Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

375 g (410 cc) för stort?

Bröstförstoring

Nu är snart den stora dagen här! Har sån noja över storleken och hoppas verkligen inte det blir för stort... Ska lägga in 375 g natrelleimplantat, implantatbredd 13 cm. Kirurgen sa att jag har bred bröstkorg. Försent att ändra mig så det är som det är. Och det vill jag nog inte heller men rädd som sagt för att vakna upp med bomber! Tittar på massa foto och på endel ser det litet ut, på andra lagom och på några för stort. Hur som vill jag ju hellre att de känns för små än för stora. Bredden på bröstkorgen måste ju ha rätt stor betydelse också? Ni som lagt in runt 400 cc, är ni nöjda?

12

Sortera efter

solrosen84

solrosen84

Kvinna ·

Nu är jag lite kortare än dig (163) och väger 60 men har 450 cc bakom och är super nöjd! Känns som om brösten är en naturlig del av min kropp numer.. Även om de inte är färdiga på långa vägar... Lycka till :-)
Gilla
Lollsan

Lollsan

Kvinna ·

Det blir inte förstort! Jag var livrädd innan min op, så jag vet precis hur det känns;) jag är lite längre och lite lättare än dig och de är stora nakna men försvinner verkligen i kläder. Nästan ingen har sett att jag opat mig trots jag var helt platt innan. Inte visat mig i bikini än.. Lycka till! Det kommer bli hur snyggt som helst!
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Tack för era svar! Det lugnar och låter lovande!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 13cm i bredd på mina, 410 cc, har ett par bilder du kan kika på. Ska dock byta implantat vid en korr, inte för storlekens skull dock, den tycker jag är bra :) Vi har ungefär samma längd och vikt (tror jag väger mer mer nu än vad som står här, det var innan op) Hoppas du blir nöjd efter din op, lycka till!
Gilla
Blondabelles

Blondabelles

Kvinna ·

Jag ska lägga in 450 och börjar noja över att det ska bli litet, har nätt bröstkorg.. Så 375 g tror jag inte blir för stort på dig :)
Gilla
madeleinep

madeleinep

Kvinna ·

Jag är väldigt liten och har 400 cc, tycker de är för små.

Gilla
Erriperri

Erriperri

Kvinna ·

Jag har 450cc och funderar redan på ett eventuellt implantatsbyte till det större :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det kkommer bli super snyggt!! Jag hde 80 a innan. Nu har jag 75 e eller 70 F/G beroende på Bh! Kan dölja brösten o framhäva om jag önskar
Gilla
anonyyym

anonyyym

Kvinna ·

Är oxå 168 och la in 375 gram allergan med bredd 13 cm. De är perfekta! Blev inte alls förstora, ser jättenaturliga ut. De drar 75E i storlek men de ser ut som c eller d kupor :) 

Gilla
FemRosor

FemRosor

Kvinna ·

Jag har inte opererat mig än, men ska lägga in 400cc (Mentor runda HP, bakom) och jag känner precis som du att man är osäker på HUR stora de faktiskt upplevs när de sitter på plats. Jag litar dock på den kirurg som jag träffade vid konsultationen och han sa att 400cc såg proportioneligt ut till min kropp. Jag är 169 lång och väger 63. Vill verkligen inte ha extrema bröst som väcker allt för stor uppmärksamhet, men "fylliga" - det är mitt önskemål. :) Jag tror att ditt val blir utmärkt på dig! :)

Gilla
Lama

Lama

Kvinna ·

Det är också viktigt att tänka på hur mycket egen vävnad man har innan öperationen. Det måste din kirurg informera om det på kosultationen. Din egen bröstvävnad + implantant= drömbröst!:) Det är lite matematik här också :)

Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Tack alla! Nu känner jag mig lite lugnare! Är nog bara så spänd, nervös och orolig så just nu funderar och vrider jag på allt :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem