Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Liseh

Liseh

Kvinna ·

375cc 3 V **BILDER**

Bröstförstoring

Hej på er! Imorgon blir mina nya vänner 3 veckor! Det känns SÅ naturligt och bra trots att dom fortfarande är ganska hårda! Dock tycker jag dom är så olika stora, plus att dom mognat olika, mitt vänstra bröst har sedan dag 1 varit mer svullet och ömmat mest och det sitter fortfarande lite högre upp, det högra har fallit ner som det ska och känner inte alls den svullnaden i det bröstet! På återbesöket efter 10 dagar sa sköterskan att de båda hade satt sig i fickorna, då jag nu tänker, kommer det vänstra sitta där "uppe" fortsättningsvis också då? Eller kommer det faktiskt falla ner en bit till och bli symmetriskt med det andra!? Jag vet ju att det bara gått 3 veckor och att det händer så mkt i flera månader framöver.. MEN kan ändå inte släppa tanken på om det liksom fastnat där uppe! Någon som haft samma tanke och bekymmer?

19

Sortera efter

Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Grattis! Ser ju jättefina ut! 👍

Ju mjukare det vänstra blir desto mer hänger den till sig och kommer ner i fas den också.
Så gjorde det för mig.

Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

Jättefina 👍
Gilla
Luisa

Luisa

Kvinna ·

super fina!
Gilla
boobsforlife

boobsforlife

Kvinna ·

Ser jätte fint ut :) Sedan så är anatomiska liite fastare också. Tror du bara är ovan:)
Gilla
MissCharlotte

MissCharlotte

Kvinna ·

Dom kommer runda till sig osv på 6 månader :). 
Man får ha lite tålamod :P
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

Tack brudar! :) Känns som att tålamod är bästa medicinen nu då.. Trodde jag skulle kunna släppa alla funderingar kring bröst när jag op mig, men nu går man ju ist å tittar på dessa och tänker, tänk om hela tiden! Men jag får väl helt enkelt släppa detta ett tag så får tiden utvisa hur dom kommer se ut ist ;)
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

Jag ska tillägga att jag är väldigt nöjd med dom redan nu så en tanke är ju också, hur mkt hänger dom till sig, egentligen.. Dom sitter ju bra där dom sitter nu och jag vill ju inte dom ska bli mer "hängiga" om man säger så! Så DET är väl egentligen den största oron, att dom ska se ut mer som "hängbröst".. Iom att det är anatomiska så är det ju ett mer naturligt utseende på dom men mer åt hängbröst-hållet vill jag självklart inte ha! Alla andras sillisar ser så "stående" å fina ut!
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

De kan bli så men har du framför eller bakom?de förändras mycke framöver så jag tror de kan bli lika :) men mina är inte heller helt symetriska. Dina ser snygga ut ,de va nåt liknande dina ,din avatar bild som jag tog med till kirurgen när jag skulle visa hur jag ville ha dom ;) då förstår du att dom är långt ifrån dåliga ;)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

fick just se att du har delvis bakom :) de har ändå sjunkit ner rätt så fort :)
Gilla
MissLouisVuitton

MissLouisVuitton

Kvinna ·

Verkligen jättefina
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

Tack, va gullig du är! Man är ena stunden nöjd och andra stunden skräckslagen ungefär ;) Hur gamla är dina? Dom är också väldigt fina! När slutar dom mjukna om man säger? Jag har ju Anatomiska geléhallon och de ska tydligen vara lite fastare!?
Gilla
LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

Jättefina! Hur upplever du att allt känns, ar du lika rörlig nu som innan? Eller säger kroppen nej?
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

Jag är absolut inte lika rörlig ännu, men det tar väl lite tid det också.. Musklerna och kroppen ska ju vänja sig vid implantaten mm. Det känns inte som att dom sitter fast på samma sätt nu, dom rör sig lite mer när man går å så, så det känns bra! :)
Gilla
LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

Har du börjat jobba? Jag kommer att vara ledig i tre veckor efter min op, hoppas jag någorlunda kan prestera på jobbet sen...
Gilla
Becca

Becca

Kvinna ·

Ooohh vad fina bröst du har!!Är de du på bilden? Har du före bilder?
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Jag har allergans anatomiska och mina blev aldrig mjuka. Jag ska byta ut dem mot mjuka implantat nu i december. Tyvärr är de väldigt fasta implantat, fördelen är att de inte tappar formen!
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

Tack så mkt :) Ja det är jag på bilden, har även förebilder men dom ligger i silvergalleriet! Hade i stort sett INGENTING tidigare, helt platt! Så detta känns ju helt fantastisk nu ;)
Gilla
Liseh

Liseh

Kvinna ·

OJ.. Jag trodde dom skulle mjukna ganska mkt! Visst har dom mjuknat sen op, men lite till får dom gärna mjukna då dom känns väldigt fasta ännu! 3 veckor idag.. Hur länge har du haft dina anatomiska Candycane??
Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Ett år idag!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem