Tina89
Kvinna ·
09 feb, 2018
340 cc via armhålan
BröstförstoringIdag var jag på min andra konsultation hos Patrik Höijer, Nordiska Kliniken. På min första konsultation för ett drygt år sedan rekommenderade Patrik mig 375 cc via bröstvecket, för att kunna lägga in implantatet helt rätt då jag vill att mina bröstvårtor ska centreras mot mitten lite mer. Men idag sa Patrik att det skulle gå jättebra via armhålan och då slipper jag ärr, om än litet, på bröstet. Han sa att eftersom jag vill ha naturliga bröst så är det bättre att lägga i armhålan. Det är på tjejer som opererar stora bröst där bröstet ändå kommer täcka ärret som ett snitt i bröstvecket är ett alternativ. Vet inte riktigt vad jag ska tänka kring detta. Jag hoppas att han har rätt och att det är lika lätt för honom. Börjar bli orolig och nervös, opererar mig den 27 februari kl. 12.00. det blir 340 cc mellanprofil Motiva Ergonomix med snitt i armhålan, 48000 kr plus 5000 kr för en femårig försäkring. Så 53000 kr totalt. Antar att stödbh, bröstband, descutan, recept på smärtstillande, (och vad mer?) ingår i priset. Jag är så glad just nu! Tror och hoppas att allt kommer gå fint, jag har säkert tur!
Sortera efter
maggan96
Kvinna ·
09 feb, 2018
Tjej1988
Kvinna ·
09 feb, 2018
Tina89
Kvinna ·
09 feb, 2018
Tjej1988
Kvinna ·