller för stora bröst?
Jag var rädd för att få för små så ändrade till lite större än jag tänkt innan. Men om du känner tvärtom och att det är för stort så hade jag tagit det mindre. Gå på magkänslan🙂Men om Patrik är väldigt envis med vad som blir bäst hade jag nog kört på det🙂

Nyfikenienstrut
Kvinna ·
31 jan, 2016
Haha ja jo precis. Jag har i alla fall ett tag att fundera över det... 🙂

Smulans81
Kvinna ·
31 jan, 2016

Nyfikenienstrut
Kvinna ·
31 jan, 2016
I bh storlek tänkte jag nog. Så visuellt blir dom väl lite mindre då? Dina ser fina ut! Men jag vill nog ha lite åt det mindre hållet 🙂

TEL
Kvinna ·
19 nov, 2016

Linnea
Kvinna ·
20 nov, 2016
Det här med kupor är så svårt. På ett sätt är det ju bra att man mäter i cc och blir blind för kupan, men vet man vad man vill ha så är det ju lite jobbigt. Sen känns det som att två personer kan lägga in t.ex. 300 cc och en får B-kupa och en får D-kupa.. Så hade jag varit dig hade jag gått på hur det sett ut i spegeln när du provar implantat och vilket som känns mest rätt utifrån det samt vad Patrik säger 🙂 Det är omöjligt att förutse kupa ändå.