Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
rosa

rosa

Kvinna ·

325cc

Bröstförstoring

Jag har håller på och velar vilken storlek jag ska. Jag är lång men väldigt smal och vill att det ska se proportionerligt och naturligt ut. Jag vill ha runda och väljer mellan 300, 325 eller 350. Är det nån som har gjort runt den storleken som är nöjd? Eller har några andra tips osv. Vill inte att det ska kännas för litet eller för stort

14

Sortera efter

Fritjof

Fritjof

Kvinna ·

Jag la in 325cc mellanprofil den 1/2 och jag är så nöjd! Nu hade jag ett väldigt speciellt utgångsläge men på det ena bröstet kan du se en "vanlig" förstoring.
Gilla
TEL

TEL

Kvinna ·

La in 325 HP 31/1 är väldigt nöjd:-)
Gilla
rosa

rosa

Kvinna ·

Okej vad roligt att höra! Varför valde du just HP? för det är nästa svåra val om man ska ta medium eller high...
Gilla
TEL

TEL

Kvinna ·

Jag valde det pga att jag vill ha lite mer put och inte så breda, har liten bröstkorg:-)
Gilla
Sheila08

Sheila08

Kvinna ·

Jag är 173 cm lång och väger 54 kg, jag har 510cc och corsé profil. Mina är definitivt inte några bomber utan väldigt proportionerliga till min kropp är.
Gilla
34an

34an

Kvinna ·

Jag ska me lägga in 320 demi för naturligare result! Det var knappt skillnad mellan 300 ich 320 tex men blir nog fet om du tar högre profil tex
Gilla
Feelicia

Feelicia

Kvinna ·

Vi är lika långa och väger nästan lika mkt. Jag har lagt in ergonomix 340 cc demi. Jag är jätte nöjd. De ser stora ut när jag är naken och på bild men går lätt att dölja i kläder. Jag tycker själv att det är en perfekt storlek till min kropp och älskar att de går att både framhäva och dölja. Har lagt upp lite bilder om du vill kika!
Gilla
Feelicia

Feelicia

Kvinna ·

Vi är lika långa och väger nästan lika mkt. Jag har lagt in ergonomix 340 cc demi. Jag är jätte nöjd. De ser stora ut när jag är naken och på bild men går lätt att dölja i kläder. Jag tycker själv att det är en perfekt storlek till min kropp och älskar att de går att både framhäva och dölja. Har lagt upp lite bilder om du vill kika!
Gilla
Bukurije

Bukurije

Kvinna ·

Varför ser jag inga bilder på någon? Är så nyfiken då jag ska göra bröst snart 325? Är dock osäker? Är ganska liten 159 o väger 49 kg. Har dock lite häng - så vill gärna se bilder men kan ej det på någon
Gilla
34an

34an

Kvinna ·

Du måste bli brons medlem först . Sen kan du söka på bilder .
Gilla
rosa

rosa

Kvinna ·

Ja men det var verkligen super snyggt Feelicia, preics så jag tänker att jag vill ha också! Men vad är ergonomix? Har läst det på flera ställen här men aldrig hört det när jag pratat med min läkare
Gilla
Feelicia

Feelicia

Kvinna ·

rosa skrev:

Ja men det var verkligen super snyggt Feelicia, preics så jag tänker att jag vill ha också! Men vad är ergonomix? Har läst det på flera ställen här men aldrig hört det när jag pratat med min läkare

Tack! Ergonomix är motiva mjukaste implantat. De är runt men följer kroppen på ett naturligt sett. Kolla klipp på Youtube! Mina är nya och fortfarande hårda och bolliga med de kommer lägga sig och bli mer naturliga så jag kan inte uttala mig så mycket än om form och mjukhet Så det är en smaksak när man väljer ett runt implantat och man vill ha åt de lite mer naturliga som ergonomix eller mera fast och runt.
Gilla
rosa

rosa

Kvinna ·

Aha okej, det lät ju superbra! Finns det också olika profiler då, alltså High osv? Jag har bara kollat på mentor... Tycker det känns svårt att veta vilket märke man ska ha!
Gilla
Linnea

Linnea

Kvinna ·

rosa skrev:

Aha okej, det lät ju superbra! Finns det också olika profiler då, alltså High osv? Jag har bara kollat på mentor... Tycker det känns svårt att veta vilket märke man ska ha!

Ja, det finns 4 profiler; mini, demi, full och corse!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem