Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

375cc 5 dagar gamla, Bilder! =)

Bröstförstoring

Hej på er!

Nu har det gått 5 dagar sen min bröstförstoring på Art Clinic Göteborg och än så länge så är jag riktigt nöjd o mkt kommer att hända med tiden.

Har väldigt ont fortfarande under vänstra bröstet men det ger sig snart hoppas jag.. Såhär ser dom ut efter 5 dagar i alla fall. =)

12

Sortera efter

annzz

annzz

Kvinna ·

Fan va snygga!! :) & kommer bli ännu snyggare, det vill jag lova.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

dödssnygga, och vad snyggt det vasr med dina tatueringar till :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mkt! =) Är själv jättenöjd med utvecklingen hittils!

Dock är jag mindre imponerad av min fina kalaskula till mage som jag fick på köpet av dom smärtstillande medicinerna.. hahaha.

Vill ha tbax mitt sexpack! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fan va fina!!! Ser nästan lika stora ut som mina fast jag lagt i nästan dubbelt så mkt👍  Kommer bli så sjukt snygga när dom e färdiga! Brukar ju va så att man har lite mer ont på en sida, går säkert snart över ska du se.

Hoppas mina snart oxå kommer inta en fin form!!!! Andri sms häromdagen för o kolla hur allt stod till o passade då samtidigt på att berätta att jag hade rekordet i antalet cc han opererat in den här månaden🤭 HAHAHA.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Haha ja, dom är typ gigantiska på min lilla kropp men det va så jag ville ha dom :P

Du ska se att dina börjar snygga till sig snart också ska du se.. Har du fortfarande lika ont idag? Jag hade nästan mer ont i morse än igår..fyfan vilken smärta det är ibland asså.

Hahaha, Andri är för rolig.. han är ju ganska vitsig av sig o jag minns att han drog nåt skämt innan jag skulle åka hem i onsdags o att skratta när man är helt nyoppad är ju ingen hit direkt.. :P Är väldigt nöjd med honom o är verkligen glad att jag opades där!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det går lite upp o ner idag... Krampar en del i höger muskel o det gör ont! Men klarar mig på panodil som smärtlindring så det känns rätt ok ändå.

Jag e oxå sååå nöjd med Andri o kliniken, dessutom vet jag ju nu hur han e att ha o göra med när det kommer till komplikationer o det känns tryggt för framtiden om jag skulle drabbas av kapselkontraktur igen, eller nåt annat skit.

Gilla
sassy

sassy

Kvinna ·

Fan va fina, sååå vill ja ha mina.. perfekt stl :):)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jättesnygga redan! Fan vad heta de kommer att bli sen.. ! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack tjejer! Vad glad jag blir! 😀

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

håller med alla andra, supersnygga!!!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Shit vad fina dem blev! 😛 Du ska vara riktigt nöjd! Tycker du dem är nog stora då?
Tycker dem ser alldeless perfekt ut, hoppas mina blir lika snygg 👍

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack! Är verkligen huuuur nöjd som helst redan o då är dom ändå inte i närheten av färdiga än! 😀😀

Storleken blev skitbra, verkligen! Om man gillar lite större vill säga.. Tycker att dom ser lite mindre ut på bilderna än vad dom gör IRL faktiskt. Men nu har svullnaden iaf lagt sig litegranna så man iaf kan urskilja lite hur resultatet kommer att bli.. =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem