Amanda-
Kvinna ·
350cc stort? 162cm 52kg
Jag kommer knappt ihåg hur implantaten kändes eller hur stora de var när jag testade dem, och nu har jag en vecka kvar! Det är så svårt när man testar med tshirt att föreställa sig hur det kommer se ut naket också :).
Vill gärna ha liite större än C-kupa men inte heller jättestort. Har 11,6/11,8 i bredd, väger 52kg och är 162cm lång, så det kanske kommer se jättestort ut på mig? Vill inte att det ska synas direkt att det är sillisar! 🙂
Tror jag har 150cc / 170cc redan, 70a.
(Kommer ha mer volym och en högre profil i ena för att kompensera upp storleks-/höjdskillnad)
Runda Perthese, bakom muskeln. Förmodligen mellanprofil + högprofil i ena.
300, 320, 340, 350? Testar väl innan op men vad tror ni? :)
Sortera efter

Sharon
Kvinna ·
Tror inte alls det kommer bli för stort. Jag hade d kupa med häng innan jag lade i 400 cc mellanprofil bakom. Jag är 165 och väger 54 kg. De tog bort lite vävnad från mina egna innan, visst, men dr sa att det inte handlade om mycket. Hade definitivt mer kvar före op än vad du har på bilden. Kommer bli en hanterbar snygg storlek!!
Gilla

Vicka
Kvinna ·
Jg är 161 cm/51 kg så vi ä ganska lika i storlek. Jag la in 350 och var livrädd att det skulle bli för stort. Nu. Efterhand är ag jättenöjd men jag hade nig kunnat ta 400 oxå ;)
Gilla

fallingstar
Kvinna ·
Jag är 166, väger 53 och ska lägga in 255, har ganska smal bröstkorg och är inte ute efter så jättestora heller :)
Ristestet du gjort ser bra ut, den volymen ser ut att passa dig! :)
Gilla

Anonym användare
350 cc är absolut inte för stort för någon i din strl. Jag är 156 cm lång och väger 54 kg och jag la in 350 cc.
Gilla

Zippzon
Kvinna ·
jag är exakt lika lång och väger exakt samma. jag la in 350 cc för 1 månad sedan. det blev inte för stort! märks knappt med otajta kläder, men ser väldigt bra och naturligt ut naken...fast lite ångrar jag att jag inte la in mer... fast jag är så tunn upptill, så risken med att ta större är ju att man får ett onaturligt resultat och större risk för rippling
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
LolaSthlm skrev:
Jag är 159 väger 48 kg jag la in 350 cc! Tycker de är lagom! :)Det passade dig perfekt tycker jag! :)
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
Zippzon:
Snyggt! Kul och se andra som har samma "grunder". La du in mellanprofil?
Ja det finns ju risk att de sticker ut lite mycket på sidorna när man inte har så jättebred bröstkorg, så jag går nog hellre ner lite volym isåfall :). Ville jag ha mer rekommenderade Cosmo mig högprofil men det är jag lite osäker på.
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
kuttran skrev:
350 cc är absolut inte för stort för någon i din strl. Jag är 156 cm lång och väger 54 kg och jag la in 350 cc.
Ja det såg jättenaturligt och fint ut på dig!
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
Tack så mycket för allas svar! Tycker alla era resultat ser snygga och naturliga ut! :)
Jag tror det lutar mot mellan 320-350!
Gilla

Anonym användare
Det kommer bli perfekt!
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
kuttran skrev:
Det kommer bli perfekt!
Tack, det hoppas jag! :)
Gilla

Erma2013
Kvinna ·
Hej va spännande att få tuttar ellerhur :D jag är så lycklig varje gång jag går förbi en spegel. Jag är 156 och väger 48-50 kg lade in 280 cc helt bakom bröstmuskeln hade 70A innan op, dock lite mindre bröst än dig. det har gått 23 dagar sedan ja opererades och har nu 70D Men visuellt ser det ut som en fyllig C kupa :) Så blev det i alla fall på mig. Många säger välj större än du tänkt men jag gjorde tvärt om och är jätte nöjd med mitt resultat. Gå på magkänslan!
Lycka till :D
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
Erma2013 skrev:
Hej va spännande att få tuttar ellerhur :D jag är så lycklig varje gång jag går förbi en spegel. Jag är 156 och väger 48-50 kg lade in 280 cc helt bakom bröstmuskeln hade 70A innan op, dock lite mindre bröst än dig. det har gått 23 dagar sedan ja opererades och har nu 70D Men visuellt ser det ut som en fyllig C kupa :) Så blev det i alla fall på mig. Många säger välj större än du tänkt men jag gjorde tvärt om och är jätte nöjd med mitt resultat. Gå på magkänslan!
Lycka till :D
Haha ja det ska bli kul!
Vad roligt att höra, grattis! :D
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
Imorgon är det dags!
Kunde tydligen inte ta mellanprofil om jag ville gå över 220/260cc eftersom jag har så smal bröstkorg, så det får bli hög. Nånstanns mellan 330-360cc!
Gilla

Dewdrop
Kvinna ·
Det kommer att bli jättebra tror jag! Jag är 163 och väger 52 kg, hade mindre bröst än du innan op. Jag lade in 400 (och 420 för att kompensera storleksskillnad) med extra hög profil för att min bröstkorg är liten och rundad mot kanterna. De ser inte stora ut med kläder på, naken ser de stora ut från sidan för de går ut på sidorna. Framifrån är de alldeles lagom. Som två halva grapefrukter ungefär. ;-) Lycka till i morgon! Du kommer att bli fin.
Gilla

petsod
Kvinna ·
La ut nya bilder idag på mina 350 cc så kolla gärna. Nu är jag ju ifs längre än vad du är men jag tycker att storleken passar mig bra.
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
petsod skrev:
La ut nya bilder idag på mina 350 cc så kolla gärna. Nu är jag ju ifs längre än vad du är men jag tycker att storleken passar mig bra.
Snyggt, passar jättebra!
Ser högprofil 350 ser större ut än mellanprofil 350, antar det? :)
Gilla

petsod
Kvinna ·
Amanda- skrev:
petsod skrev:
Snyggt, passar jättebra!
Blir ju mer put med hp men då jag är 35 år kände jag att mellanprofil ser mer naturligt ut på mig. Hade jag däremot velat har större hade jag varit tvungen att ta hp.
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
Dewdrop skrev:
Det kommer att bli jättebra tror jag! Jag är 163 och väger 52 kg, hade mindre bröst än du innan op. Jag lade in 400 (och 420 för att kompensera storleksskillnad) med extra hög profil för att min bröstkorg är liten och rundad mot kanterna. De ser inte stora ut med kläder på, naken ser de stora ut från sidan för de går ut på sidorna. Framifrån är de alldeles lagom. Som två halva grapefrukter ungefär. ;-) Lycka till i morgon! Du kommer att bli fin.
Tack! :) Ser fint ut! Det är lite lugnande att se andra med hp/uhp som inte ser ut som strutar, är så rädd för att det ska se alldeles för plastigt och onaturligt ut! :D
Gilla

Amanda-
Kvinna ·
petsod skrev:
Amanda- skrev:
petsod skrev:
Snyggt, passar jättebra!
Blir ju mer put med hp men då jag är 35 år kände jag att mellanprofil ser mer naturligt ut på mig. Hade jag däremot velat har större hade jag varit tvungen att ta hp.
Ja mellanprofil ser oftast väldigt naturligt ut :) synd att jag inte kunde ta det men får hålla tummarna att det blir bra ändå :).
Gilla