Anonym användare
350cc vs 375cc skillnad?
Hur stor är skillnaden tror ni. Funderar på att lägga in 350 alt 375 . Jag är ganska liten i kroppen mne är bredaxlad och hr tränqt ganska mkt i mitt liv. Vill inte ha för stora så det seer onaturliga ut men inte för små som jag hr idag. Är 160 och väger 52. Vad tror ni, är skillnaden supeerstor?
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Juli11
Man ·
Nej, det är marginell skillnad. Jag provade 350 cc på min konsultation och tyckte de kändes lagom. Valde dock 375 på kirurgens inrådan då man enligt honom "ska" ta det implantat som känns lite för stort plus att bredden var lite bättre på mig. Det blir lite annorlunda när det väl är i kroppen.25 cc är bara ett par matskedar.
men, haka inte upp dig på siffror utan prova utan att veta på konsultationen vad du provar för storlek. Jag hade tänkt 300 cc när jag gjorde ristest hemma men landade på 375 cc när jag provade. Det är så lätt att saker och ting "låter mycket" men sen när man provar så blir det inte alls så

Anonym användare

Anonym användare

Juli11
Man ·

Anonym användare

Anonym användare

Juli11
Man ·
Jag känner igen mig i det där. Tycker dock inte att jag upplever det nu när de väl är på plats

Anonym användare
Jag känner igen mig i det där. Tycker dock inte att jag upplever det nu när de väl är på plats
Får hoppas på det. Ser att du valt coh II, hur tycker du dom känns?

Malin88
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Jag vill gärna dela mé mig av min upplevelse mé att se "större" ut mé en viss mängd i implantaten. När jag hade mina mindre implantat 320cc och 420cc (olika på vadera) så såg o kände jag mig "tjock". När jag efter detta bytte till större 475cc och 585cc så blev jag "smalare". Eftersom jag fick en storlek som passade min kroppbättre blev det former istället för "överflödig massa". Låter kanske jätte skummt men så blev det för mig.

Juli11
Man ·
Får hoppas på det. Ser att du valt coh II, hur tycker du dom känns?
Jag tycker de känns bra. Nu har de nog inte mjuknat helt än då de är så pass färska. Men de är ju fastare än normala bröst. Jag tog dem mest för att ev minska risk för rippling.

Anonym användare

Anonym användare

Anonym användare
Jag velade ett tag mellan samma storlekar, hade valt 350cc men ångrade mig bara någon dag innan op och valde 375cc. Jag var helt platt innan min op och ja jag tycker att jag har väldigt stora bröst till min kropp men de är inte FÖR stora. Min kirurg tyckte att jag skulle ta 375 om jag nu ville det då det inte var så mycket skillnad egentligen.
Funderar själv mellan samma storlekar och tror väl egentligen inte skillnaden är sådär jäätestor det skiljer ju bara på 1/4 dl. Men det beror ju också på om du ska lägga framför eller bakom?