Linda21
Kvinna ·
375 ml för stort?
Hej! Nu börjar operationsdatum närma sig 23/3, och jag blir bara mer och mer orolig och nervös för varje dag som går. Nu till saken. Jag har bestämt mig för 375 ml Motiva ergonomix men börjar nu bli jätte orolig att det är för stort? Det är viktigt för mig att det ser och känns naturligt ut! Jag väger ca 56 kg och är 163 lång. Har idag en 70c. Jag funderar på att gå ner till 335 eller 355? Vill helst ha en fin naturlig form på brösten och inte enorma. Tycker ni att jag borde gå ner i storlek? Snälla ge mig råd och skicka bilder på era om ni har liknade! Jag ska ha implantatet bakom muskeln.
Sortera efter

Spigg
Kvinna ·
Du borde "skynda dig" att bli silvermedlem så du kan se bilder. Det kan gå snabbare om du lägger upp barbröstad förebild på dig själv. Läs den klistrade tråden ovan om hur man blir silvermedlem.
I övrigt är det jättesvårt att säga om det kommer bli jättestort. Det är så himla olika vad man tycker.. Dock verkar det vara en ganska vanlig storlek på det här forumet. Dock ser det ut som att du har en del egen vävnad med c-kupa vilket ju gör att det blir större.
Svårt att gå råd tycker jag. Du behöver kunna se bilderna.
Gilla