Cattan
Kvinna ·
11 jan, 2015
370 gram anatomiska bakom= blev "små bröst"...
Jag har inte lagt upp några bilder så mitt smeknamn tyvärr kan kopplas till mig som person, väldigt ogenomtänkt jag vet :/
Jag gjorde en brösttförstoring för ca 4veckor sen, anatomiska Allergan 410, modell MX (extra mycket put) 370gram bakom muskeln. Jag önskade inte jättestora bröst, men det blev små...
Trodde ändå när jag la i 370gram att det skulle bli mer skillnad. Har visat dem för familj och kompisar och alla säger samma sak "vad små de är". Vilket även jag tycker, så tror inte att jag blivit storleksblind.
Jag är bara lite förvånad... har någon mer lagt i runt 350-400 och fått relativt små?
Då jag hade en urammad 75A innan så trodde jag skillnaden skulle bli stor. Bara att gilla läget antar jag :/
Sortera efter

Anonym användare
11 jan, 2015

Saendra
Kvinna ·
11 jan, 2015
Jag är betydligt mindre än dig och har själv 350, så jag tycker inte att det är konstigt att du upplever dom som små då jag tycker att mina egna är rätt små. Eller i alla fall tycker jag inte att dom är stora :)

Cilllan
Kvinna ·
11 jan, 2015

Cattan
Kvinna ·
11 jan, 2015

Saendra
Kvinna ·
11 jan, 2015
Svårt att veta innan! Däremot låter 75 lite stort i underband på dig, det känns som att du är relativt smal? :)

Cattan
Kvinna ·
11 jan, 2015

Emzzii
Kvinna ·
11 jan, 2015
Jag har lagt in 425cc som var max för mig under operationen. Hade tänkt mig lite större men de fick tyvärr inte plats :/ Känner också att mina är lite "små", inte små men inte så stora som jag förväntat mig. Betydligt större än jag hade innan självklart, men hade gärna lagt in lite till.

Annie87
Kvinna ·
11 jan, 2015

dize65
Kvinna ·
11 jan, 2015
Jag har inte lagt upp några bilder så mitt smeknamn tyvärr kan kopplas till mig som person, väldigt ogenomtänkt jag vet :/
Jag gjorde en brösttförstoring för ca 4veckor sen, anatomiska Allergan 410, modell MX (extra mycket put) 370gram bakom muskeln. Jag önskade inte jättestora bröst, men det blev små...
Trodde ändå när jag la i 370gram att det skulle bli mer skillnad. Har visat dem för familj och kompisar och alla säger samma sak "vad små de är". Vilket även jag tycker, så tror inte att jag blivit storleksblind.
Jag är bara lite förvånad... har någon mer lagt i runt 350-400 och fått relativt små?
Då jag hade en urammad 75A innan så trodde jag skillnaden skulle bli stor. Bara att gilla läget antar jag :/
Har en vän som också lagt in 370 anatomiska och hon är 10cm kortare än dig och hennes är SMÅ. Så jag kan förstå att de ser små ut på dig! Fy va tråkigt för dig när du ändå gjort ingreppet och det inte blev som man tänkt sig...
Ska själv operera mig i vår och inte bestämt storlek än. Är lika lång som dig, samma storlek på BH, men jag väger 10kg mer. Vill ha ett så naturligt resultat som möjligt och tänkte lägga in 250 ml anatomiska bakom muskeln, men det förstår jag ju nu att det inte kommer bli så mycket. Man vill ju ändå inte att de ska bli för små när man väl lägger pengarna på det och gör ingreppet.
Kram på dig!

