Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lalle

lalle

Kvinna ·

375cc eller 410cc ?

Bröstförstoring

Hejsan! jag ska göra 375cc 6 oktober och nu har jag C-liten D kupa och jag vill ha efter OP E-F kupa :) men jag vet inte om jag ska ta 375cc eller 410cc då folk säger olika och jag är förvirrad! bara 2 veckor och 6 dagar kvar :D jag väger 52-55kr och är 165lång... :P vad tycker ni? mvh//lalle

4

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag hade tagit det större alltså 410, nästan alla ångrar att dom inte tog större efter op.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

hej! menar du att du vill ha en visuell E-F kupa?

Stor skillnad mellan faktisk bh storlek och visuell strl (har man lärt sig här på POF hehe).

Man ska tydligen se 100 cc som ökning i 1 kupstrl.

Om du har C kupa i bh strl så skulle du alltsåha G kupa med 410 om jag har fattat det rätt.

men om du har fel bh strl på dig nu (för stort bröstband och "för liten" kupa), då måste du först ta reda på vilken strl du verkligen ska ha.

Detta tycker jag HannibalLecter ska hjälpa dig med.

Jag personligen hade små bröst och tog den större strl vilket var 420 cc och jag är supernöjd då jag e ute efter en proportionerlig men bystig look.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade också tagit den större då det inte skiljer jättemkt heller på de två strl. Som sagt, många ångrar sig att de inte tog större...

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

oki.... jag ringde han och vi ska på fredag kolla med storleken igen :) så en ny konsultation igen :P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem