bebeez
Kvinna ·
375 cc
Ni med 375 cc eller där i närheten, är ni nöjda med storleken? Tycker ni det har varit för litet/stort. Vet att det kan skilja sig mycket från person till person, men vill gär att veta hur ni har upplevt det. Ni med andra storlekar kan också berätta hur ni har upplevt det!
Sortera efter

Etttvåtrebarn
Kvinna ·
Jag la in 400cc och känner så här i efterhand att jag skulle hållt mig till 375 (eller mindre!) som det var sagt från början... Jag bestämde mig för att öka till 400 på op. dagen då jag var rädd att det skulle bli för lite på mig eftersom jag har breda höfter och axlar. Men jag hade inte en tank på min inåtsluttande (inget som syns direkt för blotta ögat) och relativt smala bröstkorg, så brösten hamnade ganska tätt. Och nog blev de större än jag tänkt mig från början "/
Men jag är ändå nöjd förstås. Dr Oya gjord ett bra jobb, men min personliga åsikt är att jag skulle gått på de "mindre" implantaten .
Gilla

Bellie
Kvinna ·
Jag har 425cc och är jättenöjd. De tar lite tid o vänja sig, ena dagen kan ja önska dem vore lite större o andra kanske lite mindre o sen helt perfekta. Men 9/10 dagar är jag 100% nöjd o vill inte ha en cc till eller mindre! Har rätt bred bröstbredd. Tycker dem passar mig bra:) så jag är absolut nöjd. Ville inte att de skulle skrika "silikon/tuttlisa" när man ser mig utan att de ska se rätt naturligt ut o passa min kropp och de gör det. Kan gömma dem lätt om jag vill samtidigt som jag kan framhäva dem lika enkelt.
Gilla

Smulans81
Kvinna ·
Mina blev för små. Blev det inte mer än det? fick jag som reaktion. Jag ser ut som innan i kläder. Skillnaden är att då hade jag superpushup och nu bara formpressade kupor. Push up sitter inte bra på mina opererade bröst så går inte förstora med bh tyvärr :(
Gilla

Smulans81
Kvinna ·
I sport-bh är jag allt för platt..
Gilla

Anjou2
Kvinna ·
Hej!
Jag ska lägga in 450cc :o och det hade jag verkligen inte räknat med att jag skulle göra, trodde typ 300cc skulle räcka, men jag har tydligen väldigt bred bröstkorg så det skulle se konstigt ut om man tog mindre än 450 plus att jag är näst intill platt nu, eller ja det är ett par tomma skinnpåsar som hänger ;) haha
Gilla

Victoriaa
Kvinna ·
Jag har 375 i vänster och 325 i höger. Jag är väl nöjd eftersom jag var helt platt innan. Men vill ändå ha större implantat typ det dubbla
Gilla

bebeez
Kvinna ·
Verkar vara ganska individuellt, är bara rädd för att det ska stå "silikonbrud" i pannan på mig. Men det är nog bara nerverna som pratar. Verkar som man lätt kan dölja med kläder. Om jag kommer ihåg rätt hade jag en bröstbredd på 13cm, så kanske blir lagom med 375!
Gilla

Maza
Kvinna ·
Jag har 375 och är väldigt nöjd med storleken. Vill inte ha större. Jag ville ha ett naturligt resultat och det fick jag.
Gilla

90-tjej
Kvinna ·
Victoriaa, hur kommer det sig att man sätter in 375 i vänster och 325 i höger om man är helt platt innan? Nyfiken då jag också är helt platt och ska snart göra en op :)
Gilla