joya
Kvinna ·
06 dec, 2012
325cc, för litet?
Jag ska operera mig på måndag, och sitter och läser runt på olika trådar nu och blir JÄTTE nojjig över att jag valt för litet?
Har nu liten akupa och vill fortf att de ska kännas ganska små eftersom jag är livrädd för att de ska kännas för stort för då känns det som jag kommer känna mig stor som ett hus.
Men det verkar som att de flesta lägger i mer, så jag undrar nu om någon här lagt in ungefär som jag planerar och vad de känner om det?
Vill som sagt inte att det ska bli för stort samtidigt som jag inte vill ångra mig och vilja ha större senare.
Hjälp mig nu! Är så stressad och nojjig!
Sortera efter

Lotta87
Kvinna ·
06 dec, 2012
Jag var helt platt innan op och har lagt in 345. 1 vecka efter op hade de blivit ganska mycket större än vad de var när jag avr precis nyopererad och då kändes de nästan för stora. Nu har de dock "sjunkit in" in igen och känns precis lagom! Inga jättestora tuttar men ändå bröst liksom ;) hade varken velat ha större eller mindre! Du skulle inte se någon skillnad på 325 och 345, ska se om jag kan ta lite nya kort och lägga in så kanske du kan få ett hum om storlek :)
Gilla

Anonym användare
06 dec, 2012
Hej stressad och nojjig ;)
Jag har 350 bakom och hade liten A innan. Jag ångrar stundtals att jag inte valde större. Samtidigt har jag förmånen att välja att framhäva brösten eller stoppa undan dem. Jag var väldigt orolig över att få monstertuttar till storleken men den oron var obefogad med min storlek.
Jag ska dock inte förneka att jag ibland önskar att de var större, kanske bör du beakta det? Sedan beror det också på storleken på din bröstkorg, din vikt, längd etc, beroende på det kan 325 framstå som större eller mindre...
Gilla

joya
Kvinna ·
06 dec, 2012
Okej! Det känns väldigt lugnande! Jag vill verkligen att det ska se naturligt ut. Det behöver verkligen inte synas så mycket med kläder på, snarare att det ska kännas mer utfyllnad och att det ska synas när jag är naken eller har bikini på sommaren, annars trivs jag väldigt bra med småbröst. Men tack, nu lugnade du mig :) men det är verkligen jätte svårt att bestämma sig, speciellt när man läser runt här och alla lägger i mier än 400, blir så himla nojjig!
Gilla

joya
Kvinna ·
06 dec, 2012
Skönt att höra! Och det är så jag känner att jag vill ha det, kunna framhäva när jag vill och kunna stoppa undan dem när jag känner för det haha. Som sagt så känns det som jag kommer känna mig stor som ett hus om jag skulle ta för stora och jag gillar verkligen ganska små bröst mer än stora, tycker det är mycket finare. Jag funderar om jag ska få be om att testa 350 innan min op, bara så att jag får se, då kan jag nog känna direkt hur jag vill ha det. Dock kan jag känna nu när jag testat med sportbh och implantat under att 325 känns ganska stort, men det kan ju också vara ren ovana. Man blir så förvirrad och storleksblind, haha! Men tack för svaret :) blir lugnare!
Gilla

Lotta87
Kvinna ·
06 dec, 2012
Jag blev också nervös innan op att jag valt för litet eftersom alla lägger in så stora implantat! Skulle egentligem haft 320 men mejlade min kirurg som tyckte jag kunde gå upp till 345 och det blev superbra :) 320-350 blir säkert en jättebra storlek!
Gilla