Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
micmos

micmos

Man ·

375 CC ELLER 400 CC?

Bröstförstoring

Jag har beslutångest om jag ska göra 375 cc eller 400 cc, är det mcyket skillnad?

5

Sortera efter

goorgeous

goorgeous

Kvinna ·

sägs att 25 cc mer lr mindre knappt ska vara någon skillnad alls. jag skulle valt det större eftersom det ska kännas lite för stort när man provar för att men sen ska bli nöjd :)

Gilla
mräv

mräv

Kvinna ·

De flesta här säger att man inte märket ngn skillnad. Men frågan du ska ställa dig är: vad är det värsta som kan hända. Att de blev mindre än du hade tänkt dig eller större än du hade tänkt dig. Jag velade mellan 350 och 325 cc. Det var faktiskt jätte stor skillnad på dom. Trodde först att implantaten var felmarkerade. Iaf bestämde jag mig tillslut för de mindre. Har mycket hellre lite mindre än vad jag hade tänkt än större. :) men är det tvärtom färdig så tycker jag absolut att du ska välja det större alternativet.
Gilla
Plastikfreak

Plastikfreak

Kvinna ·

vad bra att det finns denhär tråden! jag velar också mellan 375 hp och 400hp, och på konsultationen tyckte jag att det såg ut som att det var en rätt stor skillnad ändå..

mräv: jag är rädd för att vakna upp med båda, jag vill inte vakna upp och känna "men gud..vart dom bara såhär stora?:/ skulle ha tagit de större alternativet,värt att lägga ut 38 000 sen blev jag inte nöjd.." och jag vill inte heller vakna upp och känna "men gud vad har jag gjort?värsta ballongerna, nu kommer alla se att jag är opad" haha men du förstår hur jag menar? så vad är då det bästa alternativet att göra? :) dom flesta säger ju att man vänjer sig jättefort och att man borde köra på det större alternativet.. men eftersom att jag är så liten och så känns det som att det kommer se större ut på mig, eftersom att på konsultationen får man ju testa implantaten i en sportbh, och då ser man ju inte exakt hur stort det kommer bli, men det kommer ju hur som helst se större ut med bh än när man har sportbh eftersom att sportbhn "plattar" till alltihopa, det är det som är så himla svårt! jag har velat så himla länge med det här, funderar på att låta kirurgen välja vad han tror blir bäst mellan 375 och 400.. brukar dom flesta kirurgerna ta det större eller mindre alternativet? vet ni det? jag skulle på ett sätt vilja ta 400. men det låter så mkt på mig som är så kort så jag vet inte om jag vågar!🙁

Gilla
mräv

mräv

Kvinna ·

Plastikfreak Haha.. Ja det är inte lätt.. Tror dock att 400 inte kommer se litet ut på dig. Du är ganska liten. Snarare ganska stort... Du skrev iofs inte vad du väger. Har du höfter och rumpa så ser det kanske inte lika stort ut.Vad sa kirurgen till dig. Jag har en vän som oxå är liten som du (smal, strl xs i kläder)och valde runt 400. Hon ser nästan lite "tjock" ut när hon fick så stora bröst. Men hon är jätte nöjd och glad över sina bröst :) Jag är lite mer för lite mindre bröst. Tycker helt enkelt att det är mer klädsamt och vackrare. Men som sagt. En smaksak. :)
Gilla
Plastikfreak

Plastikfreak

Kvinna ·

sköterskan som jag var på konsultation hos sa att det skulle se propertioneligt ut för jag har ganska mkt rumpa ändå, är 155 och väger 58 kg! men är påväg neråt :) det lutar mest mot 375 men jag vet inte riktigt.. för det som jag är mest rädd för är att se tjock ut! tycker det är snyggt med GANSKA stora bröst och så men inte för stora, för om man är kort är det risk att man ser tjock ut.. och det vill jag verkligen inte, då blir det som att dom kommer ner mot magen och det skulle ju bara se fel ut. Det är en tjej jag brukar skriva med häriåfrn POF "lipzil" och hon är 1 cm längre än mig och har lagt in 350cc bakom muskeln. Och hon hade även större än mig i utgångsläge, och när hon har skickat bilder till mig på hennes bröst så tycker inte jag att dom ser speciellt stora ut, tycker snarare att dom ser rätt liten ut.. så lite större än så skulle jag vilja ha! så jag tror att mindre än 375 kommer jag inte att välja för då kommer jag att ångra mig.. min mamma har 220cc anatomiska bakom muskeln, och hon är rädd för att jag ska få världens bomber då jag ska ta 375, för min moster har något med 300cc och hon har rätt så stora bröst! det är så svårt för det ser olika ut på alla..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem