Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Killerbee

Killerbee

Kvinna ·

375 cc

Bröstförstoring

Ni som har lagt 375 cc, har ni blivit nöjda eller blev resultatet för stort/för litet? Det närmar sig för op och jag är ännu inte helt hundra. Just nu har jag 75a, väldigt små bröst. Så nu när man ändå ska göra en operation för en massa pengar så vill man ju verkligen bli nöjd! Samtidigt som jag vill ha det väldigt naturligt.. svårt det här.

9

Sortera efter

Saxon

Saxon

Kvinna ·

Följer :)
Gilla
otr199

otr199

Kvinna ·

Bestämde att jag skulle lägga in 380cc. Är ca 160 på 55kg. Men ändrat mig rejält nu, har en vän på 167 cm med 375 som är jättestora. Är själv tunn så nu tänker jag Max 350. Kanske 330-340.. ska prova igen tänker jag... sååå svårt
Gilla
Flurris

Flurris

Kvinna ·

Hej! Jag la in 380cc för 5 veckor sen hade 80 B/C innan. Gjorde operation kombination med implantat och eget fett från magen men blev inte så mkt fett tror jag eftersom min önskan en full D kupa räckte det med implantet. Men som nästan alla andra tyckte jag dem var gigantiska först sen när svullnade lagt sig så kändes dem små, haha. Tänker nu att borde tagit större. Jag gillar stora bröst men naturliga. Är ganska lång 174cm kunde gott tagit större..
Gilla
Fröken_M

Fröken_M

Kvinna ·

Det är nog svårt att säga, de beror ju på hur mkt egen vävnad du har. :)
Gilla
Theres

Theres

Kvinna ·

Hej. Hade också 75a innan operationen och har lagt in 370cc anatomiska bakom muskeln. Känns inte alls för stort eller för litet. Dock är de fortfarande svullna (opererades igår) men ser ut som att det kommer en mycket naturlig byst. Är idag 93cm över brösten vilket bör bli en c eller d kupa. Lycka till! /T
Gilla
Lisenli

Lisenli

Kvinna ·

Vad är naturligt är ju väldigt individuellt så det är svårt att fråga andra. Sedan beror det ju på dina övriga kurvor, smala el breda höfter/axlar osv. Jag som föredrar bröst mot det mindre hållet (B, liten C kupa tycker jag är naturligt) tycker det låter stort med 375 CC men för någon annan som gillar stora bröst (stor C och uppåt och tycker det känns naturligare) kanske tycker det blir litet. Det är så svårt. Om du är mest rädd för för stora bröst ta det mindre alternativet om du är rädd för för små bröst ta det större alternativet. Jag tror man vänjer sig vid båda efter en tid när det är gjort. Försök förmedla din känsla till kirurgen och rådfråga, de kan ju mått och kurvor osv.
Gilla
Addi

Addi

Kvinna ·

Lisenli skrev:

Vad är naturligt är ju väldigt individuellt så det är svårt att fråga andra. Sedan beror det ju på dina övriga kurvor, smala el breda höfter/axlar osv.
Jag som föredrar bröst mot det mindre hållet (B, liten C kupa tycker jag är naturligt) tycker det låter stort med 375 CC men för någon annan som gillar stora bröst (stor C och uppåt och tycker det känns naturligare) kanske tycker det blir litet. Det är så svårt. Om du är mest rädd för för stora bröst ta det mindre alternativet om du är rädd för för små bröst ta det större alternativet. Jag tror man vänjer sig vid båda efter en tid när det är gjort. Försök förmedla din känsla till kirurgen och rådfråga, de kan ju mått och kurvor osv.

Håller så med dig! Der är ju därför det är sä svårt med "naturligt" och "normalt"... Vad blev det för dig i igår? Hur känns det? Jag funderar mkt på att jag borde tagit ytterligare lite mindre... Kolla gärna bilderna, ser det stort ut enligt dig!? (enligt många andra ser det kanske litet ut då alla har så olika tankar som sagt...)
Gilla
Phyllisia

Phyllisia

Kvinna ·

Det där är som några andra redan skrivit väldigt individuellt. Det som ser mkt ut på dig kan se litet ut på någon annan och tvärtom. Det har mkt med övriga mått att göra. Jag har lagt in 485cc och det kanske låter mkt enligt vissa och visst jag ville ju ha större bröst men på mig ser det faktiskt bara proportionerligt rätt ut. Och naturligt. Man kommer inte se att jag har silicon bara sådär. Sen är det ju lite olika hur det blir med beroende på vilken profil man har på implantaten. Jag har hög profil så mina ser nog större ut pga det med men hade jag haft lägre profil hade dem sett mindre ut förmodligen. Så mitt råd är att inte stirra sig blind på cc utan att se på helheten.
Gilla
otr199

otr199

Kvinna ·

Var relativt platt innan. Valde 380cc, men var livrädd det skulle bli för stort. Kirurgen sa jag inte skulle jämföra mig med andra, utan lita på det jag provat ut. Eftersom jag la framför muskeln gick vi ner till 360cc. Dom är perfekta, skulle varken velat ha större eller mindre!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem