Caston
Kvinna ·
330 el 375?
Hej på er alla! Jag har bokat operation till 21/6!:) Jättenervös självklart men med helt utammade bröst känns det ändå rätt! När jag var på konsultationen kändes 300 mest rätt varpå läkaren sa att det då blir 330. Dock är jag nu orolig att det blir för lite.. Om jag jag skulle tagit 375 istället?? Är ju ändå en stor kostnad så man vill ju att det blir rätt! Vad tror ni? Är ju 164 och väger 57.. Måste också säga att alla är otroligt smala och fina härinne! Jag har kämpat som bara den för att komma ner till 57 ( tränar minst 4 ggr/veckan) och då är jag ändå större än de flesta av er! *avundssjuk* :)
Sortera efter

daria
Kvinna ·

Caston
Kvinna ·

daria
Kvinna ·

Caston
Kvinna ·

daria
Kvinna ·
Ingen fara !! Ristest kan du göra hemma prova dig framåt och se vilket storlek passa dig.okokt ris i en nylonstrumpa, knyt en knut så riset har lite plats att "sprida ut sig" därinne, så du kan forma det runt och på ditt eget bröst. Det bästa är nog att prova under en riktigt tajt topp bara (utan bh), typ jättestretchigt microfiberlinne eller nått, då förvillar inte bh:n storleken iallafall. Men om man måste använda en bh så skulle jag ta en så mjuk/ovadderad som möjligt. Du ska räkna en dl ris motsvarar 100cc
Hoppas du klarar det gå runt med det och se hur du trivs med det..
Ta 375cc det är inte alls så stort .. jag har det framför ocj jag ångrar så mycket att jag inte tog större .. Ska tilläga att jag är 164 och väger 64kg nu efter op.. Många jag känner de har inte märkt att jag har opererat mig!!!
Lycka till