Cattan
Kvinna ·
12 jan, 2015
Tack för alla kommentarer :)
Jag är ju van att ha små bröst, och trivts med det. Så det här ska nog bli bra ändå, när den lilla besvikelsen över att det inte blev större lagt sig.
Dize65, jag måste ju ändå få komma med tipset att du lägger in minst 300ml! Tror du kommer få ett naturligt resultat ändå :) Eller lägg mellan 300-350, så du inte ångrar dig som jag gjort.

turisten
Kvinna ·
12 jan, 2015
Vad som är litet eller stort beror ju på vad man jämför med. Det kan vara litet jämfört med vad man förväntat sig eller litet jämfört med vad majoriteten på pof har, men garanterat inte litet om du jämför med vad tjejer med din längd och vikt har naturligt, utan snarare normalt mot stort gissar jag. De flesta som har små bröst naturligt går ju runt med rejält vadderde bh:n eller är opererade (även om man kanske inte ser det) så därför får man lätt uppfattningen att "medelstorleken" är större än vad den egentligen är.
Jag är 178/60 kg och hade mindre bröst än du och la in mindre implantat och mina är definitivt inte små, garanterat mindre än medel på pof men fylliga för att vara naturliga och det är "naturlingar" jag jämför mig med eftersom pof-världen är online och här kan man lätt bli förblindad🙂

Cattan
Kvinna ·
12 jan, 2015
Vad som är litet eller stort beror ju på vad man jämför med. Det kan vara litet jämfört med vad man förväntat sig eller litet jämfört med vad majoriteten på pof har, men garanterat inte litet om du jämför med vad tjejer med din längd och vikt har naturligt, utan snarare normalt mot stort gissar jag. De flesta som har små bröst naturligt går ju runt med rejält vadderde bh:n eller är opererade (även om man kanske inte ser det) så därför får man lätt uppfattningen att "medelstorleken" är större än vad den egentligen är.
Jag är 178/60 kg och hade mindre bröst än du och la in mindre implantat och mina är definitivt inte små, garanterat mindre än medel på pof men fylliga för att vara naturliga och det är "naturlingar" jag jämför mig med eftersom pof-världen är online och här kan man lätt bli förblindad🙂
Tack för din syn på det hela Turisten!
Jag kanske har blivit lite "skadad" av att se alla bomber härinne, ha ha! Dock är det vad ALLA jag visat brösten för sagt "vad små de är" (till och med mamma, så inbillning om att de är mindre än vad de är tror jag inte att de handlar om🙂
Dock har det ju bara gått 4 veckor sen op, det kanske ändrar form/kommer se större ut i vanlig bh sen.

turisten
Kvinna ·
12 jan, 2015
De som kommenterat att de är små kanske menade att de blev mindre än vad de förväntat sig när du berättade att du ska opa dig, inte att de skulle reagerat på hur små bröst du har om du var en främling och de såg dig på stranden eller på stan?

Pygme
Kvinna ·
12 jan, 2015

Cattan
Kvinna ·
12 jan, 2015
Hittade lite förebilder (på gamla mobilen) jag tog på kliniken innan jag gick in i operationssalen😲...
Jag är NÖJD. Får skriva ut den där förebilden å sätta bredvid badrumsspegel nästa gång jag står och tycker det blev små 🙂
Å som ni säger, de jag visat dem för har ju vetat om att jag opat dem... De förväntade sig väl fotbollar kanske.

turisten
Kvinna ·
12 jan, 2015
Skönt att höra. Det är ok och normalt att ångra sig att man inte tog större och göra ett storleksbyte, men det är ju definitivt bättre för plånboken om man känner att förändringen blev till det bättre trots att man inte är 100% nöjd.

Linnster
Kvinna ·
12 jan, 2015

Pygme
Kvinna ·
12 jan, 2015
Ja de egna förebilderna kan göra susen, man glömmer fort!

Saendra
Kvinna ·
12 jan, 2015
Går att kolla på changes hemsida, finns en jättebra bh-guide där :)

Cattan
Kvinna ·
13 jan, 2015
Tack för tipset snälla Saendra! 🙂
Beror nog på att det är relativt små implantat för din "storlek", tycker de flesta här som väger runt 60 eller mer och är 160+ brukar ha 500cc och uppåt. Sen att du hade små bröst naturligt spelar ju in mycket också.