maggans
Kvinna ·
350cc för stort??
Hej! Var precis på konsultation på bellakliniken. Jag vill få ett naturligt resultat och absolut inte för stora bröst. Johan (kirurgen) tyckte att jag skulle lägga in runda gelehallon 350cc mellanprofil bakom muskeln. Jag har idag cirka en B-kupa och är 165 väger cirka 58. Jag tyckte att det kändes som en bra storlek på konsultationen men nu börjar jag undra om det ändå kommer bli förstort och att det är en uppenbar bröstförstoring. Någon som vet om det är stort implantat och om profilen är osv kommer bli STORT liksom? :))
Sortera efter

madeleinep
Kvinna ·

maggans
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Vad som blir förstort eller för litet beror på din kroppsform, längd, vikt, bröstbredd osv.
Jag är 162cm, väger 58 och har en timglas kropp. La in 375cc HP och det ser helt naturligt ut på mig :)

Lunda
Kvinna ·

maggans
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Inte bara pga längd... Längd, vikt, kroppsform, bröstbredd och hur dina revben lutar avgör resultatet.

Erriperri
Kvinna ·

Lillstrumpan
Kvinna ·

NewBs15
Kvinna ·

Cia73
Kvinna ·

Mellanails
Kvinna ·
allt hänger ju på hur du ser ut kroppsligt och hur mkt vävnad du har själv innan som fylls ut, jag hade NOLL i size innan, la in 335 cc & det är helt normalt till min size . kan du se bilder ? jag har både påklädda & avklädda före & efter bilder på min profil 👍 .

Panacotta
Kvinna ·
Jag ska lägga in 275ml och är 170 cm lång och väger 50 kg. När jag provade olika storlekar på kliniken så kändes 275 perfekt. Om jag skulle lägga in mer tror jag att jag skulle se större ut pga större bröst, skulle nog inte bli proportionerligt. Men det är upp till dig vad du tycker är proportionerligt. Jag strävar efter bröst som jag kan visa men också gömma lätt. Med t.ex. 350 ml på mig skulle det nog sett stort och klumpigt ut.