Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

300cc Och under se hit.

Bröstförstoring

Hej, Ni som har gjort bröstförstoring med 300 cc och under som har bilder en bronsmedlem kan se.

Skriv så jag kan hitta er eller om inte ni har de, kan ni beskriva hur ni upplever er storlek o implantat sort till er kropp  och kanske om ni hade velat ändrat ert val :)

10

Sortera efter

Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Du får gärna kolla på mina gamla bilder där jag har bikini o bh på mig.
Hade 270cc innan :)

Mina mått ser du i min signatur, upplevde dem som väldigt små, typ vanliga B-kupor.
Opade därför om mig för ett tag sedan.

Gilla
Linda76

Linda76

Kvinna ·

Jag har 325 cc, men jag har även gjort ankarlyft...

Men jag ser att du är längre än mig och mycket smalare så jag vet inte om storleken på mig säger dig så mycket...?

Lycka till!

Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Jag har vart och kollat in dig innan:) jag tycker dom såg bra ut i den strl men bilden i zebra bikinin ser det mycket mindre ut än exempel när du bär det gråa linnet?! Svårt och bedömma för mig hur resultet verkligen va för på bild kan mycket lura ögat o allt kan ju se större ut i vissa vinklat?.
Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Linda, ser att du hade ändå ganska "mycket" egen bröst vävnad än mig sen innan du gjorde din bröstförstoring. så nja det säger mig en del ialf. Men hur upplever du din bröst storlek stor, lagom, eller känt att du kunde lagt i lite mer?! Tycker ofta att bilder kan luras lite i olika vinklar o när man tar kort ganska nära att det kan se större dels?!. :)
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Ninnidb skrev:
Jag har vart och kollat in dig innan:) jag tycker dom såg bra ut i den strl men bilden i zebra bikinin ser det mycket mindre ut än exempel när du bär det gråa linnet?! Svårt och bedömma för mig hur resultet verkligen va för på bild kan mycket lura ögat o allt kan ju se större ut i vissa vinklat?.

precis som du säger så kan man lura ögat. 
alla bhar jag använder är pushup på de bilderna. i ovadderad bikini så ser de ut som i zebrabikini=nästan platt typ. 
Så jag rekommenderar dig att ta mer än 300, du kan lätt bära upp det eftersom du är såpass lång. 
Skillnaden på 270 och 300 kan man inte se med blotta ögat. 
Men nu är ju såklart frågan vad du är ute efter för resultat? :)

Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Ja, på den bilden var dom rätt platta o små och då förstår jag varför dom ser större ut på dom andra bilderna. Jo jag är ju lång o tänker ju att jag bär ju säkert upp en del men sen är det ju Min vikt som hindrar lite för att jag ska vågs lägga då Mycket större!? Hmm resultat, jag vill ha en byst som ser ut som en lagom C kupa. Jag fastnade lite på tjejen som heter cosmotuttar om du kollar hennes bilder. Då hon även är lite längre än mig med några kilo tyngre men jämnar ju ut sig lite mellan oss där och hon har lagt i 380 cc, dom är ialf skit snygga och ser ut att passa henne riktigt bra. Sen har jag en vän som har lagt i 450 men hon är väldigt kort, normal viktad tjej men lite bredaxlad och hennes tuttar ser hemska ut:P dom går liksom ut på sidorna och hon ser lite ut som en silikonbiff haha så de är lite vad jag är rädd för att jag ska gå runt o se ut som en utblåst airbag som ser ut som om att jaggår och spänner På armarna bara för tittarna kör ut som på sidorna:/
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Ja Cosmotuttar har jättefina bröst :D Men som sagt, jag tror absolut inte att 380 blir för stort för dig alls. Det bästa är egentligen att titta på måtten på de implantat du ska ha och jämföra med din egen bröstbredd. En C-kupa kommer du nog inte få med bara 300 är jag rädd.. Sen brukar det faktiskt se snyggare ut med större bröst på längre tjejer ;) det kan liksom inte se biffigt ut om du förstår mig :)
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

jag har ju lagt in 445 nu och jag är mycket kortare än dig och jag tycker inte jag ser tjock ut ;) mina går väldigt mycket ut på sidorna också, det gillar jag, men det är ju en smaksak.
Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Hmm kul o höra tankar och åsikter vi får se på konsultationen vad Peter tycker och när jag testar hur det ser ut. Jag har ju gjort ristestet hemma men ser bara knöligt i konstigt ut då jag heller inte får till påsarna rätt med varandra, i profil ser 300 väldigt stort ut men framifrån är det önskemålet. Jag ska ju placera bakom och dom säger ju att en del "försvinner" också. Sett bilderna då du har 445 men du är längre än min vän och inte lika bred upptil som henne det är därför jag tycker det ser konstigt ut på henne inget man tänker på kanske men jag har glott ihjäl mig på henne o lagt märke till allt:P hon är en thailändare o dom är ju väldigt små haha så om du kan se det lite framför dig. Sen går hon alltid typ runt utan bh så det kan ju vad det med!
Gilla
Ninnidb

Ninnidb

Kvinna ·

Tycker absolut det är snyggt att en rund kontur kan synas ifrån sidan men sen får det ju inte se för bolligt ut så det blir att brösten ser ut att "trilla ut"
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem