mayaa
Kvinna ·
375cc, för litet?!
Nån som har lagt in 375cc hög profil bakom muskel som har/hade ungefär samma mått som mig?
50kg
168 lång
72 under bröst
78 över bröst
Bh storlek idag 70A
Är rädd att 375cc det kommer se alldeles för litet ut.. Eller kanske nån som lagt in 400cc och är jätte nöjd med det? :) Väljer mellan 375cc och 400cc. Men vill inte att det ska skrika silikontuttar om mig när jag har typ linne. Kom igen brudar, hjälp miig!! 🙂
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
Jag hade cirka 150 cc innan och la in 320 mp. Skulle absolut inte vilja ha större. Är nöjd med storleken som det ser ut nu. Det brys ju helt och hållet på om du vill att det ska synas mycket eller inte? Vill du det hade jag nog satsat på 400:). Fördock ångrar ju de flesta att de inte tog större:) Fast inte jag:)
/ Poowan

Anonym användare

TinyLingonberry
Man ·
Nån som har lagt in 375cc hög profil bakom muskel som har/hade ungefär samma mått som mig?
50kg
168 lång
72 under bröst
78 över bröst
Bh storlek idag 70A
Är rädd att 375cc det kommer se alldeles för litet ut.. Eller kanske nån som lagt in 400cc och är jätte nöjd med det? :) Väljer mellan 375cc och 400cc. Men vill inte att det ska skrika silikontuttar om mig när jag har typ linne. Kom igen brudar, hjälp miig!! 🙂
Jag har lagt in 380cc hög och 410cc ultrahög och har nästan samma mått som dig :)
Just nu ser mina ganska stora ut nakna, men de fösvinner ganska bra och blir jättefint med kläder på! :D Jag är supernöjd att jag inte tog mindre!! Eftersom du ska lägga bakom muskeln (som jag) så kan du räkna med att ca 50cc "försvinner" liksom. Så det är verkligen inte mycket skillnad på 375 och 400.. Det är ju helt upp till dig, men vad jag har förstått så är det fler som ångrar att de inte tog större än tvärtom :P

Längtar större
Kvinna ·
Hej! Jag är ju kortare än du men annars tycker jag att jag har rätt lika mått som du har. Jag har 370 g ( cc ) under och högprofil och jag var så nöjd i alla år tills nu när jag ammat mitt sista barn. Jag tycker mer de är vanliga " lagombröst " som någon skrev ;)
Jag vill op om mig och ha större nu när jag gjort ristestet och ser hur det ser ut.
Har jag ett linne på mig så syns det att de inte är äkta det har jag fått höra och ser själv att det ser platsigt ut...
Men jättebomber är det INTE utan lagom liksom, men tar jag på en vadderad bh så blir de genast STORA.
Äh nu svamlade jag kanske ;)
Hoppas det löser sig bra för dig. Din läkare vet nog vad han gör oxå så lyssna på honom och dig själv.

tinkerbell1
Kvinna ·
ungefär dina mått o har 380cc mp perthese vilket motsvarar mentors hp i put/projektion om jag inte minns fel,nöjd med strl

mayaa
Kvinna ·
malin88: jag är rädd för om jag tar 400cc att de blir för tungt och typ hängtuttar eller fult på nå annat vis. fast ja risken för de lär ju inte vara stora med mina mått? dina bröst är ganska lik den storlek jag vill ha, och tar jag 400cc så blir det ju nästan precis som dina? och dina är väl fasta å fina, inge häng eller så va? :)
poowan: kul att du är nöjd med storleken, hoppas jag med blir det vad jag nu väljer :) vill ju att dom ska synas men liksom inte för mycket!
lillamu: vi tänker lika med storlek märker jag. Stora men inte så att folk stirrar!
tinylingonberry: vart in på din blogg och kollat och tycker dom inte alls ser för stora ut :) Lagom liksom. Så jag borde ju kunna bära upp 400cc? :)
längtar större: är ju bra om man både kan dölja dom om man känner för det, sen även framhäva dom. Och som det verkar på svaren här så är ju inte 400cc MEGA stort! :)
tinkerbell1: härligt att du är nöjd! men känner du att du hade kunnat bära upp mer? eller hade de blivit för stort?
Tack för era svar, vart mer säker nu på att det blir 400cc

TinyLingonberry
Man ·
Tack, va gulligt sagt :) Precis vad jag ville ha, haha. Inte för stort men ändå inte små :P
Jag tror absolut du kan bära upp 400cc :) Man ska inte va rädd för att FYRAhundra är såååå stooort jämfört med TREhundranåt typ :P Det viktigaste är att du känner att det känns bra! Har du vart på nån konsultation? Då får man ju testa och det brukar lugna lite :)
Jag var säker på denna storleken men när op närmade sig hade jag nojjor både om att jag borde ta större och borde ta mindre xD Men man ska lita på sitt val. Och min åsikt är att om man väljer mellan två, så borde man ta det som är större :) Men det är vad jag tycker :P hehe

mayaa
Kvinna ·
japp jag har vart på konsultation, prövade 350cc och 375cc. Sen hemma har jag ristest på 400cc som jag går runt med och tycker det ser bra ut, blir ju inte riktigt lika stort sen heller. Eftersom rispåsarna ligger utanpå :) Tror det är som du säger att när man kommer upp i fyrahundra så låter det ju myyycket mer än om man har nått på trehundra.. man ska väl inte haka upp sig på siffror, utan på vad som ser bra ut när man kikar i spegeln ;) precis läst många som ångrar att dom inte tog den större storleken.. Så ja, de blir nog de större alternativet! :)

Malin88
Kvinna ·

mayaa
Kvinna ·
ok de låter ju kanon :) blir att fortsätta med ristestet på 400cc fram till op och se hur det känns. Men tycker det ser bra ut iaf! :)

Malin88
Kvinna ·
maya: gör det :) vänj ögonen o se hur det känns :) för om du känner att ristestet börjar se litet ut så kommer du känna så efter op med.

Saraaa
Kvinna ·