Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lilnatty

Lilnatty

Kvinna ·

350/325 cc

Bröstförstoring

Jag ska opereras på proforma av Örjan den 1/11 och när jag var på konsultation kom vi fram till 275/250 cc moderate plus profile, runda mebtor bakom muskeln.. Jag har nu 75b i bh storlek ungefär 250 cc. Men jag har nu börjat tro att det kommer bli för litet! Har hört att 50 cc försvinner bakom. Jag vill ha dom större och fylliga och vill att dom ska sitta på plats med eller utan bh :) Är det någon med mina mått som lagt in 275 eller 325? Hur blev det? Jag tycker det är snyggt när dom ser fejk ut dock inte föör stooora! :D

8

Sortera efter

petsod

petsod

Kvinna ·

Jag har 75 b i dagsläget, vet inte cc men jag har valt 350 cc bakom muskeln. Är dock 176 cm lång och vägen 60 kg vilket också gör sitt när det gäller helhetsintrycket. Vill inte ha en fejkad look så har valt mellanprofil, är trots allt 35 år haha😉
Gilla
Magicadehex

Magicadehex

Kvinna ·

Jag har lagt in 450 cc HP mentor runda under muskeln och är hur nöjd som helst. Stora men inte porriga som jag ville ha dom. Nakna är de stora men med kläder på är dom jättefina. Tror du kan ha mer faktiskt. Pröva 400 cc och känn hur det känns. Ser bara ditt bh mått så det är svårt då vi alla har individuella förutsättningar. Kolla bilderna på forumet så får du ett hum i alla fall.
Gilla
Magicadehex

Magicadehex

Kvinna ·

Jag har lagt in 450 cc HP mentor runda under muskeln och är hur nöjd som helst. Stora men inte porriga som jag ville ha dom. Nakna är de stora men med kläder på är dom jättefina. Tror du kan ha mer faktiskt. Pröva 400 cc och känn hur det känns. Ser bara ditt bh mått så det är svårt då vi alla har individuella förutsättningar. Kolla bilderna på forumet så får du ett hum i alla fall.
Gilla
-LillaMy-

-LillaMy-

Kvinna ·

Jag hade ungefär liten b-kupa på mitt lilla bröst innan op. Jag la in 335 anatomisk full höjd och landade på d- kupa. Är ännu så länge bara på dag 13 efter op så det kanske ändrar sig lite när det hänger till sig. Är rätt lång så det ser absolut inte för stort ut på mig.
Gilla
Lilnatty

Lilnatty

Kvinna ·

Okej men enligt Örjan har jag risk för dubbelbröst om jag tar mer än 275 :O om han byter till större vill han fortfarande hålla fast vid moderate plus profile.. Tror ni dom blir för breda då? Eller blir det snyggast med high? Jag vill verkligen inte att dom ska sjunka och få skidbacke! Haha :)
Gilla
ViljaV

ViljaV

Kvinna ·

Jag har runda mentor, 400cc, bakom muskeln och moderate plus. Se min profil och döm själv, i mitt tycke är de inte för stora iaf :)
Gilla
Lilnatty

Lilnatty

Kvinna ·

Vart ser jag dina bilder? :O
Gilla
ViljaV

ViljaV

Kvinna ·

Åh du är bara bronsmedlem såg jag nu. Se till att uppfylla kriterierna för silvermedlem så kan du snart se dom :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem