stretched
Kvinna ·
375 eller 400???
Panik! op på torsdag och är livrädd för att se ut som en tuttis.... Ni som har lust kan väl fotobomba eller skriva något så jag får se om de är någon skillnad? går det typ att dölja med kläder och så?? är 1,62, 60 kg och har typ 75 b nu så om ni e någorlunda lika vore det grymt! tack undrar även hur obekvämt de e o sova på mage och om de någonsin kommer kännas som sina egna? tack!
Sortera efter

Ellanbellan
Kvinna ·

pinkpanther
Kvinna ·
Du och jag har ganska lika förutsättningar kroppsmässigt och jag valde 375cc då både jag och min kirurg kom överns om att det skulle bli snyggast propertioneligt för mig kropp. Jag vill inte att folk ska se med kläder att jag gjort mina bröst, därför kändes det mindre alternativet mycket bättre, även då vad jag har förstått så är det inte jätte stor skillnad för ögat mellan 375 cc och 400cc. Ta den storlek som känns bäst helt enkelt, det är du som ska vara nöjd med dina nya bröst! :)

Citadelltjejen
Kvinna ·
Jag är rätt lik dig i måtten är 162 cm lång och väger nu 57kg. Jag har 450 cc inne just nu och det är ingen som ser att jag har implantat när jag har kläder på mig. Men det är lite svårare att dölja med bikini. Men tycker annars att det går att framhäva och dölja.

Yrväder
Kvinna ·

Felize
Kvinna ·

stretched
Kvinna ·
tack så mkt för svaren=) ska tillägga att jag har ammat två barn och har därför häng och är egentligen bara ute efter att få bort det.. skulle jag ta anatomiska eller mindre put än high skulle dom bara bli större men inte mindre hängiga...jag och kirurgen hade bestämt 425 i ena och 400 i andra så jag har redan gått ner en storlek till 400/375... vill inte ha stora men måste välja lite större än tänkt för att fylla ut påsarna om man säger...sen säger dom flesta att de e ingen skillnad på 375 o 400 men nåt måste det ju vara annars verkar de onödigt att tillverka den strl överhuvudtaget?ska till örjan gribbing btw som redan är besviken på att jag valde en strl mindre...

nyfiken1
Kvinna ·
Men om det var 425 och 400 från börjn för att kirugen sa att det skulle bli bäst resultat antar jag, varför följer du inte det då? 25cc är ju ungerfär mindre än 2 matskedar så jag tror inte du kommer märka någon direkt skillnad, men kanske det är en annan bredd bra som kirurgen anser passa bättre? Tänker på det att det är ju hänget ni vill ha bort så bra som möjligt?

Ae8
Kvinna ·
När det kommer till vilken strl man ska lägga in så är den bästa rådgivaren din kirurg. Ömöjligt att veta hur dom blir innan dom väl hamnat i din kropp, men dom vet iaf vad dom pratar om =)
Jag la in 375g, vilket motsvarar ca 400cc.. Var orolig innan att dom skulle vara för små men dom är väääldigt stora.. Min kirurg sa att de var max vad han kunde lägga in på mig men jag trodde inte riktigt på de då jag jämförde med andra som gjort.. Men jag gick från en knapp a-kupa till e-kupa..
Så mitt råd om du känner dig osäker är att rådgöra med din kirurg som garanterat borde kunna ge dig de bästa svaret :) Lycka ill!

Asirnas
Kvinna ·
Jag har lagt in 375 cc HP, finns bilder på storleken på min profil, dock har implantaten fastnat för tidigt samt kapselkontratur på ena.
Om man läggar in 375 så kommer det se ut som ca 250.. och 400 cc kommer likna 375 cc, är ingen större skillnad.

Ophelia
Kvinna ·

stretched
Kvinna ·
ok men när jag provade med det tighta linnet på kliniken så tyckte jag de va ganska stor skillnad..min bröstkorg putar ut ganska mycket då kanske det inte försvinner lika mycket?

Smulans81
Kvinna ·

solrosen84
Kvinna ·
Panik! op på torsdag och är livrädd för att se ut som en tuttis.... Ni som har lust kan väl fotobomba eller skriva något så jag får se om de är någon skillnad? går det typ att dölja med kläder och så?? är 1,62, 60 kg och har typ 75 b nu så om ni e någorlunda lika vore det grymt! tack undrar även hur obekvämt de e o sova på mage och om de någonsin kommer kännas som sina egna? tack!

madeleinep
Kvinna ·

Lillis
Kvinna ·
Halloj!
Kolla mina bilder, har 375 i mitt vänstra och 400 i det högra! Moderate +
Det är så liten skillnad att du inte kommer att se det! Stort lycka till!!!

LillaL
Kvinna ·
Hej!! Lånar tråden lite och undrar om det blir stor skillnad om man står och väger mellan 375&400 cc (har olika stora bröst nu) eller 400&450cc?? Är 165 cm lång, väger runt 57-58 kg, 22 år..
Har läst på några ställen att brösten krymper lite så blir lite osäker... Hjälp mig!! :-)

Asirnas
Kvinna ·
Hej!! Lånar tråden lite och undrar om det blir stor skillnad om man står och väger mellan 375&400 cc (har olika stora bröst nu) eller 400&450cc?? Är 165 cm lång, väger runt 57-58 kg, 22 år..
Har läst på några ställen att brösten krymper lite så blir lite osäker... Hjälp mig!! :-)
Om dte är en större skillnad på din bröst så ska du kolla med kirurgen istället för oss ^^

LillaL
Kvinna ·
Tänkte om någon annan varit i samma sits och kunde hjälpa mig.. Menade om brösten krymper lite så kanske man ska ta 400 i ena och 450 i andra för att få den storleken man hade tänkt sig.. Och jag tänker om man har 400 i ena och 450 i andra, visst blir det som att båda brösten har 400cc? Har massa frågor men är nervös ha ha.. Opererar mig på måndag....