sabe
Kvinna ·
325 cc Moderate plus
Jag skall operera mig om ca 2 veckor och valde att lägga in 325 cc, jag är nu orolig att det kommer bli alldeles för litet men min kirurg trodde att större skulle bli för brett på mig. Har en C kupa nu. någon som lagt in 325 cc och kan säga vilken storlek ni fick? :)
Sortera efter

En.vacker.dag
Kvinna ·

sabe
Kvinna ·
Jag har också C kupa nu (163 lång och 60 kg så vi har kanske ungefärligt utgångsläge). Jag tänker mig typ 325-350cc. Mellanprofil. Jag tror jag kommer landa på 70D efter.. Men jag har inte varit på konsultation ännu. Ska dit på fredag så egentligen vet jag inte vad han kommer rekommendera. Jag har läst på massor så jag hoppas jag inte är helt ute och cyklar med mitt egna förslag...

En.vacker.dag
Kvinna ·
Jag har också C kupa nu (163 lång och 60 kg så vi har kanske ungefärligt utgångsläge). Jag tänker mig typ 325-350cc. Mellanprofil. Jag tror jag kommer landa på 70D efter.. Men jag har inte varit på konsultation ännu. Ska dit på fredag så egentligen vet jag inte vad han kommer rekommendera. Jag har läst på massor så jag hoppas jag inte är helt ute och cyklar med mitt egna förslag...
Ja men du och jag har ju nästan samma vikt och längd :) så det är nog inte så tokigt gissat! jag vill ha ett naturligt resultat men ändå stora liksom. :)

MSP
Kvinna ·

En.vacker.dag
Kvinna ·

sabe
Kvinna ·