Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

09 jun, 2010

325 cc el 365cc

Bröstförstoring

Hej! Nu har jag träffat läkaren inför operation 21 Juni men jag behöver lite hjälp med tankar/funderingar kring storleken. Jag har en bra kropp enligt läkaren kunde bygga i princip vad som helst på & det ser bra ut ändå. Men storleken som jag funderar mellan e 325 cc alt 365 cc men min sambo e rädd att 365cc blir för plastaktigt han vill ändå att det ska se någolunda naturligt ut på min kropp. Vi bestämmde 325 cc bakom muskeln runda gelehallon men jag e fortfarande lite osäker & om jag förstått det korrekt så försvinner lite granna då man sätter bakom muskeln?

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

09 jun, 2010

Men vad vill du? Det är ju dina bröst gumman :)

Det står inget om hur lång du är eller hur mkt du väger men jag tror inte att det större alternativet blir för stort. Frågan är om det ens blir nån större visuell skillnad på så lite cc. Det är ju trots allt inte ens en halv deciliter i skillnad mellan 325 å 365.

Jag har 400cc övermuskel å jag är 170cm lång å väger ca 65kg. Jag tycker storleken blev perfekt till mig :)

Lycka till!!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

09 jun, 2010

nocturnal85 skrev:

Men vad vill du? Det är ju dina bröst gumman :)

Det står inget om hur lång du är eller hur mkt du väger men jag tror inte att det större alternativet blir för stort. Frågan är om det ens blir nån större visuell skillnad på så lite cc. Det är ju trots allt inte ens en halv deciliter i skillnad mellan 325 å 365.

Jag har 400cc övermuskel å jag är 170cm lång å väger ca 65kg. Jag tycker storleken blev perfekt till mig :)

Vad jag vill storleken e jag faktiskt osäker på jag e rädd att 325 blir för litet & 365 för stort. Jag e 168 lång 62 kg idag 70a efter ett barn

Gilla
 profilbild

Anonym användare

09 jun, 2010

Jag själv drar en 70d och kan även ha en 70dd.Jag har lagt in 380/410 cc är 1,58 väger 46kg. Jag vägde lite mer när jag gjorde op då såg dom lagom ut men nu när jag tappat kilo ser dom större ut men inte STORA jag är glad att jag inte tog mindre och även att jag inte tog större för nu ser dom ut att vara i den stl jag ville ha från början pga viktnedgången. Kör på den större stl tycker jag annars är risken att du kommer vilja göra en omop!Lycka till och kramiz😉

Gilla
 profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Cruxa skrev:

Vad jag vill storleken e jag faktiskt osäker på jag e rädd att 325 blir för litet & 365 för stort. Jag e 168 lång 62 kg idag 70a efter ett barn

Jag tror inte du kommer se nån större skillnad på de olika alternativen... Testa å gör ristestet med båda mängderna å se hur det känns :)

Ett tips är att gå runt med ristest-"tuttarna" en stund så du vänjer dig lite å prova med lite olika tröjor. Annars känns allt stort kan jag lova ;)

Du verkar ju ha nästan samma kroppsstorlek som jag. Jag tycker inte att mina är för stora alls :) Kolla mina bilder i min profil så får du se själv.

Kram :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Jag kan tyvärr inte se dina bilder har du möjlighet att maila dom till mig? Hade varit jätte snällt :)

Kram Kram

Gilla
lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

10 jun, 2010

tror 365 blir perfekt! ingen större skillnad, men i efterhand kan det vara skönt att veta psykiskt att man valde det större, ifall man tycker att det blev för små!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Ja det lutar åt 365 det känns som så i dagens läge. Eftersom jag vet många säger att det försvinner ca 25 cc när man lägger bakom muskeln

Gilla
Vicky_gbg profilbild

Vicky_gbg

Kvinna ·

10 jun, 2010

Jag tror du kanske skulle ångra dig om du tog 325. Det försvinner en del när man lägger bakom. Men valet är ditt och jag tror du blir nöjd oavsätt. Men tänk på det att det är många som ångrar att dom inte la i lite mer. Det är lätt att ångra sig i efterhand. =)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

Ja det e det jag e lite rädd för att jag ångrar mig om lägger i 325. & Jag har sett att ett flertal här ute & på andra forum har ångrat sig att dom inte lagt i mera

Gilla
Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

12 jun, 2010

Nu försilvrar jag dig i alla fall, då kan du se lite bilder... :)

Gilla
magdalena2 profilbild

magdalena2

Kvinna ·

22 aug, 2010

Jag känner likadant, så jobbigt med att välja storlek.. kirurgen föreslog 325cc gelehallon bakom.. men jag tror jag bestämmer mig för 350cc kommer som sagt inte bli nån stor skillnad.. ska faktiskt boka in ett till möte och diskutera det.. så måste verkligen känna mig rätt..

Hoppas allt är bra med er..

Kram Maria

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem