Smulans81
Kvinna ·
375 g (410 cc) för stort?
Nu är snart den stora dagen här! Har sån noja över storleken och hoppas verkligen inte det blir för stort... Ska lägga in 375 g natrelleimplantat, implantatbredd 13 cm. Kirurgen sa att jag har bred bröstkorg. Försent att ändra mig så det är som det är. Och det vill jag nog inte heller men rädd som sagt för att vakna upp med bomber! Tittar på massa foto och på endel ser det litet ut, på andra lagom och på några för stort. Hur som vill jag ju hellre att de känns för små än för stora. Bredden på bröstkorgen måste ju ha rätt stor betydelse också? Ni som lagt in runt 400 cc, är ni nöjda?
Sortera efter

solrosen84
Kvinna ·

Lollsan
Kvinna ·

Smulans81
Kvinna ·

Anonym användare

Blondabelles
Kvinna ·

madeleinep
Kvinna ·
Jag är väldigt liten och har 400 cc, tycker de är för små.

Erriperri
Kvinna ·

Anonym användare

anonyyym
Kvinna ·
Är oxå 168 och la in 375 gram allergan med bredd 13 cm. De är perfekta! Blev inte alls förstora, ser jättenaturliga ut. De drar 75E i storlek men de ser ut som c eller d kupor :)

FemRosor
Kvinna ·
Jag har inte opererat mig än, men ska lägga in 400cc (Mentor runda HP, bakom) och jag känner precis som du att man är osäker på HUR stora de faktiskt upplevs när de sitter på plats. Jag litar dock på den kirurg som jag träffade vid konsultationen och han sa att 400cc såg proportioneligt ut till min kropp. Jag är 169 lång och väger 63. Vill verkligen inte ha extrema bröst som väcker allt för stor uppmärksamhet, men "fylliga" - det är mitt önskemål. :) Jag tror att ditt val blir utmärkt på dig! :)

Lama
Kvinna ·
Det är också viktigt att tänka på hur mycket egen vävnad man har innan öperationen. Det måste din kirurg informera om det på kosultationen. Din egen bröstvävnad + implantant= drömbröst!:) Det är lite matematik här också :)

Smulans81
Kvinna ·