Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jessicaf

Jessicaf

Kvinna ·

350cc mp+

Bröstförstoring

Någon som kan lugna mina nerver? Valt att lägga in 350cc mp+ nu men rädd att dem blir för stora! På konsultationen kändes dem något stora, medan 300 var minimalt! Borde kanske välja mindre? Någon med samma Som kan berätta om sina boobisar?

12

Sortera efter

anonyyym

anonyyym

Kvinna ·

La in 375 i mellanprofil och de blev absolut inte för stora! :) Beror ju lite på hur mycket vävnad du har innan samt hur lång du är/hur mycket du väger, jag hade en liten B och jag tror jag har en D-kupa nu. Är 168 cm och väger 62 kg och tycker de ser väldigt naturliga ut. Hade använt mycket pushup och bombshell bhar innan och när jag har kläder på mig kan inte mina kompisar se någon skillnad alls. De blev helt chockade när jag sa att jag opererat mig och trodde mig inte först än de fick se dom i BH :) Tycker dom ser stora ut utan kläder men i kläder ser de ut som ett par naturligt stora bröst :)

Gilla
Jessicaf

Jessicaf

Kvinna ·

Vad skönt :) jag är samma som du, går bara runt i bombshells hela tiden. Hoppas på att det blir rätt, känns bra men man nojjar som tusan ändå haha! Tack för svaret!
Gilla
Lollsan

Lollsan

Kvinna ·

Jag la in 400 hp för en vecka sedan. Jag kan säga jag var verkligen skräckslagen innan. Jag var så rädd det skulle bli stort. Tyckte ristestet kändes groteskt stort och även på konsultationen. Min kirurg tyckte dessa men valet var ju mitt, såklart. Såhär en vecka efter är jag jätte glad för jag lyssnade på honom och inte tog 325mp+ Som var mitt val neråt. Jag har lagt in en bild då de var 3 dagar gamla. Nakna känns det ganska stort men i kläder är det inte alls stort. Jag tror du blir super nöjd med 350 mp+. Lycka till!
Gilla
Jessicaf

Jessicaf

Kvinna ·

Oh vad härligt att du är så nöjd! Vad synd att jag inte kan se bilden :( Antar att jag inte är den enda som nojjar nu direkt innan operation haha!
Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

Du måste ju typ ha 100-150cc för att de ska synas någon skillnad. Tror 25cc är sådär 1,5 matsked. Bara för att få lite perspektiv på de hela :)

Gilla
Lillis

Lillis

Kvinna ·

JessicaF; jag la in 375cc och 400cc moderate plus för två veckor sen, har haft 75B i bombshell och det syns knappt nån skillnad med kläder, men utan....👍, en jäkla skillnad! Du blir säkert supernöjd! Kram och lycka till!

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Jag tyckte 350 mp plus var lite för stora på konsultationen. Meb jag tog dessa ändå. Och nu efter op är dom fylliga o härliga naken men inte alls stora och uppseendeväckande med mina kläder på :) Men i vissa bikini jag provat kan dom se otroligt silli ut,men i andra bikini med täckande mellanrum är dom så fina :D
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Lagt in 375 cc HP. I början kände sde något stora, men nu är storleken helt perfekt för min timglas kropp! Ser väldigt naturligt ut! :)

Gilla
Jessicaf

Jessicaf

Kvinna ·

Tack för era svar,
Gilla
Jessicaf

Jessicaf

Kvinna ·

Tack för era svar! Nu känner jag mig lugn, och längtar tills dem är på plats :)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

När de väl är i så tar det ett litet tag innan man vänjer sig med ^^

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Kolla mina bilder, lagt upp från konsultationen och sen efter op :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem