Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
yezzzica

yezzzica

Kvinna ·

300egen vävnad +400-500fyll någon????

Bröstförstoring

Finns bild på någon som har en total fyll på ca 800? Alltså med implantaten plus den egna vävnaden??

13

Sortera efter

fannah

fannah

Kvinna ·

Följer!
Gilla
Sa-23

Sa-23

Kvinna ·

Följer!
Gilla
yezzzica

yezzzica

Kvinna ·

Någon?!?
Gilla
Whatever

Whatever

Kvinna ·

Har tyvärr ingen bild ännu då jag op på torsdag men jag har 300 eget och skall lägga in 590cc.
Gilla
yezzzica

yezzzica

Kvinna ·

Whatever skrev:

Har tyvärr ingen bild ännu då jag op på torsdag men jag har 300 eget och skall lägga in 590cc.

Hur kommer de sig att de blev motiva corse för dej?
Gilla
Whatever

Whatever

Kvinna ·

Jag fick prova implantat och valde de jag tyckte blev snyggast och det råkade bli 590 corsé. Kirurgen rek även dessa för bästa resultat för mig. Och den kliniken använder sig av bara motiva (vad jag hört iaf).
Gilla
Hästtjej

Hästtjej

Kvinna ·

Lycka till idag whatever!!
Gilla
Whatever

Whatever

Kvinna ·

Hästtjej skrev:

Det har gått bra. Känns rejält och är lite svårt att andas, brösten och dom sydda magmusklerna är värst. Är ju även dom muskler man använder mest och är rätt jobbigt att inte kunna röra sig hur som helst :p Men man överlever, har ju upplevt två hemska kejsarsnitt innan och hade då även bebis att ta hand om så detta är en baggis ;)
Gilla
yezzzica

yezzzica

Kvinna ·

Whatever skrev:

Hästtjej skrev:

Det har gått bra.
Känns rejält och är lite svårt att andas, brösten och dom sydda magmusklerna är värst. Är ju även dom muskler man använder mest och är rätt jobbigt att inte kunna röra sig hur som helst :p
Men man överlever, har ju upplevt två hemska kejsarsnitt innan och hade då även bebis att ta hand om så detta är en baggis ;)

Skönt att allt gått bra! Ser fram emot en bild när du är redo för de!
Gilla
Whatever

Whatever

Kvinna ·

Det kommer så fort jag räta lite på ryggen, går ju som en gamling med rullator nu så lite svårt att få fram bra bilder ;)
Gilla
LifeLife

LifeLife

Kvinna ·

Följer
Gilla
Catalina

Catalina

Kvinna ·

Japp 400 egen och sen lagt i..
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Jag hade ca 400, 70 C/D. La in 450 framför. Finns bild på min sida.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem