Anonym användare
325cc för stort för mig??
Hjälp mig :-) Efter att ha ammat två barn har mina bröst försvunnit, nästan iaf. Jag vill ha större, c kanske, inga jättestora. Var på konsultation på Proforma idag och bestämde mig för runda 325cc moderate plus profile men jag börjar bli rädd att det är för stort. Ska ha dem bakom muskeln. Ni som haft små och lagt in liknande, vad tycker ni är era stooora?
Sortera efter

Enlitentjej90
Kvinna ·

Anonym användare

Enlitentjej90
Kvinna ·
Jag tycker att det låter som en bra storlek på dig. Man vill ju inte att de blir för små när man väl opererar sig! Men det viktigaste är att du trivs och känner dig snygg :)

Kajsan
Kvinna ·

Anonym användare

Opticruise
Kvinna ·
Hade oxå 2 urammade små b kupår.Jag är 160 väger 60,har lagt i 350/300 bakom och dom ser 100% naturliga ut på mig.. Absolut inte stora!

Lienka
Kvinna ·
Tycker att 325cc låter fint för din längd och vikt, själv tänker jag nog välja 275cc och jag vill egentligen ha små men så det ändå finns NÅT där haha.. Cosmo tyckte att mindre än 275 blir inget.. antar han känner till sånt bäst!

_Petra_
Kvinna ·
Jag har också varit på Proforma (hos Örjan), och jag har valt samma inlägg som du! Är också rädd för att de ska blir för stora :S Men tar jag mindre passar de tydligen inte min bröstbredd lika....
Men jag har ändå svår storleksångest. Vill inte ha några bomber liksom.

Anonym användare

Anonym användare

_Petra_
Kvinna ·
Exakt så tyckte jag också om de jag prövade, också om 300! 325cc fyller nog ut bättre.... :) Hoppas hoppas hoppas det blir bra! Åh jag är så nervös!
Hej :) Det där beror väl också på hur lång du är och hur mycket du väger :) Hur stora bröst hade du innan ammningen? Sen när man lägger implantaten bakom muskeln så "försvinner" en del av implantatet, de uppfattas som mindre än om man lägger framför. Fick du inte prova implantaten på konsultationen? För det kan annars vara en bra fingervisning på hur det kommer se ut till kroppen och med kläder på m.m.
Gör ett ristest och fundera lite, känner du att du inte kan bestämma dig tycker jag att du ska gå på en till konsultation!
Lycka till!