Killerbee
Kvinna ·
375 cc
Ni som har lagt 375 cc, har ni blivit nöjda eller blev resultatet för stort/för litet? Det närmar sig för op och jag är ännu inte helt hundra. Just nu har jag 75a, väldigt små bröst. Så nu när man ändå ska göra en operation för en massa pengar så vill man ju verkligen bli nöjd! Samtidigt som jag vill ha det väldigt naturligt.. svårt det här.
Sortera efter

Saxon
Kvinna ·

otr199
Kvinna ·

Flurris
Kvinna ·

Fröken_M
Kvinna ·

Theres
Kvinna ·

Lisenli
Kvinna ·

Addi
Kvinna ·
Vad är naturligt är ju väldigt individuellt så det är svårt att fråga andra. Sedan beror det ju på dina övriga kurvor, smala el breda höfter/axlar osv.
Jag som föredrar bröst mot det mindre hållet (B, liten C kupa tycker jag är naturligt) tycker det låter stort med 375 CC men för någon annan som gillar stora bröst (stor C och uppåt och tycker det känns naturligare) kanske tycker det blir litet. Det är så svårt. Om du är mest rädd för för stora bröst ta det mindre alternativet om du är rädd för för små bröst ta det större alternativet. Jag tror man vänjer sig vid båda efter en tid när det är gjort. Försök förmedla din känsla till kirurgen och rådfråga, de kan ju mått och kurvor osv.

Phyllisia
Kvinna ·

otr199
Kvinna ·