Kinga
Kvinna ·
325 eller 350
Hej vad hade ni valt 325 eller 350? Ni som har opererat er och har något utav det, är ni nöjda?
Sortera efter

Rubyw
Kvinna ·

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Ophelia
Kvinna ·

Zulavip11
Kvinna ·
Jag valde mellan 300, 325 och 350. Eftersom det är så liten skillnad mellan 325 och 350 så fick jag rådet att ta det större alternativet.
kan säga att jag är GLAD att jag tog 350 och inte 325 eller 300.
Är 164 cm och 57 kg. Ser inte alls stort ut på mig. Provade den sport bh jag ska ha och läka i igår med hjälp av personal i butik, det blev en storlek 75 C (precis de jag hade önskat!)

Zulavip11
Kvinna ·
har bild på min profil =)

sui
Kvinna ·
Jag valde mellan 300, 325 och 350. Eftersom det är så liten skillnad mellan 325 och 350 så fick jag rådet att ta det större alternativet.
Är 164 cm och 57 kg. Ser inte alls stort ut på mig. Provade den sport bh jag ska ha och läka i igår med hjälp av personal i butik, det blev en storlek 75 C (precis de jag hade önskat!)

Zulavip11
Kvinna ·
Ja har ingen aning om det, men antar att det tar några veckor..🙂
Mitt högra bröst har alltid varit lite speciellt, så det ligger "efter" lite i utveckligen nu märker jag. Det är mer svullet än det vänstra och har inte fått samma bra form som det vänstra.. Kommer nog alltid att vara så också. Var så innan jag gjorde op också😉

Kinga
Kvinna ·

bijoh
Kvinna ·
..och jag valde mellan 275 mp+ 300 h och 325 hp och tog det största eftersom alla alltid säger att man ska tänka så. I efterhand hade jag lätt kunnat ta det minsta. (Inte så att jag är missnöjd men hade jag vetat det jag vet nu innan jag opade mig - hade jag valt mindre) Lättare att klä upp bröst än ner. Och visst, många menar att det inte är någon skillnad alls på dessa stl - MEN en halv deciliter mindre är ändå en halv deciliter mindre..

Cagi00
Kvinna ·
Det är som Ophelia skriver ingen skillnad mellan storlekarna i stort sett, tvekar du mellan två storlekar så ta det större, risken är annars att du ångrar dig.

Ophelia
Kvinna ·

chatch
Kvinna ·
Om du har B i kupa nu så kommer du typ hamna på c
jag hade inget och la in 380 så antar det hamnar däromkring, därför råder jag dig att ta det större alternativet

Ophelia
Kvinna ·

sui
Kvinna ·