Cattis
Kvinna ·
09 feb, 2020
Hej! Jag behöver ett råd av er. Jag har idag 315 cc men har alltid tyckt det var för lite o använder vaderad push up bh för att det ska se störreut. Varit på konsultation o blev rekommenderad 510cc av läkare. Nu blir jag orolig om det blir för stort istället. Jag är 163 o väger 57. Finns det någon av er som gjort liknande o har råd o erfarenhet? Kanske ska man ta 450cc istället? Som jag förstår ska man öka med 150 cc om man ska märka skillnad i mitt fall blir det ju 195 cc ökning om jag väljer 510cc
Sortera efter
Anonym användare
09 feb, 2020
Hei Cattis,
Jeg har 375 og skal ned til 300-315 og er redd der blir for stort :) så det er for meg godt å se at du synes det er lite ;)
Du er jo ikke så høy så tenk deg nøye om før du gjør større. Jeg gjorde det for noen år siden (hadde 260cc) og jeg angrer veldig på det. Store implantat er tunge, jeg må gå m BH hele tiden, selv om de er anatomiske kjennes det som to meloner i bikini, det presser på vävnaden omkring etc Store bryst store problem!! Og mine er jo heller ikke ekstremt store.
(Nå har jeg også fått andre problemer med mine implantat så de må ut uansett og da skal jeg ta så små jeg kan uten å gjøre lyft..)
Gilla
Cattis
Kvinna ·
09 feb, 2020
Tack för svaret, jag får tänka igenom om det är värt att göra ännu större.
Gilla