Sylvanas
Kvinna ·
3,5 mån Motiva 550cc & 625cc
Hej tjejer!
Sortera efter

fackfackfack
Kvinna ·

Scarletta
Kvinna ·
älskar dina bröst, kmr förmodligen ta också 625, så hoppas på liknande resultat ;)
vet inte om jag frågat dig förr, men vad för bröstbredd hade du innan vet du??

Bystan
Kvinna ·
hejj
jag tycker dina bröst är fina.. såg att du inte hade några bristningar på bild v4, tog det lång tid innan dem kom?
jag ska operera mig den 20 januari på laser och estetik av mattias. jag ska sätta in 500 och typ 625 tror jag då mitt ena är mindre. men ska göra litet lyft också. Hur är det med bristningarna nu, har dem lagt sig eller vet du ifall dem kommer göra det??
Menar du att du inte känner dig rörlig i kroppen med de stora börsten nu? hur lång tid tod det tills det slutade göra ont?

Sylvanas
Kvinna ·
älskar dina bröst, kmr förmodligen ta också 625, så hoppas på liknande resultat ;)
vet inte om jag frågat dig förr, men vad för bröstbredd hade du innan vet du??
Jag vet tyvärr inte vilken bröstbredd jag hade! Du är välkommen att visa mina bilder för din kirurg om du önskar liknande resultat. Är säker på att hon/han kan fixa det :)

Sylvanas
Kvinna ·
hejj
jag tycker dina bröst är fina.. såg att du inte hade några bristningar på bild v4, tog det lång tid innan dem kom?
jag ska operera mig den 20 januari på laser och estetik av mattias. jag ska sätta in 500 och typ 625 tror jag då mitt ena är mindre. men ska göra litet lyft också. Hur är det med bristningarna nu, har dem lagt sig eller vet du ifall dem kommer göra det??
Menar du att du inte känner dig rörlig i kroppen med de stora börsten nu? hur lång tid tod det tills det slutade göra ont?
Tack fina du! Nej jag hade inga bristningar på vääldigt länge, dom kom på nästan bara en natt runt 3 månaders tiden. Bristningarna har tyvärr inte lagt sig ännu men dom kommer ju blekna, det gör ju alla ärr. Så jag hoppas på att dom försvinner nästan helt :)
Ja, jag känner mig nästan lite handikappad om man nu får säga så. Ligger jag fel i sängen så får jag ont, sticks till lite här och där. Det är dock den enda smärtan jag har kvar och när jag böjer mig frammåt (så att dom hänger fritt). Tog väldigt lång tid för mig innan all annan smärta försvann, var väl någon vecka innan 3 månader!

Bystan
Kvinna ·
heej, okejj. har du nån bild med kläder? Känner du att dem är "för stora" med kläder också?
ja all smärta och brstningar kommer nog försvinna snart. Det ska väl ta upp till 1 år till det riktiga slutresultatet kommer, eller hur lång tid är det dem säger??
🙂

Sylvanas
Kvinna ·
heej, okejj. har du nån bild med kläder? Känner du att dem är "för stora" med kläder också?
ja all smärta och brstningar kommer nog försvinna snart. Det ska väl ta upp till 1 år till det riktiga slutresultatet kommer, eller hur lång tid är det dem säger??
🙂
Självklart så kan jag ladda upp det! Kika bara på min sida om en minut så ska det finnas brons bilder där :)
Nej jag är super nöjd hur dom ser ut i kläder! Är precis den storlek jag brukade ha när jag bar push-up förut. Tycker bara dom ser lite för stora ut när jag är naken, annars gillar jag looken!

sputnik
Kvinna ·

Sussss76
Kvinna ·

Sylvanas
Kvinna ·
Tack fina du!
Ibland går det upp och ner för mig. Känner ena dagen att jag hade kunnat valt mindre men andra dagar känner jag att dom är perfekta! Jag har tvärt om, enligt min kirurg så var jag lite större och hade breda axlar!

Bystan
Kvinna ·
jättefina, hoppas mina blir lika fina 🙂 tycker du ska vara nöjd, men förstår absolut den ovana känslan, skulle inte förvåna mig om jag också kommer känna så. haha

sputnik
Kvinna ·

Sylvanas
Kvinna ·
Gjorde dom hos Patrik Höijer hos Laser & Estetik i Stockholm :)
Har 550cc & 625cc via bröstvecket, Motiva Silksurface+ :D

sputnik
Kvinna ·