Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Grey's

Grey's

Kvinna ·

375 eller 425?! Op på Tisdag!

Bröstförstoring
Alltså börjar bli smått galen på mig själv! 
HUR ska jag kunna bestämma mig?!!!??
Är platt som en pannkaka idag och vill ha en snygg visuell(!) C-kupa på mig.
167cm lång o 52kg .
På 3D-bilderna ser de snygga ut med 375cc(anatomiska allergan FF) men skulle kunna tänka mig att de kan få bli liite större!
Men är rädd att de blir föör stora till min kropp med  FF 425cc.. aah
Nåt tips på hur man väljer??
Har provat  med ris men då är jag rädd att de blir missvissande för att de blir mindre inopererat?!
Är det nån som tagit snäppet större och ångrat sig sen? Vill inte bli en tuttlisa;)
Op på tisdag så då är det väl bra om jag har bestämt mig;)
14

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Ja du jag ska opereras idag om några timmar och jag velar fortfarande så inget bra råd att komma med. Jag kommer prata igenom det och testa olika storlekar sista gången innan operation. Så förlitar jag mig på känslan då :-) Lycka till!
Gilla
Grey's

Grey's

Kvinna ·

Aah vad jobbigt! Lycka till dig med !!;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Grey's skrev:
Aah vad jobbigt! Lycka till dig med !!;)

Tack! Det kommer bli bra, just nu är jag mest sjukt hungrig då jag måste fasta fram till operationen.

Gilla
Sannaw

Sannaw

Kvinna ·

Jag opererades för en vecka sedan med Mentor 425, har samma vikt som du men är 162 cm. Mina 425 är lagoma enligt mig, trots att jag antar att de är svullna ännu. Däremot vet jag inte hur Allergan står sig i förhållande till Mentor storleksmässigt, och inte heller hur anatomiska är i förhållande till runda storleksmässigt. Men jag (med ungefär samma mått som dig) som dig blev inte någon "tuttlisa" med 425 (var även som du planka från början), och jag tror att jag hade blivit besviken om jag tagit mindre implantat. Hade 300cc innan mitt byte och använde ca 70DD/E i bh storlek, dessa såg visuellt ut att vara en liten C. Kommer troligtvis hamna på samma bh storlek nu efter bytet (70DD/70E), men nu ser de ut att vara en stor C/ alternativt D. Man brukar ju rekommendera att ta de större alternativet om man velar mellan 2. Men jag tror säkert att det blir bra vilket av dem du än väljer :) Lycka till.
Gilla
Fjoff82

Fjoff82

Kvinna ·

Jag har 375cc och skulle lätt tagit lite större så om jag vore dig skulle jag ta 425cc. Inte så stor skillnad. Du kan dölja och framhäva:)
Gilla
Grey's

Grey's

Kvinna ·

Fast jag tycker du har stora tuttar! ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det är ju knappt nån skillnad i volym. Det behövs oftast 100cc + för att gå upp en kupstorlek så ta den storlek som passar dina mått bäst efter kirurgens rekommedationer
Gilla
Grey's

Grey's

Kvinna ·

Nej kanske mest psykologisk! ;) Känner att tar ja 375 så kommer jag säkert tänka sen att jag skulle ha tagit 425, och tar 425 är jag rädd att jag kommer tänka varför nöjde jag mig inte med 375!!;p
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ta den större då ;) man blir storleksblind fort och efter ett tag tycker man att alla äkta bröst som förut var stora och fylliga helt plöstligt blivit jättesmå och platta 💋
Gilla
misitaa

misitaa

Kvinna ·

Jag skulle tagit det större, skillnaden är inte så stor :)
Gilla
Grey's

Grey's

Kvinna ·

Ja jo det är väl lite så jag tänker;)
Gilla
Fjoff82

Fjoff82

Kvinna ·

Du kommer aldrig tänka varför tog jag inte 375cc om du tar 425cc. Det kan jag hugga av min högra arm på;-)
Gilla
Grey's

Grey's

Kvinna ·

Haha nej jag hoppas inte det!;) Men jag tänker att risken för komplikationer kanske ökar ju mer cc...?:s
Gilla
Grey's

Grey's

Kvinna ·

Precis jag har koll på måtten med, o det är mest att på 3-D bilderna tycker jag att det kan gärna vara liite mera höjd o bredd på dem, gärna put med men allt ser kanske bättre ut med implantaten i kroppen!? OCH om Charles tycker att jag kan ha lite mera utan att det blir bolligt från sidan o alldeles för mycket bredd! Tycker verkligen dina tuttar är skitsnygga och vill ha exakt samma forma bara att de ska se ut som en fyllig c-kupa! Vill aldrig känna att tuttarna är små igen(dock inte gigantiska!)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem