Memlan1981
Kvinna ·
350 eller 375 mentor moderate plus profil
Hej på tisdag ska jag operera mig på proforma. Velar fortfarande gällande storlek. Jag är 162 cm lång och väger 57 kg, örjan på proforma tyckte jag skulle ta 375 om jag inte kände mig för bred. Jag har gått ner 37 kg och är rädd för att se stor ut igen. Just nu har jag A kupa. Vågar jag ta 375 el ska jag gå på 350. Min egna bröstbredd är 12 cm.
Sortera efter

AlexC
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Memlan1981
Kvinna ·

Pygme
Kvinna ·

Memlan1981
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

Lara Croft
Kvinna ·
Är det så? Jag la in 500cc, delvis bakom, men det känns inte som att de blev så stora som jag trodde. Jag gjorde ristestet och blev rekommenderad att inte lägga in mer (jag hade inte tänkt ett större inlägg heller egentligen) eftersom jag löptränar mkt och vill kunna göra det i fortsättningen. Men nu vet jag inte, hade kunnat tänkt mig 600cc med facit i hand. Hoppas på att det blir som du beskriver ovan :)

Memlan1981
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

WifeyS
Kvinna ·

Memlan1981
Kvinna ·

Memlan1981
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

ettannatnamn
Kvinna ·
hej memlan1981, är du nöjd med ditt val av stolek och vad blev storleken efter din operation?
Har bokat in en operation för byte av mina inplantat och funderar på samma storlek.

Asirnas
Kvinna ·
Är ingen större skillnad egentligen
375cc kommer se ut som 350cc och 350cc kommer se ut som 325cc.Oavsett vad du väljer kommer du få ca 3 kupstrlekar större.
Jag har 375cc HP och är jätte nöjd med storleken och profilen till min timglas kropp.