Green Muse
Kvinna ·
305cc en månad! *Före- och efterbilder*
Nu har det gått drygt en månad sen op och jag är hittills sjukt nöjd. Har gått från en knapp 75 A till 75D/70E (!). Detta är utan tvekan de bäst spenderade pengarna i mitt liv! Vad tycks?
Sortera efter

Fluffy
Kvinna ·

Green Muse
Kvinna ·
Hah tack fluffy! Sjukt! Skrev precis PM till dig! Hur går allt?

Hella
Kvinna ·
Verkligen sjukt snygga! Grattis!

Green Muse
Kvinna ·
Tack! (:

nicki68
Kvinna ·

Green Muse
Kvinna ·
Hej! Vad kul att du hittat hit! Det var verkligen till stor nytta för mig när jag skulle göra mitt beslut.
Precis som du skriver beror det på att du är ny på forumet, bronsmedlem än så länge. Det dröjer ett litet tag innan man blir silvermedlem och kan se alla "nakna" bilder, man ska ha gjort ett visst antal inlägg och varit medlem i ett visst antal dagar. Men man kan påskynda själva processen genom att själv lägga upp en bild i Silvergalleriet (dvs en avklädd bild på exempelvis sina bröst). Du kan läsa mer om detta under menyn Medlemsskap - medlemsnivåer.
Delvis bakom är en av de olika placeringar man kan välja. Delvis bakom muskeln, helt bakom eller framför. Detta går också att läsa om här på pof (: Leta under fliken "Av intresse"
Skulle det bli brådis och du inte blivit silvermedlem ännu kan du alltid PMa mig så kan jag maila dig några bilder om du undrar hur 300cc ser ut! Lycka till!

booban
Kvinna ·
Hej!
Vad kul att äntligen hitta någon som gjort sin OP på Laser & Estetik. Ska dit på en "andra" konsultation på fredag för att kolla storlek igen, velar lite. Ska OP:as i Juni, längtar som bara den. Skulle gärna vilja se bilder men är ju bara bronsmedlem än så länge:/...
Känner du dig nöjd med storleken på dina bröst, själv funderar jag på att lägga i 310 eller 345 och har en B-kupa idag (tror jag).
Längtar som bara den! :D

Goldie
Kvinna ·
Så himla snygga!

Fluffy
Kvinna ·