Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

300cc för lite?

Bröstförstoring

Jag ska gå på konsultation hos Örjan den 16 jan.

Jag har läst och läst och läst. Funderat, funderat, funderat.

Jag skulle vilja ha en framför placering. Men jag vill absolut inte ha jätte stora bröst. Egentligen inte mycket större än jag har nu. Med ristest känns 3dl ris lagom. Då hade jag tänkt mig hög profil för att fylla ut och kanske coh2.

Vad tror ni tjejer som har lite erfarenhet? Fyller 300 cc ut mina egna bröst? Jag har ju ganska stora egna redan.Plus att de är olika stora så då kanske jag kan ta lite mer i det mindre? 3,5dl ris känns för stort med ristest. Jag tror nog att jag hellre står över än att stå där med bröst som känns onaturligt stora efter op.

16

Sortera efter

sia78

sia78

Kvinna ·

Jag skulle säga ett vårtgårdslyft och 435- 500cc i varje ..soft touch släta..och delvs bakom.

Mina var identiska ..lite mindre häng och tunnare....jag är ingen expert..vill bara inte att du gör samma misstag

som mig

Gilla
leiali

leiali

Kvinna ·

Jag tror nog att det kan bli bra med 300cc om du vill ha lagom och inte för stora, kommer nog ändå att se fylliga ut med högprofil, och ja, lägg in mer i det mindre, så här i efterhand vet jag inte varför jag inte gjorde det, då mina också var olika stora från början, hade det i åtanke men tänkte ändå att jag ville ha lika stora implantat, men ser jag förstås fortfarande olikheterna :/ men det känns ok ändå, men det ultimata skulle ha varit att lagt i kanske 50cc mer i det mindre.

Ang. ristestet, tycker det stämmer ganska bra, men de blir mindre och förstås mjukare.

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Jag skulle vilja säga att du har skit snygga bröst, ett bra utgånsläga... Men jag tror du skulle få bäst resultat mé rikigt lyft om du inte vill öka för mycket... Oc jag tycker absolut att du ska ha framför! I mina ögon är du absolut inte en kandidat för bakom...

Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Jag vill absolut inte ha bakom. Den saken är redan bestämd. Då skippar jag det hellre. Nu när jag blivit av med degmagen älskar jag att träna och det vill jag göra utan att behöva oroa mig för muskelpåverkan. Det är det där med lyftet som är knixet. Jag vet inte om jag kanske hellre skippar hela operationen om jag måste lyfta...

Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

när jag la in 350 cc framför trodde jag på enorm skillnad..450 bakom känns lika stort.300 är inte mycket..speciellt inte om man vill fylla ut utan häng
Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Nej det är möjligt att 300 cc inte är mycket men det är ju det att jag redan har så mycket egen vävnad sedan innan. Jag fyller ju ut en d kupa redan nu.
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Det låter som att du inte kommer kunna göra en förstoring då, du kommer få lyfta eller ta mycket större implantat mé mycket put. Åk gärna till en konsulation och hör mé en som ser dig live =)
Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

Jag har både tävlat och tränat muskelsmassa i 15 år..därför var jag fullständigt övertygad om att framförplacering var bäst..men bakom funkar bättre än jag trodde och blev dessutom snyggare på mig! Om du väljer framförplacering och inte är rädd för häng är nog 300 cc ok.. men om jag vore du..skulle jag valt att göra ett mindre lyft av vårtgården samt lagt i minst 400..men det är jag
Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

Om du trivs med dina bröst som i min mening är riktigt fina..gör inget, inte så länge du är osäker !!
Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Jag ska höra med Örjan vad han säger på konsultationen. Det som lutar mest mot att ej göra en op är att det känns som det kanske skulle kunna bli värre efter en ev op. Eller åtminstonde inte kännas nå bättre. Och då tror jag inte det är värt den risken. Men jag ska gå på konsultationen iaf.  Tack för er hjälp!

Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

Gå in och titta på Masa.. hennes förebild påminner lite om din, något hängigare kanske

Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Tack för tipset Sia! Hennes före bröst var ju jättelika mina =) Jag tycker att hennes är supersnygga! Kanske måste fundera över det där med lyft ändå. Jag är bara rädd att se ut som frankensteins fru med ärr över hela magen och brösten :P

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Tezzan: Jag har fått muskelpåverkan och gillar du att träna rekommenderar jag INTE bakom! ångrar mig som tusan,har blivit väldigt begränsad vad jag kan träna utan att känna obehag,ska flytta fram mina implantat.. Tror på en framförplacering,hög profil på dig.. Tycker inte du ska behöva lyft, Kolla The_one, tror hennea nick stavas så? hon hade uramade men lyfte ej.. Superresultat tycker jag hon fick :) Även harliedavie som opades av Örjan :)

Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Opticruise: Ja jag hade läst att det blivit å för dig, och även för andra. Jag vill inte lägga bakom. Tack för tipset. HAde kikat på båda tjejerna tidigare också. De har jättefina bröst.

Jag har så himla svårt för att bestämma mig för vad jag vill ha. Antingen så ska jag köra på att lägga in implantat utan att lyfta. Och då får jag räkna med ett resultat som inte är mitt ideal. Om jag tittar på alla bröst här inne utan att tänka på mitt utgångsläge, så tycker jag bättre om bröst om sitter lite högre upp. Vilket jag inte kan få utan lyft. Men samtdigt så kanske jag gillar att ha fylligare bröst som ser bra ut än bröst som sitter högre upp men som har massor av ärr.

Hur ska man kunna välja sånt egentligen?

Har för mig att chikko skrev till mig tidigare att Örjan sagt till henne att han kunde lyfta i efterhand om hon ville det. Och att hon då bara skulle behöva betala det som det hade kostat för lyftet om hin gjort allt samtidigt. Det vore ju toppen.

Om jag bara kunde få välja ett par bröst och få exakt dem så skulle jag vilja ha _Petra_ s bröst. De är hur fina som helst!

Gilla
sia78

sia78

Kvinna ·

Jag håller med dig Petras bröst är hur fina som helst, men oxå ett väldigt bra utgångsläge

för att det ska bli snyggt...precis såna vill jag ha !!

Gilla
tezzanjansson

tezzanjansson

Kvinna ·

Ja tänk va lätt det skulle vara om man pekade på ett par bröst man ville ha och så fick man exakt sånna. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem