Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mufflan

mufflan

Kvinna ·

350cc 6 dagar - Bild

Bröstförstoring
Nu har det gått 6 dagar sen min operation. Har lagt i 350cc runda i båda brösten.
Är än sålänge nöjd, även om brösten inte är helt symmetriska. Men jag måste väll bara ha lite tålamod? Antar att det kommer hända en del under läkningsprocessen. Sen är det ju två olika operationer, så antar att dem läker olika snabbt/bra också?
:)
17

Sortera efter

Skruuf

Skruuf

Kvinna ·

Härligt :) kommer bli riktigt snyggt det där ;) ser ju redan bra ut. Har du haft mycket ont ?
Gilla
exotiic

exotiic

Kvinna ·

Yeey! Jätte fina !!! Ser ut som mina hihi <3<3
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Vi får hoppas att det blir det ;) Haha tack!
Hm.. Till och från, när det väl har gjort ont, så har det vart riktigt jävla smärta. Men bara under korta perioder!  
Smärtan har även "vandrat" runt tycker jag. Från nipples, ärret, mitt i bröstet osv. Men överlag så har jag nog kommit ganska lindrigt undan.
Hur har det gått för dig Skruuf? :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

exotiic skrev:
Yeey! Jätte fina !!! Ser ut som mina hihi <3<3
Åh, tack :)
Haha jag tänkte faktiskt detsamma när jag såg dina. Vi måste haft snarlikt utgångsläge ;)
Gilla
Skruuf

Skruuf

Kvinna ·

Jo det går framåt :) Men det blir ett sånt jella tryck i dom om jag står upp ett tag - sen smärtar det fortfarande i höger bröst från nippeln och snett emot armbågen - en rejäl ilning som kommer om jag använder/belastar höger arm ex resa mig från sängen håller i sig i bara 3-5 sekunder för att sen släppa ? Är så sjukt nöjd med mina med tanke på mitt tragiska utgångsläge - jag tänkte innan OP att ja ja bara det kommer se ut som att jag har bröst i en bh - alltså fyllnad upptill så är jag nöjd :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Skruuf: Vad bra! Exakt den där ilande känslan på samma ställe som du, har jag också. Gör ont så inni helvete rent ut sagt, men det släpper lika fort? Skönt att någon mer än jag känner av den, det kanske faktiskt är vanilgt, iaf normalt?
Vad skönt!! Det är lite som en dröm som blir sann, när man äntligen har fått ett par bröst. Tjoho :)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Toppenfina! Ja, det kommer att hända mycket med dem under läkningsprocessen :)
Gilla
Skruuf

Skruuf

Kvinna ·

Ja ont nå jävulskt ! Inte bra men ändå skönt att fler som känt av detta så man vet att man inte är ensam :) Ha ha ja helt sjukt med 2 nya vänner att lära känna - tror det tar tid att vänja sig och anpassa sig och sin garderob :D Helt konstigt - har förr köpt kläder som gör bysten större och döljer magen lite - nu blir det tvärt om lite ? :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Goldenheart: Tack! Jag får helt enkelt ha tålamod och låta dem bakas färdigt, haha :)

Skruuf: Nej inte bra såklart, men att man inte är ensam :) Ja det blir spännande och roligt att shoppa massa nytt. Speciellt bhar :) 
Gilla
Elita88

Elita88

Kvinna ·

Dina bröst ser redan fina ut, kommer säkert att bli riktigt snygga när de har läkt färdigt helt :-)
Mina är idag 6 dagar men ser mest ut som ett par strutar, men gäller att ha tålamod som du skriver hehe..
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Kommer bli toppen bra resultat tror jag 👍
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Elita88 skrev:
Dina bröst ser redan fina ut, kommer säkert att bli riktigt snygga när de har läkt färdigt helt :-)
Mina är idag 6 dagar men ser mest ut som ett par strutar, men gäller att ha tålamod som du skriver hehe..

Åh tack :) Hoppas på detta iaf, haha!
Ha tålamod, mina var också ett par strutar första dagarna :)

Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

sussipussi skrev:
Kommer bli toppen bra resultat tror jag 👍

Tror du det? :) Hoppas verkligen på det!!
Är du nöjd med dina Bo-tuttar? :)

Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Jag är nöjd med val av klinik :)) Ska sänka bröstvecket ytterligare 13maj , och sen till hösten förhoppningsvis byta upp mig till 800cc. Jättenöjd med Bo, och glad att jag valde honom även om jag får åka en bit ;)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Jag med, sjukt bra klinik. :)
Ja juste, det har vi ju snackat om på någon annan tråd. Jävla vilka meloner du ska ha då ;) Vad spännande att se resultatet sen! (om du nu lägger upp bild, vill säga)

Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Trodde jag skulle få till tillräckligt stora boobs med 595cc, Men blev inte så stort som jag trodde hahaha Hade ju inga tuttar alls innan så... Men hoppas vi får in mera till höst/vintern :))
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Shit vad sjukt. Hoppas det blir bättre med 800cc då :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem