Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sweetie

Sweetie

Kvinna ·

375cc el 400 cc ?!?!?!

Bröstförstoring

Hej ny medlem här :) Ska göra mina tuttisar den 13 sep.. Men jag vet inte om jag ska ha 375cc el 400cc. Vill inte ha för stora bröst, men samtidigt vill jag att man ska se en förändring. Va hade ni gjort?

12

Sortera efter

Boobydoll

Boobydoll

Kvinna ·

Jag var inne på 375 innan jag var på konsultationen men nu efter har jag bestämmt mig för 440. Det handlar mycket om hur du är byggd, tex har du breda höfter eller breda axlar så ser det mer naturligt ut med större bröst än om du är rakare i kroppen. Men det är ju en smakfråga oxå om du vill att det ska se naturligt eller fejk ut.

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Skillnaden mellan 375 och 400cc är så liten så du kommer inte se någon skillnad mellan dem. Mé andra ord spelar det egentligen ingen roll vilket du väljer.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

ta 400ss. tvekar du mellan 2 storlekar ta den större :) det råden gav min kirurg mig med.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Du är ju lång så 400cc kommer inte bli för stort. Jag har 380/410cc till mina 1,58 och det blev lagom till lilla mig.Kram

Gilla
toveliten

toveliten

Kvinna ·

Jag ar typ samma mått som du, och jag tvekar också mellan 375 och 400. Jag valde 300 medium profil på konsultationen men sen ändrade jag mig till hög profil och för att få samma diameter på inplantatet fick jag ta mer cc, vilket blir 375. Men nu tror jag på 400 för 50 cc försvinner tydligen visuellt om man lägger bakom... Så tänk på det. Jag har fått rådet att ta det större, för läser du omkring här på forumet så kommer du läsa om mååååånga som ångrar sig och vill byta till större inplantat. Lycka till!
Gilla
Sweetie

Sweetie

Kvinna ·

Tack sööta ni för svaren :) Det börjar luta sig mer mot 400cc. Men ska nog få be om att få komma tillbaka innan op för att få testa storlek igen. Som sagt är ju inte JÄTTE stor skillnad. Ska ju lägga bakom så ska tänka på de med 50cc ;) Vill ju inte att de ska se för fejk ut, men lite hade ju inte skadat :) Kram :)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Vill bara tillägga att det fins lika många som ångrade sig att de inte tog lite mindre också. Tyvärr kan det ibland kännas som att det é ett väldigt hets kring att man ska ta stora implantat. Att boka en till konsultation é ingen dum ideé, jag tycker du ska göra det för förhoppningsvis kommer de veta vad som känns bäst för just dig 😉

Gilla
Sweetie

Sweetie

Kvinna ·

via_dolorosa skrev:

Vill bara tillägga att det fins lika många som ångrade sig att de inte tog lite mindre också. Tyvärr kan det ibland kännas som att det é ett väldigt hets kring att man ska ta stora implantat. Att boka en till konsultation é ingen dum ideé, jag tycker du ska göra det för förhoppningsvis kommer de veta vad som känns bäst för just dig 😉

Mm så e det nog :P Detta e fasiken inte lätt asså!

Ska faktiskt ringa dit nu och se om jag kan komma tillbaka..

Hade behövt de ändå för ef min konsultation dök 1000 frågor upp.

🙂

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Sweetie skrev:

via_dolorosa skrev:

🙂

Ja, en andra konsultation tror jag de flesta bokar in så det é inte något konstigt.

Många som oppar sig och några som oppar sig andra gången glömmer nog ibland o fundera på om de kommer tycka att den storleken é något de vill ha resten av livet, det kanske é "häftigt" att ha bomber när man é ung, vissa trivs i jätte stora i något år o sedan ändrar till mindre.  Jag menar inte alls på att man ska välja en mindre storlek om man inte vill, Vill man verkligen ha stort så é det inget fel mé det. Likaså om man vill gå på en liten storlek. Det jag anser blir snyggast i de flesta fall är när man väljer en storlek som passar kroppen. Men det viktigaste é ändå att man ska vara säker på vad man é ute efter, veta vad man önskar för resultat. Tror att många av dem som blivit missnöjda mé storleken har varit osäkra på vad de egentligen ville ha för resultat. 😉

Lycka till!

Gilla
Sweetie

Sweetie

Kvinna ·

via_dolorosa skrev:

Sweetie skrev:

via_dolorosa skrev:

🙂

Ja, en andra konsultation tror jag de flesta bokar in så det é inte något konstigt.

Många som oppar sig och några som oppar sig andra gången glömmer nog ibland o fundera på om de kommer tycka att den storleken é något de vill ha resten av livet, det kanske é "häftigt" att ha bomber när man é ung, vissa trivs i jätte stora i något år o sedan ändrar till mindre.  Jag menar inte alls på att man ska välja en mindre storlek om man inte vill, Vill man verkligen ha stort så é det inget fel mé det. Likaså om man vill gå på en liten storlek. Det jag anser blir snyggast i de flesta fall är när man väljer en storlek som passar kroppen. Men det viktigaste é ändå att man ska vara säker på vad man é ute efter, veta vad man önskar för resultat. Tror att många av dem som blivit missnöjda mé storleken har varit osäkra på vad de egentligen ville ha för resultat. 😉

Lycka till!

Så sant så! Vill ha något som som passar till min kropp 🙂

Försökte ringa ang en ny konsultation, men de ha juh sem stängt.. Typiskt!

Aja men de e juh bara till att ringa när de öppnar 😉

Tack 🙂

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Själv tvekade jag väldigt. Först hade jag tänkt mig runt 300cc bara, supernojjig att det skulle synas FÖR mycket. Men sedan började jag med ristester och kände väl att jag kunde tänka mig att gå upp lite. Vid konsultationen fick jag rådet att inte ta mindre än 350cc (är bred över bröstkorg och har även breda bröst från början). Det hela slutade med 400cc och jag är sååå nöjd att jag inte tog det mindre alternativet. Fortfarande är mina godingar bara 3v men de som jag visat upp mig för tycker absolut inte det blivit för stora, jag är supernöjd hittills, la upp nya bilder igår om du vill kika! Lycka till med ditt val! :)

Gilla
Sweetie

Sweetie

Kvinna ·

Okok tack 🙂 Blir nog som sagt 400cc, ska ringa om en ny tid för en ny konsultation ef deras sem.

Kan juh tyvärr ej se bilder än :( men funderar på att lägga ut före bilder så de går lite snabbare :P

Men jag skäms sååå mycket för de tyvärr 😕 Så jag får la supa mig full och lägga ut de sen *skämt å sido ;)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem