Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lowski profilbild

Lowski

Kvinna ·

25 aug, 2019

340cc eller 400cc HJÄLP!

Bröstförstoring

Hej! Ska operera mig den 27 nov hos Tuve Mårtensson på reformkliniken. Var på konsultation för några veckor sedan Och då prövade jag 300 demi och 355 full. Och båda känns bra. Och då sa Tuve att han lägger i såfall 340 demi eller 400 full imed att ungefär 40cc försvinner Men jag är så osäker om 400 full ”blir för mycket” men samtidigt är jag rädd att 340 demi blir för litet? Har ungefär 150-200 i egen vävnad nu. Någon som lagt i 340 eller 400 som kan berätta hur ni upplever era bröst nu? Hur storleken är? Och om någon som är ungefär som mig kropp mässigt som vill visa bilder? Hälsningar Elin

8

Sortera efter

Vert

Kvinna ·

25 aug, 2019

Jag funderar själv på vilken storlek jag ska ta, men jag kommer nog välja lite större än vad jag tänkte från början. Jag funderad på 425 cc. Kan inte tala själv utan bara från mina systrar. Dom tycker att man vänjer sig snabbt vid storleken. Första gången lade min ena syster (ungefär samma kropp som mig) in 380 cc, men andra gången 550.. Dom tyckte iallafall att man vänjer sig snabbt, men jag är rädd för att välja för stort.. känner mig också väldigt vilsen :(
Gilla

Lowski

Kvinna ·

25 aug, 2019

Ja det är jättesvårt... många säger att man ska välja det större men sen är jag rädd att om jag väljer full, att det ska bli lite ”fake look” över det, vill ha så naturligt som möjligt men samtidigt inte för små..
Gilla

Annie96

Kvinna ·

26 aug, 2019

Jag vet inte hur stor eller liten du är men jag har 340 i demi och tycker de känns precis lagom. Var aldrig ute efter stora bröst och tycker varken de känns små eller stora. Går både att dölja och framhäva om jag skulle vilja det. Har bilder men de behöver du bli silvermedlem för att kunna se. Om jag hinner kan jag fota några bh bilder någon dag.
Gilla

Lowski

Kvinna ·

27 aug, 2019

Det hade varit super snällt!! Ja hoppas jag blir silvermedlem snart ..
Gilla

Ullis1010

Kvinna ·

28 aug, 2019

Vilket implantat tänker du, alltså tillverkare. Runda eller dropp?0
Gilla

Lowski

Kvinna ·

28 aug, 2019

det är motiva ergonomix rounda :)
Gilla

klax

Kvinna ·

19 sep, 2019

Har en konsultation bokad hos Tuve på Reformkliniken i november. Men börjar redan nu fundera på storlek.. och om man ska gå upp lite mer än det man tänkt sig från början eftersom jag har läst att många säger det då lite "försvinner" när implantaten är i kroppen. Tänker mig mellan 300-400 cc efter att ha sett lite bilder. Får se vad Tuve säger på konsultationen. Har du bestämt dig med storleken Lowski? :-)
Gilla

Lowski

Kvinna ·

25 sep, 2019

Nej jag har sån besluts ångest.... 340 känns bra men samtidigt för litet, och är rädd att 400 blir för mycket... men ska på en till konsultation den 10 okt så hoppas jag kan bestämma mig då! Har alltid varit inställd på 375-400 innan men jag tror jag tänker på det för mycket så det är därför jag har sådan besluts ångest :-) dom brukar rekommendera att ta det lite större men jag tänker mycket på att jag inte vill ha problem med att hitta bikini och så också..
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem