Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

3,5v perthese 440cc L&E bild

Bröstförstoring

Så här har mina bröst utvecklats från första veckan till nu snart 1månad. Nu när jag tittar på bilderna så syns det verkligen att de hängt till sig från första veckan, även om jag uppfattar dem mer bolliga på riktigt jämfört med på bild. Känner mig nöjd och tror att tiden gör dem ännu bättre ;-)

13

Sortera efter

Morgonkaffet

Morgonkaffet

Kvinna ·

Kul! Grattis :) jättefina!!
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Verkligen superfina! Grattis!!
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

Tack !
Gilla
hallon1-9

hallon1-9

Kvinna ·

Som sagt jättefina! Vilken utveckling från 7 dagar till 25 dagar. :)

Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Jättefina! Passar perfekt till din kropp! :)
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

Tack igen !

Ja det händer verkligen grejer. Man blir lite blind när man ser dem varje dag, men nu när jag jämför så ser jag juh verkligen att det är skillnad. 

Gilla
BlueAnemone

BlueAnemone

Kvinna ·

Vad fina :) passar dig jätte bra :)
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

BlueAnemone Tack ! Hur går det för dig ?

Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Sååå himla snygga stort grattis gumman kram
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

Tack Vonkan !

Gilla
BlueAnemone

BlueAnemone

Kvinna ·

Me_2_ skrev:

Varsågod :) Det går bra, men mina är ju fortfarande fula. Har bilder på min sida. Men det blir ju bättre och bättre med vardagen i alla fall :)
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

BlueAnemone skrev:
Me_2_ skrev:

Varsågod :) Det går bra, men mina är ju fortfarande fula. Har bilder på min sida. Men det blir ju bättre och bättre med vardagen i alla fall :)
Men BlueAnemone ! Man ser juh stor skillnad på dina också ! De ser mycket rundare och jämnare ut på dina senaste kort. Tror att de kommer bli superbra med tiden också. Det är svårt att ha tålamod bara....
Gilla
BlueAnemone

BlueAnemone

Kvinna ·

Me_2_ skrev:
BlueAnemone skrev:
Me_2_ skrev:

Men BlueAnemone ! Man ser juh stor skillnad på dina också ! De ser mycket rundare och jämnare ut på dina senaste kort. Tror att de kommer bli superbra med tiden också. Det är svårt att ha tålamod bara....
Tack :) jo blir väl lite nervös när alla andra får så fint resultat direkt och mina inte alls ser bra ut. Men sen har ju inte jag super bra utgångsläge heller. Men det blir nog bra med tiden :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem