Elba0055
Kvinna ·
350 eller 375cc
Om en vecka och en dag är det dags för min op, längtar!! Jag funderar fortfarande på storlek och det står mellan 350 eller 375cc. Jag har nästintill ingen egen vävnad. Någon som gjort någon av dessa storlekar? Erfarenheter? Tycker att 350 ser litet ut på vissa bilder och gigantiskt på andra. Med ristestet märker jag ingen större skillnad men jag vill inte gå över 375cc. Enligt min kirurg har jag en bred bröstbredd vilket gör att han inte vill lägga mindre än 300cc, och det vill ju inte jag heller :)
Sortera efter

Anna80
Kvinna ·

kurrrrr
Kvinna ·
Hej!
Har opererats av samma kirurg du har valt ut. Är jättenöjd! Har oxå relativt bred bröstkorg, bröstbredd på 12 och jag valde 375. Kan säga idag att jag hade kunnat välja större utan att det hade sett stort ut med kläder på. Ser ut att ha en fyllig B/liten c med kläder på. Jag hade inte heller någon egen vävnad att tala om innan.

Anna80
Kvinna ·
Hej!
Har opererats av samma kirurg du har valt ut. Är jättenöjd! Har oxå relativt bred bröstkorg, bröstbredd på 12 och jag valde 375. Kan säga idag att jag hade kunnat välja större utan att det hade sett stort ut med kläder på. Ser ut att ha en fyllig B/liten c med kläder på. Jag hade inte heller någon egen vävnad att tala om innan.
Åh vad skönt o höra detta! Jag har också bröstbredd 12 och tycker att 380 låter för stort (380 det minsta jag kan gå med motiva demi för min bröstbredd) och va sååå rädd att det skulle se för stort ut :O! Men det du beskriver är exakt det jag är ute efter och hoppas på att jag får liknande resultat!

Elba0055
Kvinna ·

Ikn
Kvinna ·

kurrrrr
Kvinna ·

Anna80
Kvinna ·
Anna80 du har rätt i att de är duktiga på sina rekommendationer. Det är nog bara att lita på dem och låta dem göra sin grej. Lite svårt att lämna allt åt ngn annan speciellt när jag är lite av ett kontrollfreak hahaha

Max1
Kvinna ·

absolutlyA
Kvinna ·

Elba0055
Kvinna ·

Elba0055
Kvinna ·

kurrrrr
Kvinna ·

Elba0055
Kvinna ·