Meryl
Kvinna ·
12 feb, 2011
375cc
Hoppas det inte blir för stort.. Hade först tänkt 350cc men vill inte ha för småa heller :)) någon so Har samma mått som jag ? Bröstbredd hade jag 12 tror jag:) kan inte sluta vänta tills 14e mars!!! <3
Sortera efter

Anonym användare
12 feb, 2011

Emelieen
Kvinna ·
12 feb, 2011
Hej :) jag har 12cm i bröstbredd och 375cc high! :)
jag är supernöjd med storleken! inte för små och inte för stora, lätt att dölja och kommer nog vara lätt att framhäva med! :)
tänkte först ta 350cc men de är 3mm smalare och 375high är exakt 12cm i bredd på så de kommer bli jätte bra!
hoppas det går bra för dig, förstår att du längtar! :D
Lycka till!

Meryl
Kvinna ·
12 feb, 2011
Gud så glad jag blir :)) kan inte sluta längta.. Är inne på dethär forumet 24/7 och kollar bilder läser bloggar osv :P hoppas jag ksn börja jobba efter 7 dagar :)) jobbar i butik så det borde väl inte vara så farligt :)
LÄÄÄNGTAR!!!

Anonym användare
12 feb, 2011

Boobez
Kvinna ·
12 feb, 2011
Jag med.. opererade in 375 cc high är ca 170/53kg
kirurgen tyckte jag kunde ta 400 cc om jag ville ha mer bröst åtsidan (3mm extra)
Men ja hade precis 12 cm bröstbredd och 375 high mentor är 12 så jag tog det..
bild finns men den är tagen igår.. brösten en dag gamla bara...
men jag är nöjd med sizen.. blir väl lite mindre när de mjuknar tänker ja ^^
passar mig bra. ville inte ha förstora.. vad det blir för bh storlek vet ja inte....
spännande.. vad har ni andra för bh storlek med 375 high???

Boobez
Kvinna ·
12 feb, 2011
lycka till meryl :)

Anonym användare
12 feb, 2011

Boobez
Kvinna ·
12 feb, 2011
har bara en bild än, jag la in runda framför.
mer bilder kommer när det gått en vecka osv...

Anonym användare
12 feb, 2011

Meryl
Kvinna ·
12 feb, 2011
Ja, allt är bättre än nu !!:) Har inte sagt till alla på mitt jobb / familj så vill inte ha nå överdrivet stora :) Men tänker berätta efter operationen :)) Min tvillingsyster vet & pojkvän & de närmaste vännerna... Mamma är nog svårast!!
Boobez dina var skit snygga! Bra att allt gick bra, läste din blogg också , om att du vart orolig! Jag har aldrig vart sövd så förstår din oro!
Ms: ska du lägga anatomiska eller runda? :)

Anonym användare
12 feb, 2011

Boobez
Kvinna ·
12 feb, 2011
tack.. ni såg kanske inte min förebild jag tog bort den idag.. men jag hade halvtomma ena hängde lite mer än andra och ja har risk för lyft efter denna op med sa han (dock ej mer än 15-16 cm till mitten av bröstvårtan så ja hade inga stora bröst innan heller men ja har amat tre barn så ja hade ju en del att fylla ut..)men jag hoppas ja slipperlyft sen... ska uppd. med bilder så ska ni få se hur de blir efterhand...
hoppas de hänger till sig fint och inte ojämnt/för mycket men de är svullna nu kan tilläggas.. men jag är nöjd över att de ser likastora ut nu ial.

Anonym användare
12 feb, 2011

Meryl
Kvinna ·
13 feb, 2011

Anonym användare
13 feb, 2011

Boobez
Kvinna ·
13 feb, 2011
TACK va glad ja blir att du tycker det.. jag hoppas hoppas :)
Levt som hängig planka i 5 år (förutom när ja va gravid o fick enorma bröst) så nu vill jag ha bröst som är fina ^^
jag vet inte varför.. jag fick runda att välja på och ja hade ju lite häng innan så jag hoppas de inte hänger massor sen.
Ja men gör det.. 390cc blir nog bra de är nog de jag har nu ungefär jag hade ju en del egen vävnad sa kirurgen...
la in 375 och kanske har 400cc ial sammanlagt....

Meryl
Kvinna ·
13 feb, 2011

Anonym användare
13 feb, 2011

Meryl
Kvinna ·
13 feb, 2011

Anonym användare
13 feb, 2011
Vad roligt!
Det ska bli så jävla roligt! Även om det kommer göra ont, de är det fan värt ^^.. Och sedan har man snygga nya till sommaren;)
Vi är ganska lika i storlek. Jag är 172 cm, väger 58 kg och har 12 cm i bröstbredd. Jag har lagt in 425cc delvis bakom muskeln och jag önskar nu i efterhand att jag hade lagt in iallafall 500cc. Trodde att brösten skulle se betydligt större ut än såhär, ifs så var det bara 2,5 veckor sedan jag opererades så de kommer förhoppningsvis att hänga till sig en del.