Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Memlan1981

Memlan1981

Kvinna ·

350 eller 375 mentor moderate plus profil

Bröstförstoring

Hej på tisdag ska jag operera mig på proforma. Velar fortfarande gällande storlek. Jag är 162 cm lång och väger 57 kg, örjan på proforma tyckte jag skulle ta 375 om jag inte kände mig för bred. Jag har gått ner 37 kg och är rädd för att se stor ut igen. Just nu har jag A kupa. Vågar jag ta 375 el ska jag gå på 350. Min egna bröstbredd är 12 cm.

16

Sortera efter

AlexC

AlexC

Kvinna ·

Visuellt är det ingen som helst skillnad på 350 och 375cc, så ta du det större :)
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Det skiljer bara 3mm i bredd mellan dessa implantat, blir du missnöjd med det ena implantatet hade du blivit missnöjd med det andra också, du kommer inte känna någon skillnad mellan dom när det är så lite :)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Det skiljer 3mm i bredd. Kommer inte göra skillnaden på stor och inte stor..
Gilla
Memlan1981

Memlan1981

Kvinna ·

Tack ny ligger jag på rummet här på proforma. Nyopererad och valde375. Dem är jätte svullna men tror dem blir fina när dem är klara.
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Kul :) grattis! Hoppas du blir nöjd..
Gilla
Memlan1981

Memlan1981

Kvinna ·

Ja det känns än så länge jätte bra, absolut inte för stort, blev tom ngt mindre än vad jag trodde. Blir dem större el mindre när svullnaden lägger sig?
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Grattis! Först känns dom mindre men ju mer färdiga dom börjar bli desto större och rundare form får dom :)
Gilla
Lara Croft

Lara Croft

Kvinna ·

Saendra skrev:
Grattis! Först känns dom mindre men ju mer färdiga dom börjar bli desto större och rundare form får dom :)

Är det så? Jag la in 500cc, delvis bakom, men det känns inte som att de blev så stora som jag trodde. Jag gjorde ristestet och blev rekommenderad att inte lägga in mer (jag hade inte tänkt ett större inlägg heller egentligen) eftersom jag löptränar mkt och vill kunna göra det i fortsättningen. Men nu vet jag inte, hade kunnat tänkt mig 600cc med facit i hand. Hoppas på att det blir som du beskriver ovan :)

Gilla
Memlan1981

Memlan1981

Kvinna ·

Ja hoppas verkligen dem blir större, just nu känns det som jag borde tagit 450
Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

Mina bröst känns på ett sätt större i dag än direkt efter op men det handlar nog om att de hittat sin plats, fått större underpol och att de känns bredare i dag än törsta månaderna efter op. De känns liksom som de mognat och fått en annan tyngd. I och för sig har jag anatomiska implantat, och vet inte om det är annorlunda med runda implantat.
Gilla
WifeyS

WifeyS

Kvinna ·

Vi har ungefär samma mått, längd o vikt, menlam1981. Ska opas på ons o storleksnojan fortfarande. Va hade du för utgångsläge? Vad skulle du rekommendera för storlek om jag vill ha byst men d ska ändå se naturligt ut? Velar med allt mellan 280 o 400 ;)
Gilla
Memlan1981

Memlan1981

Kvinna ·

Hej, jag hade två urammade A kupor
Gilla
Memlan1981

Memlan1981

Kvinna ·

Jag är glad att jag valde breda implantat och ej för smala, tog moderate plus profil 375 som är lika breda som 450 hög profil. Är nöjd med storleken men hade kunnat ta större dvs 450. Men jag resonerade hellre för små än för stora.
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Ja, det tycker jag. I början är dom ju alldeles smala och ser,extremt ihoptryckta ut :)
Gilla
ettannatnamn

ettannatnamn

Kvinna ·

hej memlan1981, är du nöjd med ditt val av stolek och vad blev storleken efter din operation?

Har bokat in en operation för byte av mina inplantat och funderar på samma storlek. 

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Är ingen större skillnad egentligen

375cc kommer se ut som 350cc och 350cc kommer se ut som 325cc.Oavsett vad du väljer kommer du få ca 3 kupstrlekar större.

Jag har 375cc HP och är jätte nöjd med storleken och profilen till min timglas kropp.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem