Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Cassidy

Cassidy

Kvinna ·

315cc för stort? så orolig! 165cm, 50kg!

Bröstförstoring

Jag tjatar, jag vet! Men jag är så himla rädd att de blir för stora för mig! Jag vet inte hur jag mäter bröstbredd men jag är smal, 165 lång och väger 49-50! Jag är van att vara liten tjej, ha tighta kläder men aldrig se vulgär ut om ni fattar:( jag är så rädd inför op på tisdag, borde jag ha ett mkt mindre implantat? Jag ska ha anatomiska delvis bakom! Snälla, hjälp mig! Behöver verkligen råd och erfarenheter från er andra! Jag vill inte bli för tuttig, vill att det ska se naturligt ut! Andra kan ju vara skitsnygga i stora men jag passar inte i stora bröst!

11

Sortera efter

centauri

centauri

Kvinna ·

Hej. Jag tror att det kommer passa perfekt! De flesta här, som är lite mindre tycker jag passa väldigt bra i 300-400cc. Jag tror det är en storlek som typ passar alla :) Lycka till, och det kommer bli huuuur bra som helst även om dom kan kännas stora i början så är de svullna och alldeles färska, jag kan tänka mig att det tar en stund innan man vänjer sig att ha större bröst :)

Gilla
Lakrits

Lakrits

Kvinna ·

Hej! Jag har 335 o har opat mig på Victoriakliniken för 6 månader sen. Jag är 8 kg tyngre än dig m skulle lätt lägga in mer om det funnits anledning, m jag är nöjd med dom som dom är o jag tror inte du kommer uppleva dom som bomber m alla e ju olika!
Gilla
Lakrits

Lakrits

Kvinna ·

Jag upplever mina bröst som perfekta när jag e naken m när jag har kläder på försvinner de! Ett nytt fenomen man lär sig när man skaffar sig bröst :-) det va typ ingen som märkt att jag gjort en op m för mig känns det bra :-)precis som jag ville ha helt naturligt o inget som "sticker ut" du e i rätt händer hos Charles.
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Hur rädd är du att de ska bli för stora? Skulle det vara värt att vakna upp och fått mindre än vad du tänkt? Man kan alltid pusha upp en stl för små bröst, men det är svårt att dölja ett par som känns för stora.. Jag var som du livrädd och hade aldrig varit en av dem som längtat efter stora bröst.. Ville bara ha ett par ganska små eg.. Van att vara liten och smal och ha tajta kläder.. Tycker mina blev för stora för mig och känner mig lite tjock ibland faktiskt.. Fundera vad som är värst, vakna upp med för små eller för stora? Hade själv mycket hellre vaknat upp med ett par som kändes för små.. Dock tror jag till din längd att 315 kan bli alldeles lagom..
Gilla
Lakrits

Lakrits

Kvinna ·

Min kompis har 295 o e 10 cm längre, o fick väldigt stora bröst efter sin graviditet. Därför kändes det som 335 borde räckt för mig m med facit i hand kunde jag iaf tagit större m jag är nöjd ändå. Precis som pygme skriver, vad skulle vara värst för stora eller för små m det spelar ingen roll innan en op för man står liksom på noll iaf. Allt kommer vara större oavsett. Ta i beakt att även om nån är lika lång o väger som dig, o har "70a"så varierar våra "70a" väldigt mycket.
Gilla
Luffsen

Luffsen

Kvinna ·

Blir bara mer och mer nojig när jag läser alla inlägg och ser vad folk lagt in och vad det blev för storlek. På min konsultation valde vi 330cc och jag har nästan ingen egen bröstvävnad. Vill ha ett naturligt resultat, vill inte behöva köpa BH i specialaffärer för att de är förstora eller att kläder inte ska passa pga av brösten. Borde jag ta mindre?
Gilla
Mli

Mli

Kvinna ·

Hej! Jag är 162 lång och väger 53 kg. Var på konsultation i fredags och kom då fram till 315 cc, bakom muskel, high. Har också nojjat över det och lär nog göra det ett tag till. Be om att få prova implantaten igen innan op! Jag är rädd att bli för tuttig men samtidigt vill jag inte bli liten... Funderar på att gå ner något, kanske. Ska be om att gå pröva implantaten då jag endast prövade 275 och 375. Konsultera kirurgen med, han har säkert lättare att förställa sig ett slutresultat. Min Kusin har 280 i ena och 295 i andra, vi är rätt lika i kroppen förutom att hon är några cm längre och hade lite mer bröst innan. Hennes är jättefina.
Gilla
Luffsen

Luffsen

Kvinna ·

Oh, jag har samma nojja! Vill inte heller ha för stora men vill ju ändå ha skillnad som man gillar, kostar ju ändå 50 k . Jag testade 250 & 300 så han tog 330cc för att "muskeln trycker in dem lite dessutom" men nu i efterhand börjar jag tvivla. Vill definitivt inte ha större än 70D lixom. Är något kg tyngre än dig men nästan samma ;) funderar på att gå ner något kg med men får se.
Gilla
linaK

linaK

Kvinna ·

Jag är väldigt smal. Lagt in 450cc hp. De försvinner i kläder. Ser bra ut när jag är naken bara haha, eller har bra urringade linnen. Men jag hade velat ha större egentligen, alla säger att dessa ser naturliga ut till min kropp. Jag är alltså 1.69cm och väger bara 47kg nu.
Gilla
Cassidy

Cassidy

Kvinna ·

Funderar på att nästan låta Charles välja ändå...han har sån koll känner jag. Han är ju känd för att inte göra för stora oxå! I morgon bitti är det dags för op och då ska vi prova igen och diskutera:) jag har några favoritbilder med mig dit:) jag vet att alla säger att man oftast ångrar att man inte tog större men jag undrar ändå om det gäller mig...
Gilla
Lakrits

Lakrits

Kvinna ·

Charles gör proportionerliga bröst till dig, inte stora skulle jag säga. Det sa en av sköterskorna när jag ballade ur strax innan op o fick ångest hit o dit vad jag skulle välja. HELT i onödan fattar jag nu- det handlade om 45 cc i hög profil eller moderat profil (som jag valde) för jag blev rädd att det skulle vara avgörande på nåt vis. Men det är det inte o det hade jag oxå läst här samt att sköterskan sa det till mig- men ändå fick jag magont o valde lite mindre :) Är du osäker- lita på Charles.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem