Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lisa56

Lisa56

Kvinna ·

320 demi eller 340 demi?

Bröstförstoring

Någon som velar mellan 320 Demi o 340 Demi? eller har erfarenheter? =) man mörker ingen skillnad va?

3

Sortera efter

Jaloje

Jaloje

Kvinna ·

Jag valde först 320 Demi men ångrade mig innan op och gick upp till 340 demi. Men det är nog ingen större skillnad på dom... Nu så här i efterhand hade jag nog kunnat valt ännu lite större ;)
Gilla
Lisa56

Lisa56

Kvinna ·

Jaloje skrev:

Jag valde först 320 Demi men ångrade mig innan op och gick upp till 340 demi. Men det är nog ingen större skillnad på dom... Nu så här i efterhand hade jag nog kunnat valt ännu lite större ;)

Jaa okejdå, tack för att du svarade! Vad hade du för storlek på brösten innan operationen? Enda skillnaden är väl att bröstbredden är lite olika stora så brösten uppfattas som att de sitter längre i sär med mindre eller har jag uppfattat det fel? :)
Gilla
Jaloje

Jaloje

Kvinna ·

Lisa56 skrev:

Jaloje skrev:

Jaa okejdå, tack för att du svarade!
Vad hade du för storlek på brösten innan operationen?
Enda skillnaden är väl att bröstbredden är lite olika stora så brösten uppfattas som att de sitter längre i sär med mindre eller har jag uppfattat det fel? :)

Jag hade en liten B kupa, så visserligen lite mindre från början :) Ja precis, 320 är 11,75 och 340 är 12 i bröstbredd. Jag hade 11,75 men valde ändå det större, var väl rädd för att få för stor klyfta kanske, hehe!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem