Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

3,5 mån Motiva 550cc & 625cc

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Länge sedan jag uppdaterade någonting här. Nu är det i alla fall 16 veckor (3,5 mån) sedan jag opererades! Jag har haft blandade känslor över denna operation. Jag var så glad den första 1,5 månaden men efter ca 2 månader började jag bli riktigt deprimerad och ångra det hela. Hade för det mesta med att göra hur främmande detta kändes och jag ibland kände att jag var snyggare i "små" bröst.
Jag skulle inte vilja påstå att jag mår lika dåligt just nu men det går definitivt upp och ner. Jag är glad över hur dom ser ut, är bara så främmande denna känsla med två implantat innuti sig. Kan inte ligga på magen, busa runt med pojkvännen som jag gjorde förut eller springa bara några meter utan att vara livärdd för att mina bröst ska falla av eller göra ont. Är lite synd bristningarna jag fått också, men det fick man ju räkna med! Väntar så spännt på att bristningarna ska blekna och inte vara så synliga, hoppas jag kommer må lite bättre över dom då. Är även lite orolig över att brösten är aningens ojämna eftersom jag hade nästan 100cc skillnad på dom naturligt. Det ena bröstet har en mer naturlig droppform medan det andra har mer runda "plastic fantastic" looken. Lyckligtvis så syns det för det mesta bara på bild och i visst ljus men är rädd för att det ska synas tydligt för andra, vill ju ha jämna bröst!
God Jul & Gott Nytt År på er förresten! Hoppas ni haft större lycka än mig och inte åkt på en liten OP-ångest 🙁
14

Sortera efter

fackfackfack

fackfackfack

Kvinna ·

Jag tycker du är fin :) Ojämnheten ser jag för du nämner den, men det är väldigt lite. Hoppas du blir bekväm annars är det bara tt plocka ut dom sen. God jul!
Gilla
Scarletta

Scarletta

Kvinna ·

älskar dina bröst, kmr förmodligen ta också 625, så hoppas på liknande resultat ;)

vet inte om jag frågat dig förr, men vad för bröstbredd hade du innan vet du?? 

Gilla
Bystan

Bystan

Kvinna ·

hejj

jag tycker dina bröst är fina.. såg att du inte hade några bristningar på bild v4, tog det lång tid innan dem kom?

jag ska operera mig den 20 januari på laser och estetik av mattias. jag ska sätta in 500 och typ 625 tror jag då mitt ena är mindre. men ska göra litet lyft också.  Hur är det med bristningarna nu, har dem lagt sig eller vet du ifall dem kommer göra det??

Menar du att du inte känner dig rörlig i kroppen med de stora börsten nu? hur lång tid tod det tills det slutade göra ont?

Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

Scarletta skrev:

älskar dina bröst, kmr förmodligen ta också 625, så hoppas på liknande resultat ;)

vet inte om jag frågat dig förr, men vad för bröstbredd hade du innan vet du??

Jag vet tyvärr inte vilken bröstbredd jag hade! Du är välkommen att visa mina bilder för din kirurg om du önskar liknande resultat. Är säker på att hon/han kan fixa det :)

Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

Bystan skrev:

hejj

jag tycker dina bröst är fina.. såg att du inte hade några bristningar på bild v4, tog det lång tid innan dem kom?

jag ska operera mig den 20 januari på laser och estetik av mattias. jag ska sätta in 500 och typ 625 tror jag då mitt ena är mindre. men ska göra litet lyft också. Hur är det med bristningarna nu, har dem lagt sig eller vet du ifall dem kommer göra det??

Menar du att du inte känner dig rörlig i kroppen med de stora börsten nu? hur lång tid tod det tills det slutade göra ont?

Tack fina du! Nej jag hade inga bristningar på vääldigt länge, dom kom på nästan bara en natt runt 3 månaders tiden. Bristningarna har tyvärr inte lagt sig ännu men dom kommer ju blekna, det gör ju alla ärr. Så jag hoppas på att dom försvinner nästan helt :)

Ja, jag känner mig nästan lite handikappad om man nu får säga så. Ligger jag fel i sängen så får jag ont, sticks till lite här och där. Det är dock den enda smärtan jag har kvar och när jag böjer mig frammåt (så att dom hänger fritt). Tog väldigt lång tid för mig innan all annan smärta försvann, var väl någon vecka innan 3 månader!

Gilla
Bystan

Bystan

Kvinna ·

heej, okejj. har du nån bild med kläder? Känner du att dem är "för stora" med kläder också?

ja all smärta och brstningar kommer nog försvinna snart. Det ska väl ta upp till 1 år till det riktiga slutresultatet kommer, eller hur lång tid är det dem säger??

🙂

Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

Bystan skrev:

heej, okejj. har du nån bild med kläder? Känner du att dem är "för stora" med kläder också?

ja all smärta och brstningar kommer nog försvinna snart. Det ska väl ta upp till 1 år till det riktiga slutresultatet kommer, eller hur lång tid är det dem säger??

🙂

Självklart så kan jag ladda upp det! Kika bara på min sida om en minut så ska det finnas brons bilder där :)

Nej jag är super nöjd hur dom ser ut i kläder! Är precis den storlek jag brukade ha när jag bar push-up förut. Tycker bara dom ser lite för stora ut när jag är naken, annars gillar jag looken!

Gilla
sputnik

sputnik

Kvinna ·

Hej.... Jeg er dansk og fandt denne side ... Skal operere mig om 1 månede på Citadell .. Skal lægge i motiva 550 round silk surface.. Dine er smukke.... Håber mine bliver lige fine ....
Gilla
Sussss76

Sussss76

Kvinna ·

Jag tycker du har jätte fina bröst. Vill få ett sådant resultat som du, och därmed kommer jag att byta inlägg till större. Hur mår du idag ? Känner du att du vill göra mindre eller känns det bra idag ? Ena dagen är jag låg och den andra dagen känns bra, det går verkligen upp och ner hela tiden. Jag själv försöker att inte tänka så mkt och inte heller titta inspektera brösten så mkt, fram tills 3 mån kontroll som jag har i feb och därefter skall jag fatta beslut och framförallt höra vad min kirurg säger då jag har väldigt liten bröstkorg och vilka förutsättningar jag har. Lycka till ! Kram
Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

Sussss76 skrev:
Jag tycker du har jätte fina bröst. Vill få ett sådant resultat som du, och därmed kommer jag att byta inlägg till större. Hur mår du idag ? Känner du att du vill göra mindre eller känns det bra idag ? Ena dagen är jag låg och den andra dagen känns bra, det går verkligen upp och ner hela tiden. Jag själv försöker att inte tänka så mkt och inte heller titta inspektera brösten så mkt, fram tills 3 mån kontroll som jag har i feb och därefter skall jag fatta beslut och framförallt höra vad min kirurg säger då jag har väldigt liten bröstkorg och vilka förutsättningar jag har. Lycka till ! Kram

Tack fina du!

Ibland går det upp och ner för mig. Känner ena dagen att jag hade kunnat valt mindre men andra dagar känner jag att dom är perfekta! Jag har tvärt om, enligt min kirurg så var jag lite större och hade breda axlar!

Gilla
Bystan

Bystan

Kvinna ·

jättefina, hoppas mina blir lika fina 🙂 tycker du ska vara nöjd, men förstår absolut den ovana känslan, skulle inte förvåna mig om jag också kommer känna så. haha

Gilla
sputnik

sputnik

Kvinna ·

Må jeg spørge dig hvor dine bryster er lavet sylvanas ?
Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

sputnik skrev:
Må jeg spørge dig hvor dine bryster er lavet sylvanas ?

Gjorde dom hos Patrik Höijer hos Laser & Estetik i Stockholm :)

Har 550cc & 625cc via bröstvecket, Motiva Silksurface+ :D

Gilla
sputnik

sputnik

Kvinna ·

Tusinde tak... Virkelig smukt.... Du er heldig ..... Skal selv operere ind 550 motiva runde silk surface.... Godt nytår ...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem