malinsjoberg79
Kvinna ·
325 ml mp+
Var på min andra konsultation igår. Min första på Clinic Perfekta i Örebro gick inte som jag tänkt mig. Läkaren sa direkt att jag hade hängiga bröst och att jag behövde stora inlägg. Jag blev helt ställd då för det var inte alls vad jag väntat mig, men efter ett tag vande jag mig vid storleken (375 ml hp) och när jag rådfrågade mina vänner så tyckte de att storleken var bara bra på 3D-bilderna. Jag ville ha en till läkares åsikt så jag träffade dr Anna von Platen på Proforma clinic igår. Jag hade en lång lista med frågor och hur jag skulle kunna komma ned i implantatstorlek osv osv. Jag berättade om min första konsultation och så fick jag ta av mig. -Så hängiga är de ju inte! Var det första hon sa! Och sen fick jag välja mellan high profile och moderate profile plus och börja från 300 ml... Jag trodde knappt mina öron!! :D Jag valde 325 ml mp+ och jag är bara SÅ HIMLA GLAD!! Jag har aldrig velat ha jättebröst utan bara vanliga bröst som passar mig och ser naturliga ut. Sen fick jag välja operationsdag också, kan det bli bättre?! Jag är jäkligt glad över att jag gick på en till konsultation... Hur kan man få så olika bedömningar?
Sortera efter

Lady84
Kvinna ·

Lady84
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Linsa
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Vilken klinik blev det du gör operationen?

Bellie
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Skillnaden mellan dem är ju inge stor om du kollar måtten på dem :-) kolla lite snabbt i mentors broschyr (kan ha sett fel men de tror ja ej;) Så så olika har dem ju inte bedömt. Den första kanske tyckte du skulle ha lite mer projektion för o ”lyfta” upp bröstet och minska hänget. Sk du lägga bakom så tänk på att lite ”försvinner” pga det. Upplevde mina första speciellt som mindre när dem låg i kroppen än utanför.
Siltex
12,3 breda och 3,8 cm i put , mp+ (325cc)
12 cm breda o 5cm i put, HP (375cc)
(eller 4,8 i projektion på smooth.)
Lycka till :-D