Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jenn profilbild

Jenn

Kvinna ·

17 sep, 2014

375 mp eller 450hp vad är snyggast

Bröstförstoring

Hej snart dax för min op hos laser och estetik mattias Elmer och velar mellan 375 - 400moderate plus eller 480 high profile. Vet knappt skillnad på resultat och vilket är snyggast? Är 164 lång och väger 62 kg. Mentor runda coh2 har vi bestämt. Tack på förhand Kram Jenny

3

Sortera efter

Soldag

Kvinna ·

17 sep, 2014

Jag kan inte heller. Men jag ska ha 450cc hp och tycker att de flesta här verkar väja hp men det är nog en smaksak. Följer gärna tråden. :)
Gilla

Jenn

Kvinna ·

17 sep, 2014

Vad är själva skillnaden, blir lite mer put. Rundare och mer bolliga? Du har valt hp? Jag vill inte att dom ska kännas för stora och inte för små utan perfekta :)
Gilla

Zinya

Kvinna ·

17 sep, 2014

Den enda som ska svara på den frågan är du själv. Det är DU som ska leva med dina bröst och känna att de är vackra. Vad andra tycker är totalt oväsentligt tycker jag. För du gör väl operationen för din egen skull? Jag vet att det kan låta lite hårt, men jag anser verkligen att det är du själv som måste komma fram till vad du tycker är finast. Tycker ärligt talat att man är ute och cyklar om man gör en bröstförstoring utifrån vad andra människor tycker. Dessutom har många av oss totalt olika åsikter om vad som är fint. Själv tycker jag små naturligt formade bröst är vackrast, medan andra kan tycka att stora bröst som utstrålar fejk till 100 % är vackrast. Så gå till dig själv, och vad du tycker. Ta med bild på bröst som du anser är kalasfina till konsultationsbesöket och hör med kirurgen som ju är proffs, om du har möjlighet att få resultat liknande bilden. Det gäller ju att utgå från dina egna fysiska förutsättningar. Ett implantat som pasar på någon annan kvinnas kropp kanske är totalt uteslutet för dig. Ta det lugnt, titta på före-/efterbilder och samla de du tycker bäst om. Rådgör med kirurg, och utifrån det tycker jag du ska göra ditt val. Lycka till! : )
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem