Glimma
Kvinna ·
06 jan, 2017
3,5 månad full bukplastik och Motiva Ergonomix 450 HP
BröstförstoringNu har det gått 3,5 månad sedan min operation då jag gjorde full bukplastik och en bröstförstoring med Motiva Ergonomix 450 hög profil och jag har lagt ut ett par nytagna bilder. Nästa vecka skulle jag varit på mitt återbesök men med tanke på snö och halka med fyra timmars enkel resa till kliniken har jag beslutat för att skjuta på besöket några veckor. De bekymmer jag har kvar som jag kommer att diskutera med min kirurg är: - När jag ligger ner glider implantaten ner i armhålorna. Det är fult och obehagligt och jag misstänker att fickorna är för stora från början men det kan också vara så att min hud inte pallat trycket riktigt. Har haft mailkontakt med kirurgen om detta och det kan gå att korrigera med permanenta stygn men då måste man gå in via bröstvecket. Känns inte så lockande så jag avvaktar lite. - Ärren i armhålorna. Det ena ser fint ut men är fortfarande rött. Det andra går fram längre vilket gör att det syns lite även när jag har armarna hängande rakt ner och ärret är också lite bredare just där. Får se vad Tuve säjer om det. Inget jättestort problem tycker jag men om det går att korrigera kan det kanske vara värt. Någon annan som haft samma bekymmer? - Har upptäckt en pytteliten hård kula på sidan av mitt högra bröst. Det oroar mig... jag hoppas det hör ihop med operationen men jag ska boka tid hos landstinget för ultraljud. - Formen på brösten gör mig osäker... från sidan ser det lite konstigt ut undertill. Det går liksom rakt ut från bröstvecket och sen svänger kurvan upp mot bröstvårtan. Svårt att förklara men jag hade hoppats på en helt rund kurva där liksom. Någon som känner igen sig? Kan det ändras tror ni? Har nog en liten bit kvar också till den skidbacke jag önskade mig. Kan de här två höra ihop? Fast jag är också orolig att det ska bli hängigt efter ett tag om det sjunker mer... - När det gäller magen känner jag mig mycket nöjd. Naveln är urtjusig tycker jag! Enda orosmomentet är att det fortfarande går upp små sår i ärret. Kirurgen säjer att det kommer att ordna sig men hur blir ärret då? Någon som haft samma?
Sortera efter
Lysa
Kvinna ·
06 jan, 2017
Glimma
Kvinna ·
07 jan, 2017
Annapanna
Kvinna ·
07 jan, 2017