Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

350cc vs 375cc skillnad?

Bröstförstoring

Hur stor är skillnaden tror ni. Funderar på att lägga in 350 alt 375 . Jag är ganska liten i kroppen mne är bredaxlad och hr tränqt ganska mkt i mitt liv. Vill inte ha för stora så det seer onaturliga ut men inte för små som jag hr idag. Är 160 och väger 52. Vad tror ni, är skillnaden supeerstor?

16

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Funderar själv mellan samma storlekar och tror väl egentligen inte skillnaden är sådär jäätestor det skiljer ju bara på 1/4 dl. Men det beror ju också på om du ska lägga framför eller bakom?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag vet men dte är klurigt.. Bakom hade jag tänkt. Du då? Har du något inplanerat?
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Nej, det är marginell skillnad. Jag provade 350 cc på min konsultation och tyckte de kändes lagom. Valde dock 375 på kirurgens inrådan då man enligt honom "ska" ta det implantat som känns lite för stort plus att bredden var lite bättre på mig. Det blir lite annorlunda när det väl är i kroppen.25 cc är bara ett par matskedar.

men, haka inte upp dig på siffror utan prova utan att veta på konsultationen vad du provar för storlek. Jag hade tänkt 300 cc när jag gjorde ristest hemma men landade på 375 cc när jag provade. Det är så lätt att saker och ting "låter mycket" men sen när man provar så blir det inte alls så

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag vet men man blir ju lätt siffeerblind. Provde ristestet med 350 för ett år sedan och ty kte det kändees lagom. Men en op blev aldrig av då. Men nu har jag brstämt mig och i helgrn provade jag 350 igen men gick upp till 410, kändes inte för stort heller.. Även om jag nog aldrig kommer gå över 400
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ledsen att jag skriver så dåligt men min ipad hänger inte med i svängarna
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Jag förstår dig. Höll på att börja vackla på konsultationen bara för att jag ställt in mig på 300 cc fast. Det lät så stort med 375 men nu tycker jag inte att de är för stora.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skönt atthöra. Jag får se vad som sägs på fredag. Vet egentlien inte om jqg får prova implantat då eller om de bara är info.. Spännande iaf Tack för svar
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

När jag provar 375 cc känns helhets intrycket av mig ut som att jag gått upp i vikt :S Jag är rädd för att känna så också.
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Emsiie skrev:
När jag provar 375 cc känns helhets intrycket av mig ut som att jag gått upp i vikt :S Jag är rädd för att känna så också.

Jag känner igen mig i det där. Tycker dock inte att jag upplever det nu när de väl är på plats

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Puppan skrev:

Jag känner igen mig i det där. Tycker dock inte att jag upplever det nu när de väl är på plats

Får hoppas på det. Ser att du valt coh II, hur tycker du dom känns?

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

25 cc kommer inte ge nån synbar skillnad alls. Så egentligen spelar de inte roll vad du väljer :) mina kika på hur måtten skiljer sig o ta det som passar dina mått bäst
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Emsiie skrev:

Jag vill gärna dela mé mig av min upplevelse mé att se "större" ut mé en viss mängd i implantaten. När jag hade mina mindre implantat 320cc och 420cc (olika på vadera) så såg o kände jag mig "tjock". När jag efter detta bytte till större 475cc och 585cc så blev jag "smalare". Eftersom jag fick en storlek som passade min kroppbättre blev det former istället för "överflödig massa". Låter kanske jätte skummt men så blev det för mig.

Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Emsiie skrev:

Får hoppas på det. Ser att du valt coh II, hur tycker du dom känns?

Jag tycker de känns bra. Nu har de nog inte mjuknat helt än då de är så pass färska. Men de är ju fastare än normala bröst. Jag tog dem mest för att ev minska risk för rippling.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Dina bröst var ju skitsnygga. Dock är jag lite kokrtare än dig.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Okej, Vad är din läng o vikt? Om jag får fråga. Jsg har nästan inga bröst nu en platt 70c. Endast bröst på vidden om du fårstår.. Jag ska fråga läkaern och han får säga vad som ser bäst ut... Med mitt samtycke såklart. Funderar äcen på att gå till improva efter ak.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag velade ett tag mellan samma storlekar, hade valt 350cc men ångrade mig bara någon dag innan op och valde 375cc. Jag var helt platt innan min op och ja jag tycker att jag har väldigt stora bröst till min kropp men de är inte FÖR stora. Min kirurg tyckte att jag skulle ta 375 om jag nu ville det då det inte var så mycket skillnad egentligen.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem