Cassidy
Kvinna ·
315cc för stort? så orolig! 165cm, 50kg!
Jag tjatar, jag vet! Men jag är så himla rädd att de blir för stora för mig! Jag vet inte hur jag mäter bröstbredd men jag är smal, 165 lång och väger 49-50! Jag är van att vara liten tjej, ha tighta kläder men aldrig se vulgär ut om ni fattar:( jag är så rädd inför op på tisdag, borde jag ha ett mkt mindre implantat? Jag ska ha anatomiska delvis bakom! Snälla, hjälp mig! Behöver verkligen råd och erfarenheter från er andra! Jag vill inte bli för tuttig, vill att det ska se naturligt ut! Andra kan ju vara skitsnygga i stora men jag passar inte i stora bröst!
Sortera efter

centauri
Kvinna ·

Lakrits
Kvinna ·

Lakrits
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Lakrits
Kvinna ·

Luffsen
Kvinna ·

Mli
Kvinna ·

Luffsen
Kvinna ·

linaK
Kvinna ·

Cassidy
Kvinna ·

Lakrits
Kvinna ·
Charles gör proportionerliga bröst till dig, inte stora skulle jag säga. Det sa en av sköterskorna när jag ballade ur strax innan op o fick ångest hit o dit vad jag skulle välja. HELT i onödan fattar jag nu- det handlade om 45 cc i hög profil eller moderat profil (som jag valde) för jag blev rädd att det skulle vara avgörande på nåt vis. Men det är det inte o det hade jag oxå läst här samt att sköterskan sa det till mig- men ändå fick jag magont o valde lite mindre :) Är du osäker- lita på Charles.
Hej. Jag tror att det kommer passa perfekt! De flesta här, som är lite mindre tycker jag passa väldigt bra i 300-400cc. Jag tror det är en storlek som typ passar alla :) Lycka till, och det kommer bli huuuur bra som helst även om dom kan kännas stora i början så är de svullna och alldeles färska, jag kan tänka mig att det tar en stund innan man vänjer sig att ha större bröst :)