Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Emselis

Emselis

Kvinna ·

350cc eller 400cc?

Bröstförstoring

Hur ska man kunna bestämma sig? Var helt säker på 350cc men börjar nu tveka... Har ju hört att man ska ta en storlek större än det man är "nöjd" med men vill itne att det ska se helt galet ut på mig. Hur ska man tänka?

6

Sortera efter

Memlie

Memlie

Kvinna ·

Hej Har precis bestämt mig för 375 cc. Jag ha kikat en del på mina 3D-bilder, kollat på bilder med tjejer som har typ min vikt och längd här på pof. Då får du en en känsla för hur det kan komma att se ut på dig. Sen kan du ju göra ristestet. :)
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Får jag även tipåsa om att kolla in en Undersökning som vi gjort på POF, om just hur man har upplevt sin valda sytorlek iefterhand? Den finns upptill på sidan under menyn POF-sidor >

POF-Undersökningar.Ur den utläser jag att det viktigaste är att verkligen känna efter vad man vill, för 2/3 får den storlek de har räknat med - men det är inte alla som i efterhand tycker att de valt rätt

Gilla
Emselis

Emselis

Kvinna ·

Tack för svaren! Smart o kolla på andra i samma storlek, är helt ny här inne så inte lärt mig riktigt hur man kollar runt men bilder e ju bra.
Gilla
Emselis

Emselis

Kvinna ·

Kikade på undersökningarna oxå, där va de flest aom ångrade storleken... har hört att man ska ta en storlek upp, så de e därför jag tvekar. E ju inte så stor i mig så vill ju inte de ska se galet ut.
Gilla
Memlie

Memlie

Kvinna ·

Mellan 350 cc och 400 cc finns ju en del storlekar om du känner att 400 är för stort men 350 är för litet. :) Har du varit på konsultation?
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Emselis skrev:

Kikade på undersökningarna oxå, där va de flest aom ångrade storleken... har hört att man ska ta en storlek upp, så de e därför jag tvekar. E ju inte så stor i mig så vill ju inte de ska se galet ut.

Japp, men 40% fick ändå antingen den storlek de trodde och var nöjda eller fick större bröst än de tänkt, så det är värt att verkligen klura över i vilken grupp man hamnar.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem