Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

375cc eller mer, beslutsångest !!

Bröstförstoring

Hej ! Har bokat tid 26 Mars för bröstförstoring och funderar på 375cc highprofile runda, mentor! Frågan är då om de bli för lite, jag har hellre lite större än försmå ! Jag är 157 och väger 52 kg , b kupa ! Sen väldigt fundersam på bakom eller framför ?! Kommentera gärna! Tacksam för alla svar !

19

Sortera efter

micha_92

micha_92

Kvinna ·

Jag är 167 lång, väger ca 66 nu, precis lagt in 350cc för en vecka sen, de känns lagom faktiskt! Ville inte ha för små eller för stora, hade a typ förut. Men vill inte ha två bollar som är ivägen....
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ne exakt, får inte se för stora ut i och med att jag är liten i kroppen ! Men la du framför eller bakom ?
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Jag är längre än du och väger mer, la in 345 cc bakom och det känns väldigt lagom tycker jag. Tycker det ser ut som visuell c! Med kläder så är dom inte så utmärkande, men utan tycker jag dom ser stora ut :P Allt beror ju på vad du vill ha för resultat, vill du att dom verkligen ska synas med kläder på så kanske du vill ta större.
Gilla
Alma27

Alma27

Kvinna ·

Jag hade inga bröst från början och ha i 330! Tyvärr tycker jag att dem är för små och ska lägga in 550 24 september! Om jag var du så skulle jag gå upp lite till men du vet ju bäst!
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ja mycket att fundera på :) tack för svaren !
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ja jag ha ju hört att många upplever samma Som du, att man kunde valt lite till ! Kommer nog att göra det ! Tack för svaret :)
Gilla
Nasse

Nasse

Kvinna ·

Svårt det där med storleken tycker jag. Ska själv göra en op i maj månad och varit på 2 st konsultationer. Har förstått att man  inte ska hänga upp sig på storleken utan känna sig för att det känns bra när man provar och gärna ta lite större för då blir man nöjd efteråt. Själv hade jag snöat in på max 350 men det slutade med runt 500. Fick förklarat för mig att man måste se på kroppsbyggnaden, själv är jag lång och har breda axlar och rygg. Så jag litade på kirurgen.

Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ja det är ju jättesvårt! Men som du säger vet ju kirurgen vad som passar , så de känns ju skönt ! Lägger du in bakom eller framför ?
Gilla
dooris

dooris

Kvinna ·

Ta större:) jag har 380 cc bakom, å velade med 345 / 380 sjukt glad att jag tog 380:) iofs e de typ ingen skillnad. Ska de synas ska man typ gå upp två storlekar:) så mitt tips: ta en lite större :)
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ja jag är ju väldigt lur på att göra de, kanske 395cc, om det är någon större skillnad ? Jag lägger nog också bakom, verkar som dom flesta gör det ! Samtidigt livrädd att de ska bli alldeles för stort !
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

375cc och 395cc kommer se likadant ut, för att det ska bli skillnad måste du nog gå upp 100-150cc :)
Gilla
Noob

Noob

Kvinna ·

Jag är en 156cm och väger 53kg och la 375cc runda hög mentor och ångrade genast att jag inte tog 450-500 istället!
Gilla
dooris

dooris

Kvinna ·

Du kommer inte märka någon skillnad på det! Kanske låter stort men om jag kunde några mitt storleksval idag skulle jag valt 410/450/485 :) testa 410hp ..de e väl kanske lite större men 395 har jag aldrig hört någon som haft..iallafall: TA STÖRRE :) och kom ihåg, gör du bakom försvinner lite av volymen eftersom muskeln täcker implantatet!
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Tvivlar du på att det blir för litet så ska du ta större! Men lägg på minst 100-150cc för att få synbar skillnad
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Jaha :S men är du liten i kroppen annars ? Jag är väldigt liten , xs i allt och 24 tum på jeans , rädd att de ska de väldigt stort ut ?! Har du inga bilder? Va va du för kupa innan ?
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Ja 410 låter ju faktiskt bra ! La du bakom eller framför ?
Gilla
Nasse

Nasse

Kvinna ·

Jag ska göra ett lyft också, han lägger dem bakom.

Gilla
hunkydory

hunkydory

Kvinna ·

Jag har i princip inget just nu och ska lägga 375cc! Har du opat dig ännu, vilken storlek valde du isf? :)

Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Jag ha en b-kupa, men typ en trött kupa ;p funderar på 400cc ist för 375, även om de inte är nå större skillnad som dom säger så är de annan bredd på dom och så, 375 va 12 cm bredd och jag vill ha en ganska tight klyfta så är rädd att dom hamnar långt ifrån varann med bara 12 ! 400cc hp känns bättre :) ne jag opar mig 26/3 :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem