Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

325cc för stort för mig??

Bröstförstoring

Hjälp mig :-) Efter att ha ammat två barn har mina bröst försvunnit, nästan iaf. Jag vill ha större, c kanske, inga jättestora. Var på konsultation på Proforma idag och bestämde mig för runda 325cc moderate plus profile men jag börjar bli rädd att det är för stort. Ska ha dem bakom muskeln. Ni som haft små och lagt in liknande, vad tycker ni är era stooora?

11

Sortera efter

Enlitentjej90

Enlitentjej90

Kvinna ·

Hej :) Det där beror väl också på hur lång du är och hur mycket du väger :)  Hur stora bröst hade du innan ammningen? Sen när man lägger implantaten bakom muskeln så "försvinner" en del av implantatet, de uppfattas som mindre än om man lägger framför. Fick du inte prova implantaten på konsultationen? För det kan annars vara en bra fingervisning på hur det kommer se ut till kroppen och med kläder på m.m.

Gör ett ristest och fundera lite, känner du att du inte kan bestämma dig tycker jag att du ska gå på en till konsultation!

Lycka till!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag är 165 cm och väger 59 kg. Jag testade flera olika men är ändå inte helt 100% säker.
Gilla
Enlitentjej90

Enlitentjej90

Kvinna ·

Jag tycker att det låter som en bra storlek på dig. Man vill ju inte att de blir för små när man väl opererar sig! Men det viktigaste är att du trivs och känner dig snygg :)

Gilla
Kajsan

Kajsan

Kvinna ·

Låter bra tycker jag:-) Jag är jättenöjd med 300/325 cc
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack snälla för era svar.
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Hade oxå 2 urammade små b kupår.Jag är 160 väger 60,har lagt i 350/300 bakom och dom ser 100% naturliga ut på mig.. Absolut inte stora!

Gilla
Lienka

Lienka

Kvinna ·

Tycker att 325cc låter fint för din längd och vikt, själv tänker jag nog välja 275cc  och jag vill egentligen ha små men så det ändå finns NÅT där haha.. Cosmo tyckte att mindre än 275 blir inget.. antar han känner till sånt bäst!

Gilla
_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

Jag har också varit på Proforma (hos Örjan), och jag har valt samma inlägg som du! Är också rädd för att de ska blir för stora :S   Men tar jag mindre passar de tydligen inte min bröstbredd lika....

Men jag har ändå svår storleksångest. Vill inte ha några bomber liksom.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det är så svårt, tyckte de som 275 cc var för "smala" men är rädd att de jag valt ska kännas som de sitter under hakan. Känns som det blir 325 cc iaf.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tror det blir en jättebra storlek på dig! Mellanprofilerna brukar ge naturligast resultat tycker jag. Har själv 320/345 cc MP och är jättenöjd :)
Gilla
_Petra_

_Petra_

Kvinna ·

Boobster skrev:
Det är så svårt, tyckte de som 275 cc var för "smala" men är rädd att de jag valt ska kännas som de sitter under hakan. Känns som det blir 325 cc iaf.

Exakt så tyckte jag också om de jag prövade, också om 300! 325cc fyller nog ut bättre.... :)  Hoppas hoppas hoppas det blir bra! Åh jag är så nervös!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem