Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

325cc mentor 3 månader *bronsbild*

Bröstförstoring

Så igår fyllde mina bröst 3 månader och jag är sååå nöjd och glad att jag i år äntligen vågade operera mig 🙂 Det känns som att jag äntligen har blivit 'mig själv'. Önskar att jag gjort lite större, men är absolut inte missnöjd. Har full känsel och brösten är mjuka och gosiga. Tränar i princip som vanligt och har inte haft ont på länge. Vet inte vad jag ville skriva med tråden egentligen, men tycker att POF har varit så användbart och att det är nyttigt att se och läsa hur det gått för andra 🙂 Så här fick ni en positiv berättelse hehe💡 Önskar er alla lycka till som ska opereras snart, hoppas ni blir lika nöjda som jag! 🙂

14

Sortera efter

Bosse

Bosse

Kvinna ·

Ser ju skitsnyggt ut! Gud vad oligt att du är så nöjd!! 😀

Gilla
Emelie.A

Emelie.A

Kvinna ·

Grattis till ett par skitsnygga bröst! 😀

Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

Åh tack fina ni!!😇

Gilla
Baralillajag93

Baralillajag93

Kvinna ·

jätte fina :D

Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

Baralillajag93 skrev:

Tack :D

Gilla
Sunny.84

Sunny.84

Kvinna ·

LillSofy skrev:

Baralillajag93 skrev:

Tack :D

Ser verkligen kanon snygga ut!!!!! :D

Gilla
SvenssonA

SvenssonA

Kvinna ·

Wow vad fina!! :D
Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

Tack tack :**

Gilla
jell-o

jell-o

Kvinna ·

Gud så snygga, typ exakt såna jag vill ha haha!! Perfekt storlek och allt. Du måste vara riktigt nöjd! :)

Gilla
Lillafrur

Lillafrur

Kvinna ·

Jättesnyggt! Men undrar varför du valde bort citadell?
Gilla
LillSofy

LillSofy

Kvinna ·

Tack Lillafrur! :) Jag hittade en kirurg och klinik som föll mig bättre i smaken, där jag kände mig tryggare helt enkelt :)
Gilla
rosa

rosa

Kvinna ·

Wow gud så fina! Är du nöjd med moderate plus? Jag ska också göra 325 cc men kan inte bestämma om jag ska göra high eller moderate plus... så svårt
Gilla
Linsan1975

Linsan1975

Kvinna ·

Jättefina! :) Hoppas jag får ett lika fint resultat! Hur tänkte du kring storleken efter konsultationen? Valde du den storlek som kändes perfekt då eller gick du upp någon storlek?
Gilla
Lawi

Lawi

Kvinna ·

Då du opererades på Alberius-kliniken fick du dina snitt under istället för i armhålan? Hur upplevde du det? Har varit på konsultation på citadell och funderar på att gå på en konsultation på Alberius också, vad tyckte du var största skillnaden? :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem