leimonen
Kvinna ·
26 maj, 2020
320 cc för litet?
BröstförstoringGjorde mina bröst för strax 4 veckor sedan och gillar storleken som de är just nu men jag är rädd att de ska krympa med tiden! Hur upplevde ni storleken efter första perioden? Krymper de mycket?
Sortera efter
boibs212
Kvinna ·
27 maj, 2020
Jag la in 325cc för 8 dagar sen och upplever mina som gigantiska..! De är fullkomligt orubbliga och står rakt ut!
Hur mycket har dina “svällt av” under dessa 4 veckor? Är det stor skillnad från första veckan tycker du?
Gilla
Akire
Kvinna ·
27 maj, 2020
Hej!
Jag skall operera mig i slutet av juni och
Har inte riktigt kommit fram till storlek än, väljer Mellan 500cc - 600cc. Är orolig att det skall bli VÄLDIGT STORT. Hur mår du efter operationen?
Gilla
leimonen
Kvinna ·
27 maj, 2020
De har sjunkit och svällt av en del! Förstår precis vad du menar med att de står rakt ut och ser gigantiska ut men det försvinner efter ett tag! Jag märker skillnad varje dag och som jag skrev börjar nu gå från att tycka att de är gigantiska till att nästan tycka de blir för små
Gilla
leimonen
Kvinna ·
27 maj, 2020
Jag mår faktiskt väldigt bra efter operationen! Första dagen var lättast men de kommande dagarna efter operationen behövde jag en del hjälp för att klara mig! Man får så mycket smärtlindring så smärtan har aldrig varit ett problem! Däremot under vecka 2 upplevde jag tryck över bröstet och svårt att andas men det är helt borta nu!
Gilla
Akire
Kvinna ·
27 maj, 2020
Åh vilken lättnad att höra!
Är lite nojig att det skall göra fruktansvärt ont då jag har en liten dotter också som vill leka ?
Är du nöjd med storleken? Vart opererades du? :)
Gilla
leimonen
Kvinna ·
27 maj, 2020
Jag är som sagt lite rädd att de ska bli för små när de läkt färdigt men än så länge är jag nöjd! Jag opererades på nordiska kliniken och är supernöjd med min upplevelse! Inget att vara rädd för verkligen, jag hade lätt kunnat gå igenom det igen! Lite besvärligt att sova lite halvt sittande men jag fick morfin så man somnade oavsett
Gilla
Akire
Kvinna ·
27 maj, 2020
Va skönt att du är så nöjd! Har du implantaten innanför bröstmuskeln?
Gilla
leimonen
Kvinna ·
27 maj, 2020
Akire skrev:
Va skönt att du är så nöjd! Har du implantaten innanför bröstmuskeln?
Gilla
boibs212
Kvinna ·
27 maj, 2020
Akire skrev:
Hej!
Jag skall operera mig i slutet av juni och
Har inte riktigt kommit fram till storlek än, väljer Mellan 500cc - 600cc. Är orolig att det skall bli VÄLDIGT STORT. Hur mår du efter operationen?
Gilla