Cicci
Kvinna ·
325cc eller 360cc Allergan MF HJÄLP
Jag ska op mig om 2 v på Ak av Jonas R. På konsultation bestämde vi 325 MF bakom. Jag kommer också göra ett lyft. ( ammat 2 barn, så de är lite trötta :) Kunde därför inte göra 3D (går inte vid lyft) jag är så osäker på stlk och det måste jag bestämma innan, har ca 1v på mig. Jag är 170 o väger ca 60 kg hyffsat tränad, alltså ser inte klen ut :) Min rädsla är att 325 kan se för litet ut, nästa steg är 360 o rädd att det skulle bli för stort! Hittar ingen tabell som visar på skillnader mellan dessa heller. Jag vill inte ha stora bröst el att de står ut för mycket, ( för fejk:) men inte heller för småa. Vad säger ni? Hjälp! Ska jag gå på det alla skriver, skulle jag gå på 360, eftersom 325 kändes perfekt i sport-bh på konsultationen. Hade trots allt snygga C-D innan barnen, men har kanske vant mig vid dessa småhängisar för mycket :)
Sortera efter

Anonym användare

emmakk
Kvinna ·

emmakk
Kvinna ·

Anonym användare

emmakk
Kvinna ·

Cicci
Kvinna ·

Cicci
Kvinna ·

emmakk
Kvinna ·

Anonym användare

Gulkyckling
Kvinna ·

Cicci
Kvinna ·
Men lät ju hur bra som helst! :)
Ja, helt säker på anatomiska MF (för jag var så inne på att jag inte ville ha full projektion, men litade på Jonas som tyckte detoch 325cc) Och att nästa steg var 360. Jag får helt enkelt ringa och kolla på måndag! och byta till nästa strlk, för efter att ha läst här, så verkar jag inte få jättetuttar med 325-375:)
Stlk idag är svårt att säga, de är "platta" för vävnaden ligger neråt :D Men för att det ska se okej ut kör jag 75C med formpressad o vadderat. Blir ändå "tom" upptill.

Cicci
Kvinna ·
Helt 100 på anatomiska och MF :) Men ngt stämmer inte... Måste ringa på måndag och kolla vad jag ska op in i min kropp om ca 2v :D

emmakk
Kvinna ·

Cicci
Kvinna ·
17 februari och har långt att åka, så kan inte göra en till konsultation heller. Och måste bestämma mig ang strlk typ på måndag!

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare

Cicci
Kvinna ·
Tack tack tack!!! Ringde idag och det var enl din tabell. Så nu funderar jag på att gå på antingen 375 MF eller 360 MM (de enda som skiljer är att implantatshöjden är 48.0mm på MM.
Jag vet inte vad det gör på helhetsintrycket, men känns bättre att minska på putet om jag går upp i strlk =)

Anonym användare